Ga naar inhoud


[DM8000] Rollout


Gast replay25

Aanbevolen berichten


  • Reacties 369
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Frank67
We moeten niet vergeten dat € 1000,- gelijk is aan Fl. 2200,- (gulden).
Dat is een behoorlijke stevige prijs voor een (verder overigens heel mooie) satelliet ontvanger.
.


ik heb ooit dat bedrag betaald voor een Echostar 7000. Als ik zie wat een DM 8000 nu kan voor hetzelfde geld. Velen onder ons geven dat bedragen en meer toch ook 1x 3 jaar uit aan een nieuw PC?

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wdekler

Hopelijk komt er volgend jaar een machine zoals de DM800 maar dan met een tweede tuner.


Dat is dus de 8000, neem maar van mij aan dat hier niets tussen komt.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen moet voor zijn eigen uit maken hoeveel hij er voor wilt uitgeven.Heb een tijd geleden ook om raad gevraagd voor de dm 800,er waren toen voorstanders en tegenstanders en uiteidelijk is het de 7025 geworden en ik ben er zeer tevreden over.

Mijn tweede box zal de 8000 worden zonder twijfel en over de prijs zullen er altijd voor en tegenstanders zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die good old Nokia mediamaster 9500, de mijne koste 2199 gulden.

Maar wat was ik er blij mee, eindelijk een die meer kon dan de pace 500. laugh

Ik denk dat als ik toedertijdt een pace 500 had gekocht voor 1699 gulden dat ik daar snel spijt van had gehad.

En daar moet ik Tox, gelijk mee geven.

Het is de bedoeling dat het natuurlijk een top machine moet worden voor dat geld.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echostar SR5500, Fl 3300 (ongeveer destijds met D2mac en VC-1)

Echostar LT8700, Fl 3500 (met D2mac en VC-1 + schotel)

Nokia Media Master 9500 Fl 2200

Echostar 7000 Fl 2100

Dreambox 7000 € 450 ?? (weet ik niet meer precies)

 

Korte greep uit de duurdere en betere ontvangers die ik heb gehad.

 

En dan komt nu de Dreambox 8000. En die kost wel 1000 Euries !

1/ Elke hobby kost geld, de mijne echt niet zo veel als ik eens om me heen kijk naar grapjurken die auto's leuk vinden.

2/Het is zeer zeker niet de duurste ontvanger uit mijn ontvanger historie die ik aan ga schaffen.

3/Ik geef het bedrag elke 3 jaar uit aan een nieuwe pc, en vaak wel meer ook.

4/Ik heb minimaal 2 jaar de tijd gehad het bedrag bij elkaar te sprokkelen. Al die tijd heb ik met maar 1 ontvanger gedaan (Dreambox 7000) en geen enkele andere ontvanger gekocht die mij kon bekoren. De Dreambox 7000 heb ik vanaf dag 1 dat deze in NL leverbaar was, nooit meer naar wat anders omgekeken. Hoefde gewoon niet.

 

Conclusie:

Waar lulen we nou eigenlijk helemaal over ??? Ik ben dus goedkoop uit, al kost deze ontvanger €1500. Zeker als de 8000 net zo lang in mijn woonkamer staat als de 7000 dan klaag ik niet, en mijn beurs waarschijnlijk ook niet.

 

Blijft het feit over dat de 8000 nog steeds NIET leverbaar is frown

 

La maar komme dat ding.....

Peter.

 

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach,ik rook en drink niet,dus als ik 't zo bekijk

heb ik die box er na een paar jaar al uit. smile

 

Maar idd,hobby kost geld.

 

Als je 'm een tijdje hebt,en hij bevalt je goed,

dan denk je niet zo vaak meer aan 't enorme bedrag

wat je ervoor hebt moeten betalen.

Maar als je een andere box neemt die misschien minder bevalt,

dan denk je steeds van had ik maar iets extra uitgegeven

en het in één keer goed gedaan.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast harrytasker

probleem is dat je op het moment nog echt niet veel hebt aan een HD ontvanger i.v.t. bv Amerika waar je al snel 100 HD kanalen heb terwijl we er hier een stuk of 10 hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dirk009
Zou je er een blu ray (slim) kunnen inbouwen of een externe speler via usb kunnen aansluiten ? En dus ook bedienen met de afstandbediening ?


Slimline is een standaard, dus een Blu Ray kan er wel in, of deze ook softwarematig ondersteund gaat worden is de vraag, de tijd zal het leren.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nog steeds 799 in mijn hoofd.. En ik had al met mezelf afgesproken dat ik niet meer dan 799 voor die box ga uitgeven.

Kom op zeg, voor die 999 koop je 2x een dm800.

Ik wacht nog wel even een jaartje...

 

Wel een tegenvaller, zeker nu het budget van de gemiddelde huishouding door de economische troep behoorlijk achteruit loopt.

 

Wel raar, auto's worden goedkoper, huizen gaan in waarde zakken, de tv's worden goedkoper ondanks dat de dollar stijgt, de lonen gaan niet of amper omhoog volgend jaar, maar de dreamboxen stijgen in prijs met ruim 10%...

Ik geloof niet in dat duurdere dollar verhaal, er zal wel een misrekening gemaakt zijn bij de productie van dat apparaat, of ergens is er een rechtzaak verloren die de kosten van alle dreamboxen omhoog trekken.. ..of iets dergelijks.

 

Hoe dan ook, ik wacht nog wel even een jaartje, die 800 doet het voorlopig nog prima, samen met de 500 en de 7025.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
probleem is dat je op het moment nog echt niet veel hebt aan een HD ontvanger i.v.t. bv Amerika waar je al snel 100 HD kanalen heb terwijl we er hier een stuk of 10 hebben.

 

Dan kan jij niet tellen , of heb je mischien geen draaibaar systeem?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
wat krijg je meer voor die 550€ tegen over de dm800.weinig volgens mij.449€ was voor mij al genoeg voor een beetje hobbien.

 

 

Je bent niet verplicht om er een aan te schaffen hoor smirk

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...