Ga naar inhoud


FON WLan 7270 en ADSL aansluiting


waterpas

Aanbevolen berichten

rj-11 connector kan er wel in, maar vermits dat de contacten niet overeenkomen, heeft het weinig nut!

Dus zelf een rj-45 op de kabel prikken. (Op de 2 kabeltjes van de tel-lijn een rj-45 connector op prikken).

 

Je moet de uiterste contacten van de rj-45 nemen, dus pin 1 en 8.

Dan heb je in ieder geval de adsl signaal op je Fritz!

ZO heb ik het aan de praat in ieder geval, met een oudere 7020 FritzBox!

 

 

mvg, pepela

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga kijken of ik jullie adviezen kan uitvoeren, maar weet niet of het werkt. De 7270 werkt op Annex B ? Wat dat ook mag betekenen.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, zoals Henksat zegt: annex B is isdn, en dat krijg je nooit aan de praat op een analoge lijn.

 

Je kan je analoge lijn laten omzetten naar isdn, maar ik weet niet hoe duur dat is in Nederland.

 

mvg, pepela

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle mensen die gereageerd hebben bedankt, bange vermoedens zijn uitgekomen, niet geschikt dus voor Nederland, maar hij gaat alweer naar de Heimat. Is verkocht!

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Fritzbox 7270 welke voor Nederland geschikt is, is inmiddels ook leverbaar. Ik heb er ook een besteld en zal binnen enkele dagen hier zijn. Hij is overigens eenvoudig via het menu om te schakelen tussen Annex A (Analoog) en B (ISDN), hebben ze me meegedeeld. Verder kun je hem behalve op DSL ook op kabelinternet gebruiken. Kortom: een wonderbaarlijk kastje met veel mogelijkheden.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...