Ga naar inhoud


FON WLan 7270 en ADSL aansluiting


waterpas

Aanbevolen berichten

Heb een nieuwe modem-router gescoord, Fritzbox FON WLAN 7270 maar ik ben bang dat ie enkel nog op het Duitse tel.net werkt. Weet iemand of er een adapter is van pots analoog naar RJ45? Anders is het een "fehlkauf" ben ik bang en kan ie weer verkocht worden.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar ome Merde, hij past er weliswaar in maar er komt geen verbinding tot stand met de DSL-Tel aansluiting lijkt het

waterpas

 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een duitse versie hebt gescoord is hij alleen voor isdn, voor nederland moet je de internationale versie hebben....

met een sw aanpassing kun je hem geschikt maken voor analoge adsl...

op de bekende (duitse) veilingsite zijn aanpassings sets te koop voor analoge isdn...

zgn Y-adapter snoer als ik me niet vergis...

gewoon eens even zoeken op iebee (duits)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je antwoord wanderer, maar er zit standaard zo'n Y snoer bij, met en adsl en isdn en aan het andere eind een TAE plug. Ik kijk nog wel even of er nog iets anders te koop is

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: waterpas
Heb een nieuwe modem-router gescoord, Fritzbox FON WLAN 7270 maar ik ben bang dat ie enkel nog op het Duitse tel.net werkt. Weet iemand of er een adapter is van pots analoog naar RJ45? Anders is het een "fehlkauf" ben ik bang en kan ie weer verkocht worden.
waterpas

Toevallig, want door dit topic overweeg ik nu ook een Fritzbox 7270 aan te schaffen. Zodoende heb ik contact gehad met een online shop met een soortgelijke vraag, en die kwam met het volgende antwoord:

Citaat:
Wij hebben nog geen definitieve leverdatum van producent AVM doorgekregen, maar ik ga ervan uit dat de 7270 later deze maand zal worden uitgeleverd. Wij houden u op de hoogte.

De 7270-Internationale versie is een andere versie dan de Duitse. Het is ook niet mogelijk om de internationale firmware op het Duitse model te plaatsen. De Duitse versie is alleen geschikt voor ADSL over ISDN; de NL-versie kan softwarematig worden omgezet van Annex A naar Annex B, en zo heeft u dus altijd het juiste model.
De Internationale versie is 100% geschikt voor de Nederlandse aanbieders en de Nederlandse aansluitingen (voor de DE-versie zijn er converterkabeltjes beschikbaar).

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe zijn je instellingen?

De mijne aangevinkt:

Operating mode: Use 1 internet connection for all computers

Account info: No account info required

Connection settings: VPI 8 & VCI 35 (provider afhankelijk)

Encapsulation: Bridged, Obtain the IP-address automatially DHCP

Use traffic shaping

Set speed dsl auto

Let op ik heb een 7140 internationale versie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom er niet in, strand op; geen ADSL-Tel verbinding. Staat alweer te koop

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens ik kom wel in de fritzbox maar daarna krijg ik de mededeling dat er geen ADSL-Tel verbinding gemaakt kan worden.

waterpas

 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel ADSL signaal? Zie tabblad DSL informationen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom daar, de site van AVM in Duitsland biedt veel meer en ik heb geen XS4All configuratie maar een originele firmware.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...