Ga naar inhoud


xsat 310 hulp gevraagd


katwezel

Aanbevolen berichten

wie kan mij zeggen of ik met een xsat cdtv310 nog iets kan aanvangen ?? ik vind geen recente update's of zoek op de verkeerd plaatsen ??

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je er geen manual bij? Als ik het goed heb, heeft het apparaat twee kaartlezers, resp. voor Viacces en Mediagard, dus mogelijkheden zat lijkt me. De Viacceslezer is wellicht niet meer voor de nieuwe codering geschikt, maar de Mediagard functioneert nog als vanouds. Als je een manual wilt hebben, pm maar even.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de standaard manuel heb ik ik ben echter vind ik enkel update's van enkele jaren terug , zal ik die alsnog installeren , en is dit toestel wel compatibel met Cn /TVV ( mediaguard 2/3 )

groetjes

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor cn werkt het volgens mij kijk ook nog even in je pm ik stuur je een site maar dat mag hier niet.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks voor de info , zullen dit weekend eens proberen

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De xsat310 is een zéér oud toestel.

Xcom Frankrijk is jaren geleden overgekocht door Pace en er is al lang geen support meer voor de 310 en 410.

Je kan helaas niets meer met deze decoders wanneer de nieuwe codering erdoor komt.

Nu reeds werkt het NIET met TVV omdat er een lege provider op de kaart zit en de Xsat er niet mee om kan.

Ik zou zeggen, als hij nog werkt, afblijven en zo gebruiken zolang hij nog gaat.

De 310 en zeker de 410 waren heel goede ontvangers, helaas bestaat Xcom niet meer.

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga er dit weekend toch eens mee spelen , heb deze pas van een restpartij ( nieuw ) gekocht voor enkele euro's samen met een aantal schotels en een disc motor , dus er mag al eens iets mee gebeuren , ik heb ondertussen een forum voor xsat gevonden ( frans ) met diverse soft en firmware op xsat.rftm.be , als het niet lukt zullen ze enkel dienen voor fta

aldus het wordt een puur speelgoed en knutselwerkje

dank voor de bereidwillige hulp

groetjes from belgium / hoevenen + blier

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De xsat410 kan gewoon met de CD kaart overweg.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook nog een Xsat 410 die draait zonder enig probleem. Dat geldt ook voor een DTVA die ik onlangs nog even heb aangesloten.

Ik heb geen idee wat er straks gebeurt als ik in de Xsatjes een nieuwe Merlin kaart stop als die omgewisseld wordt door CD, maar dat geldt ook voor mijn Dreamboxjes.... confused

 

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Its_Johan
De xsat410 kan gewoon met de CD kaart overweg.

yes, dat heb ik ook niet gezegd maar wel de TVV kaart, die zou niet werken omdat er een gat is in de providers, ik heb geen 410 meer, maar sinds TVV opkwam is dat hier toch wel ooit besproken.
De reden is de afwijking tegenover de laatste seca norm van de laatste firmware.
Voor de Merlin ga ik ff informeren.

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij navraag werkt de Franse Merlin kaart wel op 310 en 410 maar bij TVV zijn er kanalen die ontbreken daar zij na het gat op de kaart zitten. Als zij dus weer doen met de nieuwe kaarten krijg het hetzelfde fenomeen.

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Roobert

De 310 en zeker de 410 waren heel goede ontvangers, helaas bestaat Xcom niet meer.


Tot nu toe een onverwoestbaar apparaat op onze tweede ontvanger. smile

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...