Ga naar inhoud


"Het weerkanaal" op het Etalagekanaal


bavo27

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben wel blij met deze zender, zeker nu het herfst wordt. Trouwens, heb ook erg veel naar Fan TV gekeken, zaten erg goede programma's tussen. Jammer dat die zender weer via de satelliet stopt, maar zou zeker een goede aanvulling zijn.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Ben wel blij met deze zender, zeker nu het herfst wordt. Trouwens, heb ook erg veel naar Fan TV gekeken, zaten erg goede programma's tussen. Jammer dat die zender weer via de satelliet stopt, maar zou zeker een goede aanvulling zijn.


ik heb niet meer kunnen kijken vanals ze de zender varanderd hebben slechte uren .
vroeger keek ik altijd savonds
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik het wel mee eens. Er zijn toch veel leukere en betere zenders om toe te voegen? Ik zie graag nog wel een keer ESPN Sports, SciFi, 13th Street of een Nederland 4-themazender op het Etalagekanaal komen, en de actie van CDS om het kanaal na 19u over te geven aan ActionNow! vind ik nog steeds niet echt nuttig.

 

Het Etalagekanaal had toch mooi op de plek van 'Tele2 2de Kanaal' gekund? Die bandbreedte wordt nu door een andere zender gebruikt (weet zo gauw niet welke)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit ik me bij aan. Heb absoluut niets tegen Nederlandse zenders maar aangezien 't gaat over een gemeenschappelijk kanaal voor CDS & TVV, kies dan een zender waar de klanten van beide partijen iets aan hebben.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag weer een Etalagekanaal dat 24 uur per dag uitzend.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dwendy
Graag weer een Etalagekanaal dat 24 uur per dag uitzend.


Liever helemaal geen etalagekanaal meer met van alles niks. tired

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ben ik het ook mee eens. Gewoon op de plek van het 2de Tele2 Kanaal op Astra 1.

Als ze dit gaan doen dan gaan we weer klagen over de kwaliteit van Nederland 1,2 en 3. Een betere plek is de orginele plek van het etalagekanaal en indien ECV2 nodig is ff uitschakelen. En nog beter uiteraard zijn 1 of 2 transpondertjes erbij...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...