Ga naar inhoud


brief CD: 1 miljoen smartcards:gratis top-pakket


xamuh8100

Aanbevolen berichten

Gast sjonnie123

Ik mag 2 weken gratis kijken naar het top-pakket vanaf vandaag.

 

Ik heb beeld op film1, film2, sport1 enz.. maar niet op de volgende zenders:

Film1.3

ActionNow!

Etalagekanaal

 

NASN

Motors TV

Dorcel TV

Hustler TV

Yacht & Sail

Eurosport 2

XXX-Xtreme

MTV 2

MTV Dance

MTV Hits

MTV Music

MTV NL

VH 1

VH 1 Classic

 

 

Waar kan dit aan liggen? Volgens mij komt het doordat alles vanaf NASN niet in irdeto2 wordt gecodeerd

 

Maar film1.3, actionNow en etalage heeft toch ook irdeto2 codering...

 

 

Goed op deze wijze zullen ze me nooit verleiden om een duurder pakket aan te schaffen...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens mij zenden Film1.3 en Action/Etalage alleen na 19:00 uur uit. Of Action/Etalage ook in Irdeto-2 werkt? Dacht het niet... De rest is Seca-2 dus dat gaat niet open met een Irdeto kaart. Ook zaten bij mij de Sexkanalen niet bij het lekkermakertje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De MTV zenders en VH1 zullen geen beeld geven met een IRdeto2 kaart, Drcel TV begint pas om 22.00u met uitzenden tot 5.00u dus nog eventjes geduld daarvoor.

Actionnow is pas vanaf 19u dus daar zou nu al beeld moeten zijn.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij aanmelding kreeg ik de melding dat ik al geregistreerd was.

Mijn irdeto kaartje laat dus nu ook geen beeld zien op film 1.

Heb deze kaart niet eerder opgegeven.

Dus ook hier een dood vogeltje.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe is een heractivatie op je kaart, misschien helpt dat.

 

 

Ik had in het begin van het jaar trouwens hetzelfde probleem, Na een mailtje naar de klantenservice (via de site van Can.Dig.)kreeg ik alsnog een periode van 2 weken toegewezen.

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xamuh8100
Heb me netjes direkt aangemeld door zowel de ingevulde brief terug te sturen als me op de site aan te melden , maar helaas
nog steeds geen beeld terwijl we 11 oktober al gepasseerd zijn !
helaas ,weer blij gemaakt door CD met een dode mus.....

Wat voor CAM of wat dan ook gebruik je? Je zal niet de eerste zijn die niet snapt waarom ie geen feestje op z'n Xcam krijgt.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook via de maxplus geprobeerd, noppes.

Dat van die x-cam was bekend.

Heraktivatie werkt bij mij ook niet.

Ik ga morgen eens bellen.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mailtje heeft niet geholpen , nog steeds geen tijdelijk toppakket. Sterker nog , heb op mijn mail nog steeds geen antwoord behalve dan een bevestiging dat ze mijn mail ontvangen hebben en die is gedateerd van 14 okt. j.l.

Ik begin weer te twijfelen over CD , en het vertrouwen in CD is nu (weer) below zero. mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het is weer bijna afgelopen, maar ik zou morgen even bellen om te checken of ze je kaart activeren voor dit "feest". Nog geen beeld na een uurtje, dan zou ik naar een satelliet winkel gaan waar ze jouw kaart wel in een cam stoppen zodat het activerings signaal goed aankomt. Ik had voor mijn irdeto kaart nog een cam op de plank liggen.

 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...