Ga naar inhoud


WD40 op je schotel :)


soktic

Aanbevolen berichten

Ik ben zojuist lid geworden van de WD40 fanclub ( ja dat bestaat echt hahaha), en kwan dit tegen:

 

“I live in Michigan. Whenever we have a snow or ice storm, we often lose satellite TV service due to the satellite dish getting covered. The only solution until now was to get a ladder and try and clean it off. Since I know it works on my snow blower, I decided to try spraying WD-40 on the dish surface also. We had really heavy snows this year, but I didn't have to clean the dish once! Thank you, WD-40.”

- Kent Wikarski

 

Goede tip zo vlak voor de winter.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: soktic
I live in Michigan. Whenever we have a snow or ice storm, we often lose satellite TV


en uh waar live jij?
toch in gematigd (steeds warmer wordend) zeeklimaat
als je komende winter seizoen sneeuw ziet vallen heb je 50 punt
als je komend winter seizoen sneeuw ziet blijven liggen heb je 75 punt
als we meer dan een etmaal sneeuw hebben krijg je 100 punten

en wat heeft soktic dan gewonnen Pièrre? een paar snowboots op z'n maat.

chiao

Bananas To The Beat

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook niet dat sneeuw voor veel problemen zal zorgen in Nederland. Laatste paar jaar is er amper sneeuw gevallen inderdaad en ik verwacht ook geen immense sneeuwbui dit jaar smile

 

Bovendien ligt Nederland best noorderlijk en vandaar dat onze wokken ook niet hele hoge elevaties hebben en dus weinig sneeuw opvangen. Vooral als je een offset schotel gebruikt ligt er gewoonweg niets in. Dit is natuurlijk andere koek in VS of de Meditterane landen want daar zie je dat vooral bij gregorians er heel wat sneeuw in de wok kan komen te zitten.

 

Dus ik zeg ook: maak je niet al teveel zorgen om sneeuwproblemen in Nederland. Bij ons is het grootste probleem de atmosfeer, niet op de grond

Link naar reactie
Delen op andere sites

als t hard sneeuwd heb ik eerder dat t platte dak er onder zoveel sneeuw verzameld, zodat DAT voor de schotel beland :')

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Er zijn ook mensen die verwarmingselementen op de achterzijde van hun schotel hebben geplakt.

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...