Ga naar inhoud


Asterisk Compileren voor Intel Platform


MySat

Aanbevolen berichten

Zit met het volgende probleem voor mijn Asterisk/AppleTV oplossing. Asterisk gecompileerd op een PPC platform via een MacMini. Opstarten en draaien, dus da's geen probleem

 

Apple TV heeft een Intel platform otw deze SW is niet bruikbaar.

 

Is er iemand die dit wel draaiende heeft op een Intel Based Apple computer en zou je me kunnen helpen aan deze SW ?

 

Alvast bedankt

 

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Yep. En dat werkt als een trein op de machine waarop ik dat gedaan heb (MacMini PPC uitv). Transport naar Intel Based Apple TV levert dus geen werkende Asterisk op (logisch zou ik zeggen). De AppleTV heeft geen C-compiler of ontwikkel tools om het alsnog lokaal te compileren. ...

 

Vandaar de vraag

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je niet gewoon een installatie pakket/dmg downloaden, deze openen op je Mac-mini, en dan de bestanden uit de DMG kopieren naar je AppleTV?

Als je MacMini die bestanden niet kan openen omdat het geen universal binaries zijn, laat dan maar weten welke DMG je als zip wilt ontvangen. Dan stuur ik je die wel via email...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide bedankt voor jullie feedback. Kant en klare Intel MacMini Asterisks heb ik gezocht, maar niet gevonden. hd de hoop dat iemand deze toevallig hier had..

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Big fellow
Als je MacMini die bestanden niet kan openen omdat het geen universal binaries zijn, laat dan maar weten welke DMG je als zip wilt ontvangen. Dan stuur ik je die wel via email...


Dat is niet het probleem maar toch bedankt voor je aanbod

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...