Ga naar inhoud

welke harddisk moet hier in ? 2,5" of 3,5"

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb begrepen dat de DM8000HD zonder HD wordt geleverd en ik zou graag willen weten wat voor HD er in moet worden geplaatst. 2,5 Inch/3,5 inch (wat ik denk). Hebben jullie mogelijk ook suggesties voor het merk en type? Ik denk zelf aan 1 Tb maar die moet dan wel zo stil mogelijk zijn.

Suggesties?

Vriendelijke Groet,

Barlin.

Humax 5050C

VU+ Ultimo 3 X DVB/C 2TB

Geplaatst:

Welkom op dit forum.

Helaas komen er steeds meer nieuwe leden die alles op een presenteerblaadje aangereikt willen hebben. frown

Een beetje Googlen had je DIT opgeleverd.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Welkom op dit forum.
Helaas komen er steeds meer nieuwe leden die alles op een presenteerblaadje aangereikt willen hebben. frown
Een beetje Googlen had je DIT opgeleverd.

LOL DM8000 wordt wel gevraagd...

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:
Origineel bericht van: Barlin
Ah. Bedankt voor het welkom! Nu nog voor de DM8000HD!

Op dezelfde site onder de 8000. :D

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Ah. Bedankt voor het welkom! Nu nog voor de DM8000HD!

Op dezelfde site onder de 8000. :D

Niet dus. Maar elders op dit forum zul je ongetwijfeld het een en ander vinden. Anders staat hier ook nog wat.

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Geplaatst:

Bedankt voor de antwoorden. Iemand nog ervaringen met 1Tb harddisks? Met name of ze stil genoeg zijn en welk merk jullie aanbevelen.

Vriendelijke groet,

Barlin

Humax 5050C

VU+ Ultimo 3 X DVB/C 2TB

Geplaatst:
Beste mensen,
Ik heb begrepen dat de DM8000HD zonder HD wordt geleverd en ik zou graag willen weten wat voor HD er in moet worden geplaatst. 2,5 Inch/3,5 inch (wat ik denk). Hebben jullie mogelijk ook suggesties voor het merk en type? Ik denk zelf aan 1 Tb maar die moet dan wel zo stil mogelijk zijn.

Suggesties?

Vriendelijke Groet,
Barlin.

Merk: Seagate type Pipeline Deze is namelijk speciaal voor DVR/PVR's ontwikkeld en is heel stil (19dB) en kan hoger temperaturen verdragen, namelijk t/m 75 graden. Is verkrijgbaar in max 1TB.

En aangezien Toxic[Q] een commerciële link plaatst in dit topic, neem ik aan dat dit vanaf nu toegestaan is: Kun je de 500 Gb #_$*#)(&%*&$(#*@54 kopen.
Geplaatst:

on-topic aub!

laat modereren aan moderators over. de link van Ron is niet commerciëel. Genoemde site levert niet aan particulieren en prijzen vind je er al helemaal niet, alleen adviesprijzen voor DMM producten.

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...