Ga naar inhoud


van buik af en conditie opbouwen wat is de beste manier ?


Bari

Aanbevolen berichten


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gewoon 2 a 3 keer per week 1,5 uur sporten, 3 kwartier cardio en 3 kwartier krachttraining. Voel je je lichamelijk en geestelijk zeer goed bij. Kan je af en toe best een pilsje pakken. In plaats van cola cola light drinken en zoetjes ipv suiker in de koffie. Geen zakken chips eten want dat is dramatisch ongezond. Ik heb de draad weer opgepakt een tijdje geleden en de kilo's vliegen er af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel grappig deze Topic...en te lezen over hoe men het beste kan afvallen zonder te veel inspanning..

Helaas..(Dames en Heren) is het nog steeds zo dat veel (sportieve) beweging, gezond en niet te veel eten de beste manier is om verantwoord af te vallen.

En het is ook nog steeds zo dat je alleen maar afvalt wanneer je meer calorieen moet verbranden (door middel van beweging)dan dat je oraal naar binnen werkt, tenzij je ziek bent (bijvoorbeeld een schildklier afwijking, pretnison slikt of een chemokuur achter de rug hebt)

Ik zie ook als (Atletiek) Trainer steeds meer mensen die zich bij ons aan melden om af te willen vallen.

Ik vertel deze mensen dan ook steeds dat je daarvoor niet perse hoeft hard te lopen tenzij je hardlopen leuk vind...en na een week haken ze meestal af omdat hardlopen 1 van de zwaarste sporten is die alleen weggelegd is voor mensen die niet alleen fysiek maar ook mentaal sterk zijn...en Hele Zware mensen met een behoorlijk overgewicht (met een te hoog vetpercentage dus)zijn dat meestal niet..(tenminste ik ken ze niet)

Afvallen doe je door te doen wat er aan het begin van mijn verhaal staat.

Dus laat je nou niet verleiden door Dieeten, apparaten waarbij je zonder inspanning afvalt, stackers (levensgevaarlijk), vochtafdrijvende pillen, pillen die je hartslag verhogen enz enz enz....deze werken allemaal echt NIET (of tijdelijk)

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Een prima advies Alan, ik doe exact hetzelfde. 3x per week ruim 3 1/2 uur er tegenaan. 1/2 uur op de loopband en een 1/2 uur roeien en daarna een 1/2 uur fietsen. Daarna wat ijzer verplaatsen en dan ga ik nog 50 banen zwemmen. En daarna een sauna pakken en lekker bubbelen. Ik voel me supergoed en fit, en eet normaal. Je kan de dag dan weer goed aan, en mijn buikje en de kilo´s zijn weg :D


Dan ben je behoorlijk fanatiek bezig en dat houd de gemiddelde Nederlander niet vol.
3 x per week een uur is al een hele opgave om jaren vol te houden.
De meesten haken dán al af.
Ik kan het in iedergeval niet, daarom ben ik naar mijn werk gaan fietsen.
In het begin 3 dagen per week en nu alle 5 dagen.
Dat is ook 5 uur per week trainen als je tenminste stevig op de trappers gaat staan en het kost geen extra tijd.
Ik ben zelfs eerder op mijn werk dan met de auto.
Doordat je naar je werk toe moet is het ook niet moeilijk om vol te houden.
En inderdaad, je voelt je er een stuk beter door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is echter maar 1 dieet om echt af te vallen :

 

 

Het HMV Dieet

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

HMV = Helft Minder Vreten

 

 

Mijn zwager is dat consequent gaan doen en verloor echt een aantal kilo's over een paar weken tijd.

Nu ikke nog ;-)

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad een feit de porties vaak veel te groot zijn, dan wordt er doorgegeten terwijl je eigenlijk al verzadigd ben. Ook vaak een kwestie van de kok niet voor het hoofd willen stoten door iets te laten staan.

 

Ik heb nog wel een tip: gebruik kleinere borden.

 

En sporten is natuurlijk altijd gezond en ook leuk, vooral in teamverband: ik speel competitie volleybal, 1 x anderhalf uur trainen en 1 wedstrijd, en ik tennis 1 x in de week, verder heb ik een heidewachtel en die heeft veel beweging nodig.

 

Van mijn werk kan ik bijna gratis naar de sportschool maar ik vind dat zo saai, dat hou ik dus niet vol.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor alle mannen ( en de vrouwen met aangeboren competitiedrang). koop een ipod nano, nike plus en nike plus schoenen en gaan...

 

ik vond lopen stompzinnig en saai tot ik nikeplus ontdekte. Precies bijhouden hoe lang, hoe ver en hoe snel je loopt. En dat alles op hun website nakijken en challenges aangaan bv wie de meeste km maakt in de een aantal dagen. Is echt super en motiveert bijzonder. Daarnaast de wat vettere dingen laten staan en af en toe combineren met zwemmen of iets dergelijks. Kilos eraf bij mij en meer energie plus een hele kledingmaat kleiner.

 

Maar zonder nike plus was me dat niet gelukt...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig hoef ik al die extra oefeningen niet te doen. Ik ben 1.93 en weeg 87,5 kilo. Nou eet ik overdag niet zoveel, in de ochtend alleen een glas verse sinasappelsap, 's-middags slechts 1 boterham, verder overdag alleen wat sap of water. In de avond eet ik normaal, maar geen toetjes, wel kaas toe. En dat wordt allemaal weggespoeld met een fles wijn. Dus misschien is dat wel het ideale dieet, gewoon een fles wijn per dag drinken.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha leuk onderwerp. Ik ben van mening dat je wel iets moet doen aan beweging om wat van je "extra" kilo's af te komen. Doe dan tenminste iets wat je leuk vind en niet omdat de buurman/vriend(in)/kennis het ook doet. Het zgn. eenschaapoverdedam syndroom werkt bij mij tenminste niet. Het moet vooral leuk zijn. In verenigingsverband is inderdaad leuk en makkelijker vol te houden.

Fietsen naar je werk? Tja, heb ik over na gedacht (is voor mij 19km enkele reis). Buiten het feit dat ik niet in het bezit ben van een fiets die degelijk genoeg is, vind ik dit toch wel ver.

Ik eet vrij normaal, maar kan ook wel snoepen (net effe een mergpijp uit de automaat gehaald), drink haast geen bier/wijn e.d. en sport 1x per week. In de afgelopen weken niet gesport en dan komen de kilo's er aan.

 

Groet,

kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

 

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem.

Veel zitten en in de auto.

Ik ben gaan fietsen op een mounainbike gewoon op de weg.

Ben nu twee maanden verder en ben al 9 kilo kwijt.

En idd smorgens bij het opstaan de verbranding op gang brengen door te eten.

Dan gewoon tussen de middag normaal eten, niet te veel.

En gewoon avond eten, en ook al is het nog zo lekker niet twee keer op scheppen.

En idd geen snacks of ander zaken voor je naar bed gaat.

Ik fiets nu 3 avonden per week en zondags smorgens.

En tussen de 30 en 60 km per keer.

Dus als fietsen je ding kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...