Ga naar inhoud


van buik af en conditie opbouwen wat is de beste manier ?


Bari

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: D.Quijote
Gelukkig hoef ik al die extra oefeningen niet te doen. Ik ben 1.93 en weeg 87,5 kilo. Nou eet ik overdag niet zoveel, in de ochtend alleen een glas verse sinasappelsap, 's-middags slechts 1 boterham, verder overdag alleen wat sap of water. In de avond eet ik normaal, maar geen toetjes, wel kaas toe. En dat wordt allemaal weggespoeld met een fles wijn. Dus misschien is dat wel het ideale dieet, gewoon een fles wijn per dag drinken.

Salu2, D.Quijote


Is dat dan een lekkere tinto, of neem je ook wel eens plaats op het sinaasappelpleintje?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Door simpel 1 boterham minder te gaan eten (3 ipv 4 om half 10 wordt de 1e naar binnen gewerkt en tussen de middag de andere 2) en voor de rest gewoon te eten als voorheen, s'avonds ipv. koffie en fris een paar glazen water te drinken en die bak met pinda's te laten staan kom je ook een heel stuk hoor.

 

En natuurlijk niet vergeten om die vette hap op vrijdag over te slaan.

 

Ik ben er tenminste in 3/4 jaar bijna 10 Kg mee kwijt geraakt zonder te moeten hongeren en dat dure eten in een nog duurdere sportschool weer kwijt zien te raken.

 

en blijft die buik maar groeien? dan is er nu een oplossing

soms even wat hulp nodig

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
klopt...

maar ik zag ook wel eens zo'n gezuig wink op een van die commerciele zenders waarop ik meteen maar weer de reclame zender koos.

cheers


Dat zijn ook conditie zenders. En je kunt daar behoorlijk van afvallen. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd goed om ipv de auto de fiets te pakken. Echter heb je echt de behoefte om wat gewicht te verliezen dan is de fiets pakken naar je werk vaak niet afdoende. Om echt af te vallen moet je cardio doen en dan ga je als een speer. Het verschil tussen fietsen naar je werk en cardio is dat er met cardio wordt gewerkt naar een bepaalde hartslag waardoor je op een veilige manier optimaal vet verbrand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn favoriete sport is 100mtr stil liggen, daar haal ik gerust een gouden plak mee wink

 

ik ben onlangs weer begonnen met fietsen naar werk

10km heen en 10km terug

 

verder ben ik op mijn voeding gaan letten d.m.v. het Well Being Dieet:

 

Citaat:

HET TOTAL WELLBEING DIEET

 

Het CSIRO (Commonwealth Scientific and Industrial Research Organisation) uit Australië is al meer dan 75 jaar een van ‘s werelds meest vooraanstaande instituten op het

gebied van wetenschappelijk onderzoek.

Het Total Wellbeing dieet kwam tot stand in opdracht van de Australische overheid. CSIRO werd gevraagd een wetenschappelijk onderbouwd dieet te ontwikkelen, dat een antwoord zou zijn op de zorgwekkende gewichtstoename onder Australiërs. Het resultaat was

Het Total Wellbeing dieet, een uitgebalanceerd eetplan

 

Total wellbeing baseert zich op het eten van veel eiwitten, een matige hoeveelheid koolhydraten en een geringe hoeveelheid vet.

 

Het is een dieet dat zich gemakkelijk laat inpassen in het vertrouwde eetpatroon. Er worden geen voedselgroepen uitgesloten of calorieën geteld. Van een hongergevoel is nauwelijks sprake, omdat de eiwitten en proteïnen een verzadigd gevoel geven. De gezondheid wordt sterk verbeterd door Het Total Wellbeing dieet: de kans op hartkwalen en Diabetes II neemt af. Bovendien verdwijnt vooral het overtollige vet rondom de buik, dé gevarenzone als het gaat om hartaanvallen en beroertes.

 

Naast deze positieve medische effecten maakt Het Total Wellbeing dieet gezonder, energieker en vitaler! Het dieet is geschikt voor een breed publiek. Het is te gebruiken als een gids voor gezonde, goede voeding, voor iedereen die de weg kwijt is door alle berichtgeving over al dan niet slechte voedingsmiddelen. Maar het dieet is ook uitermate geschikt als methode om af te vallen.

 

 

Het naslag werk is te koop voor 20 Euro voor de eerste uitgave, deel 2 is voorzien van 100 nieuwe recepten en een bewegingsplan.

 

De eerste week leverde me dit al een gewichtsverlies van 2,5kg op zonder honger te hebben gehad maar juist heerlijk te hebben gegeten!

 

Ik zou zeggen probeer het eens...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
mijn favoriete sport is 100mtr stil liggen, daar haal ik gerust een gouden plak mee wink


Inderdaad,
Ik heb gisteren The Big Lebowski weer eens gekeken.

Van De Dude kunnen wij nog veel leren.

Relax man!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minder eten en meer bewegen. Zo simpel is dat!

 

Vooral ook gevarieerd en op vaste tijden eten. Minder eten is effectiever voor het wegwerken van de buik dan sporten, maar meer bewegen is natuurlijk wel goed voor je algehele conditie en gezondheid.

 

In wezen is afvallen vooral het afleren van verslavingen en/of gewoontes, en het aanwennen van gezond gedrag en gezondere gewoontjes. Meestal is het beste moment om hiermee te beginnen als je voor een belangrijke verandering in je leven staat: een nieuwe relatie, een nieuwe baan, verhuizing, zwangerschap - dat soort zaken.

Maar uit het feit dat je de moeite hebt genomen een draadje te starten blijkt sowieso al wel dat je gemotiveerder bent dan degenen die op Oudejaarsavond aankondigen te stoppen met roken om er vervolgens om 00.01 uur op 1 januari alweer eentje op te steken. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beste manier om af te vallen tja gezond eten en met mate en niet snaaien........en niet stoppen met roken.

Sinds ik gestopt ben met roken kwam ik 11 kg aan.

Ik ben daarna veel aan het dieeten geweest , dan vliegen de kilo's eraf maar als je je eetpatroon niet permanent veranderd zitten die kilo's er in no-time weer aan.

Ben ook naar de sportschool geweest maar daar vind ik niet veel aan.

Rennen op een loopband sta je lekker tegen die dikke r..t van die vrouw tegenover je ........Nee ik ga nu 3 keer per week hardlopen of dit de buik ten goede komt?? Het zal er zeker wel toe bijdragen maar voor de conditie werkt het als een speer.

En hardlopen hoeft niet veel te kosten, als je goede schoenen hebt kun je al lekker los gaan.

Ik heb ze zelf even schoenen aan laten meten nadat ik pijn aan voeten en scheen been kreeg, maar ja dat schijnt ook niet zo gek te zijn met zaalvoetbal schoenen. :D

Maar nu heb ik de goede schoenen en dat gaat een stuk beter...........alleen je moet nog steeds zelf lopen.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bari
bedankt allen,

ik zal een aantal tips ter hande nemen en in ieder geval jullie informeren hoe het loopt



juist ja gewoon lopen

van huis naar werk, naar klant, naar winkel, naar hobby, naar huis, naar bed

veel lopen.

overigens merken jullie hoeveel animo er is en dus antwoorden op deze vraag van Bari gegeven worden / men is er echt mee bezig, maar weet niet welke verhouding gepast is >> zwaargewicht of anorexia ben je slaaf van de buik of ziek van de buik

eten is 0
dieet is 1
probleem is als je levenslang verteld wordt 2=1 en 0=3
aangeleerde gewoonten is 2
overvloed en dus onnodige voedselopname is 3

sick

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...