Ga naar inhoud


waar is de spam gebleven??


p-p-s

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator
Origineel bericht van: pukje

Hoe zijn die in gods naam aan mijn voor en achternaam gekomen ?


Vermoedelijk uit het adresboek van de computer van een van je kennisen.
Daarin is waarschijnlijk outlook gekraakt.
Regelmatig je updates binnenhalen (je relaties dus) voorkomt dit soort problemen.
Er zijn ook van die kennisen, die weer een goedbedoelde waarschuwing voor een vaag virus aan hun hele adressenbestand doorsturen.
Dan kan je als ontvanger meteen hun hele relatiebestand zien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Precies... maar de ISP's zijn bang dat ze in dat geval naar de concurrent toelopen.

Maar je kunt ze net als XS4ALL dan tijdelijk beperkt internet toegang aanbieden over een proxy.

Het probleem is de shit van microsoft ,normale gebruikers kunnen niet controleren was de pc op de achtergrond doet door het register
abakadabra en de uid's.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft microsoft hier nu weer mee te maken? Ergens hoop ik dat ze dit lezen en jouw licentie voor het leven afpakken eens zien of je het dan nog shit noemt.

 

En normale gebruikers kun je beter vervangen door onwetende ict-nono's die nog te dom en te zuinig zijn om een virusscanner aan te schaffen. Wist je dat ze enkelt nog niet onderscheid kunnen maken tussen anti-spyware tool en een anti-virus tool?

 

Meestal komen ze in de ellende doordat buur of leverancier een illegale windowsversie erop geknalt heeft en ze dus geen updates kunnen installeren. Lekker goedkoop joh! Scheelt weer 100 euries.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spam ontstaat door spyware op PC's die hun adresboek stiekem

doorgeven.

En op die pc's zit malware software die de spam weer

versprijden .

 

Ik heb ook een hele gekke gedachte ,Microsoft kwam vorige week

een update die ook even spyware controleerd en in dat weekend

is avg boos geworden en heeft user32.dll gewist.

Hij zou mij niet verbazen als AVG ook in het spam complot

zit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Wat heeft microsoft hier nu weer mee te maken? Ergens hoop ik dat ze dit lezen en jouw licentie voor het leven afpakken eens zien of je het dan nog shit noemt.

Inderdaad! Goed plan! Doe dat meteen bij iedereen die zich ergens ooit negatief heeft uitgelaten over Microsoft producten!

Dan maken andere systemen ook weer een kans laugh

Ik vind dat we mensen die geen verstand van computers hebben, moeten verbieden om er een te gebruiken! Dan zijn we weer lekker onder ons, net als vroeger :D

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: pukje

Hij zou mij niet verbazen als AVG ook in het spam complot
zit.


Vraag jezelf eens af, wie er het meest gebaat is (verdient) aan virussen en spyware......

Zijn er overigens eindelijk foto's vrijgegeven van onze mod's?
(Niet bedoeld om wie dan ook te beledigen!)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...