Ga naar inhoud


++[]++LET OP: SAT4ALL lid Ome Peter OPLICHTER!!!!!++[]+


Ron

Aanbevolen berichten

@Pacman: de reden dat ik dit opgeschreven had is puur en alleen om sat4all te beschermen, NIET de dader!!

 

Maar goed, ook goede bedoelingen kunnen blijkbaar niet gewaardeerd worden confused

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Pacman
Mijn reactie was algemeen bedoeld en niet een reactie naar jou als persoon.

Volgens mij was ik de enige die een copy/paste van whois had gedaan, dus dacht ik dat het op mij sloeg wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch om te lezen hoe de impulsieve handelingen hier gewaardeerd worden, zonder maar even verder te denken of de oplichting hier misschien breder is dan dit forum.

 

Als ik dit lees, dan blijven er toch vragen over:

- Waarom doen de benadeelden geen aangifte bij de politie?

- Waarom heeft de beheerder van dit forum zijn verzameld bewijs niet aangeleverd bij de politie?

- Waarom denken we dat eigen rechter spelen heel normaal is?

 

Nee, ik ben niet links, in tegenstelling zelfs, maar probeer wel net iets verder te denken als ik het absurde verhaal en commentaar hier lees. Is er bij niemand een lampje gaan branden waarom die man zo snel dat geld terug wilde betalen? Komt het bij niemand op dat deze man misschien op meer fora actief is voor dezelfde zwendel?

 

Afijn, met deze actie zijn dan ook zowat alle mogelijkheden tot ingrijpen door de politie verprutst en heeft de kans op enige gerechtigheid voor ALLE gedupeerden volledig verpest. Chapeau aan Ron en consorten die zo'n banale actie steunen.

 

En ga nu niet zo'n one liner opperen als: De politie doet toch niets! Dat is pure onzin, er is zelfs een speciaal team die dit soort aangiftes oppakt en grensoverschrijdend werkt. Ook een programma als Opgelicht doen dit soort acties nooit zonder grondig vooronderzoek en samenwerking met de politie/justitie.

 

Het risico hievan is dat de vermeende oplichter wel aangifte kan doen of dat justitie de forum beheerder strafrechtelijk laat vervolgen voor het tegenwerken in een misschien lopend onderzoek. Laten we maar hopen dat het niet zo is. Ik adviseer om iets minder crimi's op televisie te kijken als je het verschil niet ziet tussen fictie en werkelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof jij maar fijn verder dat justitie hier wat aan doet. Ik garandeer je dat ze in 99,9% van de gevallen niets doen. Zeker niet als het een grensoverschreidende zaak is. Geen capaciteit, geen expertise, geen mankracht zijn de excuses die ze steeds verzinnen. Internetoplichting.nl laat zien dat justitie machteloos staat tegenover dit soort nauwelijks op te sporen lieden. Waar wij onze leden kunnen helpen, helpen we dus!

Jouw overwegend negatieve uitlatingen zijn niets nieuws en verrassen mij als zodanig dus ook niet meer.

Wij beschermen onze leden tegenover dit soort oplichters. zeker als die oplichters sat4all misbruiken om iemand op te lichten.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal dit nog even aanvullen met een stukje dat ik uitsluitend op eigen konnto schrijf:

Als iemand MIJ oplicht of mij besteelt en het mij lukt die persoon te achterhalen, speel ik voor eigen rechter.

De persoon krijgt alvorens ik hem een bezoekje afleg eerst éénmalig de kans alles te herstellen. Gebeurt dat niet, handel ik de zaak zelf af. Daar komt geen justitie aan te pas want als ik ergens geen vertrouwen in heb, is het wel het Nederlandse justitiele apparaat en hun uitvoerders (De "Ome" agenten).

Dat ik daarmee het risico loop door justitie aangepakt te worden neem ik op de koop toe. Wat van mij is, is van mij en daar blijft iedereen met zijn poten vanaf. Doe je dat niet, ben je van mij en niet van "Oom agent".

Dit is natuurlijk mijn persoonlijke handelswijze en niemand moet zich verplicht voelen om ook zo te handelen:-)

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij dulden absoluut geen oplichters op sat4all. Dit besluit om het te publiceren is niet zomaar genomen, maar na enige beraad onder de moderators.

 

Ik zet er maar een slot op. Diegenen ( die zich nog niet hebben gemeld ), die door ome peter zijn opgelicht kunnen altijd via pm reageren.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...