Ga naar inhoud


brief CD: 1 miljoen smartcards:gratis top-pakket


xamuh8100

Aanbevolen berichten


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zo te zien is dit weer een actie voor enkel Seca2 kijkers ... jammer Irdeto2 telt weer niet mee. crazy

 

Of toch ...

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en zo een brief ontvang ik nou nooit,

wel altijd een brief voor uitbreiden van het pakket.... mad

 

dan wil ik ook wel eens weten wie van jullie nou zo een brief heeft gekregen en 2 weken gratis top pakket heeft kunnen bekijken.

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de actie ook zinloos. Ik heb gekozen voor het basispakket, mede omdat ik geen interesse heb in de andere zenders. Ik zou er ook niet naar kijken in een gratis periode.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een tijdje een Familiepakket en heb die vooral voor de VRT. Mocht de VRT 'ooit' (lees: als CDS abonnees teveel heeft) naar het Basispakket gaan, denk ik er toch weer over na om terug te gaan naar een lager pakket... smile

 

En ook ik heb nog niet zo'n brief gehad. Wel had ik de kijk-daagse van het Themapakket een tijd terug... smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook dat Top-pakket abonnees wel eens een meevalletje verdienen. Ze betalen elke maand het volle pond, betalen nu als enige zonder enige compensatie extra voor het eredivisielive en krijgen bovendien nog niet eens korting op het HDTV en/of Themapakket.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Littlesat, dat is het juist,

ik heb ook jaren een TOP pakket gehad en

nooit iets mee gekregen of kortingen of zoiets dergelijks smirk

CD weet precies wat ze doen sleep

waarom kunnen mensen die een Familie pakket of hogere gewoon een maandje gratis kijken naar het top pakket of 1 maand gratis,

dus geen abbo betalen op je eigen pakket :D

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edbe
ja Littlesat, dat is het juist,
ik heb ook jaren een TOP pakket gehad en
nooit iets mee gekregen of kortingen of zoiets dergelijks smirk
CD weet precies wat ze doen sleep
waarom kunnen mensen die een Familie pakket of hogere gewoon een maandje gratis kijken naar het top pakket of 1 maand gratis,
dus geen abbo betalen op je eigen pakket :D

2 weken toch, geen maand? Maar ik zou maar niet te hard zeuren, straks krijgen de toppakketters nog een brief van CDS dat ze "gratis" het familiepakket uit mogen proberen voor 2 weken!

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd

2 weken toch, geen maand? Maar ik zou maar niet te hard zeuren, straks krijgen de toppakketters nog een brief van CDS dat ze "gratis" het familiepakket uit mogen proberen voor 2 weken!


Graag zelfs, is namelijk een reden om het uitgeklede top abonnement per direct te kunnen opzeggen voor vele top pakket gebruikers.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...