Ga naar inhoud


van buik af en conditie opbouwen wat is de beste manier ?


Bari

Aanbevolen berichten


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Crosstrainer is inderdaad een wereld apparaat....maar ik raad wel een goeie aan..een kettler bijvoorbeeld, want als ik de meeste gewichtsklassen hier hoor breken de meeste crosstrainers wel in 2en...

 

suc6 met sporten ;-)

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar een goeie zaak. Daar waar alan vandaan komt zit een hele goeie.De onze gaat tot 170 kg en levenslange garantie.Kijk eens bij crosstrainers in amsterdam of etten-leur. Daar zitten de echte zaken op dit gebied. Wij zijn er zeer zeer tevreden mee. Die hebben alle soorten en je kunt ze allemaal uitproberen.En wat ze aanbieden op het net (en dat is niet weinig) staat ook in de showrooms en kunnen getest worden.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Van alle cardiomachines val ik het meeste af met de crosstrainer. Een aanrader dus.


Helemaal mee eens, ik sta 5 dagen in de week een half uur op de crosstrainer, ik verbrand per dag 356 kcal in een half uur.

daarvoor stoei ik altijd even met gewichten zodat ik daarmee de directe energie verbrand, vervolgens cardio'en dan wordt er aan het vet geknabbeld.

Mensen die zeggen dat als je boven de 40 bent je alleen maar blessures oploopt met gewichten: pak het wat lichter, het gaat er tenslotte niet om om je spieren te laten groeien maar om calorieen te verbranden, dat doe je al door de bewegingen te maken, of er nu 80 of 15 kilo aan die kabel hangt en maak lange bewegingen ander krijg je korte spieren en dan lijkt het net of je een permanentje onder je oksels hebt. laugh
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Neptunus
Maar die gewichten, cardio en crosstrainer........zo saai!

Voor mij echt niet vol te houden.

Nou als ik die mooie wijven in hun strakke natte t-shirtjes zo eens zie op onze sportschool ben ik niet weg te slaan op het cardio plein :D
Je moet tenslotte je ogen ook trainen en andere lichaamsdelen wink


O, is dat de reden dat het steeds zo druk is bij die sportschool bij mij in de buurt. Ik kan 40 euro bruto subsidie van mijn werkgever krijgen voor een sportschool abonnement, toch maar doen dan hé? blush

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat iedereen wel weet hoe hij moet afvallen alleen de meeste die willen het eigenlijk niet echt. Ze blijven liever eten en drinken en te weinig bewegen want anders zouden ze dat wel veranderen.

Ik kom zelf veeeeel op de sportschool al jaaaren lang en zie zo vaak mensen binnenkomen dien "moeten afvallen" ze houden dat meestal 2 a 3 weken vol en zijn daar na nog een tijdje donateur en dan weer verdwenen.

 

Ik denk dat je het beste kan proberen om de extremen van het eten en drinken te vermijden en zeker niet te gaan lijnen. 's ochtend een goed ontbijt te nemen (om je stofwisseling opgang te brengen) daarna gewoon de normale maaltijden te nemen eventueel fruit tussen door en gewoon eens te gaan bewegen: de fiets pakken ipv de auto, te gaan lopen ipv de fiets smile op je werk de trap nemen ipv de lift en heel belangrijk sla die ongezonde tussendoortjes af!!!

Maar nogmaals als je niet echt wilt ga dan gewoon door wat je nu doet want dan helpt het toch niet sterker nog je wordt dan alleen maar zwaarder door het jojo effect.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bari
lopen / fietsen naar het werk is lastig,

is enkele reis 78 km, dat vind ik wel ver om te lopen......

ja ben iets te dik en wil dar iets aan gaan doen maar vooral conditie opbouwen


70km rijden auto parkeren en de laatse 8 km fietsen?
Onze werkgever dwingt dit min of meer af, ze hebben simpelweg alle parkeerterreinen aan project ontwikkelaars verkocht en het personeel mag de auto buiten de stad parkeren en de rest per stadsbus of fiets afleggen.
Aangezien de mens nogal lui is van aard zal ze dit in de toekomst gaan opbreken.

En dan, wat wil je met trainen, conditie opbouwen, afvallen of beide?
mijn hoofddoel was conditie, en er gaan ook wel kilos af, dat is dan mooi meegenomen.
Maar als je krachttraining doet krijg je spierontwikkeling en dan is het zelfs mogelijk dat je zwaarder wordt, ook al verlies je wat vet.

Kijk dus uit met wat je wil en pas je trainingen daar op aan, met lukraak maar wat gaan doen valt het beoogde resultaat vaak tegen en daarmee ook de inspiratie om door te gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goede combinatie van beweging en dieet blijft gewoon het beste.

Ik ben in 4 maanden 10 kilo kwijt en dat hield ik niet voor mogelijk!

 

Ze noemen het hier een kristal dieet:

 

Voor 12 uur geen koffie of ontbijt na 20:00 niets meer eten

NOOIT koolhydraten en proteïnen combineren!

Dus ik neem b.v.b. Tonijn met salade om 12 uur en koffie

In de avond aardappels met groente (dus geen vis of vlees)

 

Je kan uiteraard ook eerst aardappels met de lunch nemen en een lekker stuk vlees in de avond.

 

Of een broodje pindakaas bij de lunch etc etc.

Regel is dat er minimaal 2 uur er tussen moet zitten met de koolhydraten en proteïnen.

 

 

 

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis in jou verhaal het bewegings element.

Het lijkt er op dat je die 10 kilo alleen door het dieet bent kwijt geraakt.

Zonder beweging is dit een methode die resulteerd in het jojo effect.

Zodra je van dit eetpatroon afwijkt vliegen de kilo's er weer aan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is de beste methode om heel langzaam je eet- en bewegingspatroon aan te passen, dus geen dieet want dat is iets tijdelijks.

 

En dus ook niet ineens als een gek gaan sporten. In eerste instantie gewoon blijven eten wat je gewend bent maar dan wel de porties afbouwen, er wordt meestal veel te veel opgeschept en dan eet je door je verzadigingspunt heen, ook om de kok niet teleur te stellen. En verder kleine stukjes op de fiets in plaats van met de auto, die trap te pakken in plaats van de lift enzovoort.

 

Je valt er heel langzaam mee af maar als je geen gekke dingen doet kom je uiteindelijk op het gewicht wat bij je hoort.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Polvo
Ik mis in jou verhaal het bewegings element.
Het lijkt er op dat je die 10 kilo alleen door het dieet bent kwijt geraakt.
Zonder beweging is dit een methode die resulteerd in het jojo effect.
Zodra je van dit eetpatroon afwijkt vliegen de kilo's er weer aan.


Helder.
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...