Ga naar inhoud


Gestoord-actie


Pjotrb

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: jacobus
ik heb een multitenne. Met een flinke laag sneeuw erop gewoon beeld. En blokjes heb ik nooit last van.


Kijk, jij reageert nog eens op een vraag! wink
Bedankt voor je info.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: MagicOnline
Die reclame slaat ook nergens op...
Als je het een dag naast elkaar laat draaien heeft CDS/TVV vaker blokjes als digitenne.


Weet je wel zeker dat je apparatuur geen mankementen vertoont?
Schotel goed ingesteld? CAM die softwarematig kan haperen?
Bekabeling ok?


Is allemaal prima in orde, iedereen die ik ken heeft dit probleem als het programma naar de reclame schakelt.
Heb hierover ook al naar CDS gebeld, ze erkennen het probleem echter hebben ze nog geen oplossing.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben hier ook een UPC verdeelstation staan op het dak van het winkelcentrum.

 

In de tijd dat ik nog naar UPC keek en het onweerde dan kon ik er gif op innemen dat ik zonder beeld kwam te zitten.

 

De tijd dat ik nu digitaal kijk heb ik misschien een keer 5 geen beeld gehad voor max 10 min.

 

Voetbal EK ik zit lekker tv te kijken staat mijn overbuurman aan de deur waarom ik wel tv had en hij niet???ik sat en hij UPC.

 

Nee voor mij geen UPC meer dan.

 

(Digitenne draait niet in onze regio)

 

Gr.info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan zeker meer dan 4 jaar geleden? smirk

Sinds de aanvoer naar de kabelnetten per glasvezelkabel gebeurt, heb ik nooit storing op de (Casema/Ziggo)kabel. Zelfs bij de zwartste onweerswolk, als schotelontvangst het bij iedereen laat afweten, is het beeld kristalhelder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Dat is dan zeker meer dan 4 jaar geleden? smirk
Sinds de aanvoer naar de kabelnetten per glasvezelkabel gebeurt, heb ik nooit storing op de (Casema/Ziggo)kabel. Zelfs bij de zwartste onweerswolk, als schotelontvangst het bij iedereen laat afweten, is het beeld kristalhelder.


Het zou me niet verbazen als Ziggo het qua ontvangst beter heeft geregeld dan UPC. Zo las ik dat er heel veel zenders uitlagen bij de laatste sneeuwbuien.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou me niet verbazen als Ziggo het qua ontvangst beter heeft geregeld dan UPC. Zo las ik dat er heel veel zenders uitlagen bij de laatste sneeuwbuien.

dit is toch het "canaldigitaal satelliet" hoofdstuk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
Het zou me niet verbazen als Ziggo het qua ontvangst beter heeft geregeld dan UPC. Zo las ik dat er heel veel zenders uitlagen bij de laatste sneeuwbuien.
dit is toch het "canaldigitaal satelliet" hoofdstuk?



Helemaal mee eens,,

Topic gaat over een actie bij CD, hier heeft Ziggo en UPC niets mee te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij tijd om eens goed af te gaan stellen shocked

 

Origineel bericht van: MagicOnline
Die reclame slaat ook nergens op...

 

Als je het een dag naast elkaar laat draaien heeft CDS/TVV vaker blokjes als digitenne.

Kijk maar eens als een programma overschakeld naar de reclame... dan heeft CDS toch 4 x per uur blokjes.

 

Zoveel brommers komen hier echt niet voorbij in een uur.

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan me herrinneren iets van enkele jaren geleden ,door sneeuwval had ik plotseling geen beeld meer en de film was o zo spannend, dus nam ik een bezem vloog naar buiten, pakte de ladder en zette deze tegen de stal,de ladder draaide op de gladde ondergrond om en ik vloog met een voet door het raam,ladder weer opgesteld en toen de schotel schoongeveegd ,snel naar binnen maar de film was in de tussentijd afgelopen,heb nu een stok gemaakt van 4 meter met daarop bevestigd een bezem,probleem opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Die reclame slaat ook nergens op...

Als je het een dag naast elkaar laat draaien heeft CDS/TVV vaker blokjes als digitenne.
Kijk maar eens als een programma overschakeld naar de reclame... dan heeft CDS toch 4 x per uur blokjes.

Zoveel brommers komen hier echt niet voorbij in een uur.


Als dit aan CD lag, had ik het ook. Maar hier is niets van bovengenoemde te zien. Dus ligt het bij jou.

Maar idd, gaat dit het 1000ste vergelijk draadje worden tussen kabel/sat?

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...