Ga naar inhoud


brief CD: 1 miljoen smartcards:gratis top-pakket


xamuh8100

Aanbevolen berichten


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vraagje, keek je via die oude 9500?

In de brief van CD stond, tot 25 oktober, niet tot en met.

Heb je toch een extra dag gekregen,hier heb ik trouwens nog steeds beeld.

 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook de Nokia 9500 met het kaartje nu erin.

Zal hem maar even niet in een andere ontvanger plaatsen want buiten is het nu donker maar binnen is het licht (heb dus nog beeld).

Zal wel aan de firmware liggen (DVB2000 versie???)

 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk hetzelfde als wat ik toen met het themapakket had, mijn Xcam stond niet toe het pakket er weer af te slopen zodat ik langer kon kijken. wink Dat kan met het toppakket vast ook wel, dan kan je kijken tot de geldigheidsdatum van je kaart.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook zo'n "gratis toppakket"-kaart ontvangen en probeer nu aan te melden via het webadres, maar wat ik ook invul ik krijg steeds de mededeling dat adres en abonnee(card)nummer niet kloppen, hoe kan dat nou...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
heb ook zo'n "gratis toppakket"-kaart ontvangen en probeer nu aan te melden via het webadres, maar wat ik ook invul ik krijg steeds de mededeling dat adres en abonnee(card)nummer niet kloppen, hoe kan dat nou...


Je adres zal wel in orde zijn, anders had je de brief niet gekregen zoals vermeld in het briefhooft.
Controleer dit even en ook de postcode zoals die vermeld is in de brief.
Die postcode heb je namelijk nodig bij aanmelden, het adres wordt niet naar gevraagd.
Je Kaardnummer dat ingevuld moet worden moet aan elkaar geschreven worden, dus geen punten (.) of spaties.
Als verder alles klopt en je toch niet aangemeld wordt kan je ook de antwoord kaart gebruiken. 49624.jpg

AanmeldenFeest.jpg

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het precies zo ingevuld maar krijg dus dat postcode en kaartnummer niet bij elkaar passen, wat mij dan verbaast is dat dit wel zo op de brief staat....

misschien maar eens bellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het wel zal lukken, ze hebben de kaart dus geactiveerd.

Wel zorgen dat je een ontvanger hebt die de activatie code kan ontvangen of i.c.m. een juiste CAM.

Trouwens vanaf wanneer of welke periode kun je kijken?

 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...