Ga naar inhoud


VOIP-IN Telefoonnummer


Aanbevolen berichten

Ik heb nog even zitten zoeken waarom ik hem niet geactiveerd zou kunnen krijgen... en heb dit gevonden:

Citaat:
Was muss ich tun, wenn die Telefonnummer nicht sofort verfügbar ist?

 

Es kann passieren, dass, nachdem Sie eine EuteliaVoip-Nummer ausgewählt haben, diese aufgrund der Anpassung der Systeme nicht sofort verfügbar ist.

 

Bitte tun Sie nichts, es ist noch nicht einmal notwendig, den Kundendienst darüber zu informieren: das System wird automatisch mit der Registrierung fortfahren und die neue Leitung aktivieren.

 

Normalerweise wird die Nummer innerhalb von 60 Minuten freigeschaltet.

 

Dus maar even geduld hebben... het is bovendien ook Zondag, en Italianen zijn 's zondags misschien ook wat langzamer wink

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ben intussen al zo ver gekomen dat ik het nummer kan bellen vanaf mijn kpn lijn... maar ik hoor niets. In geen van beide richtingen is er geluid te horen. Als ik vanaf de voip mijn beltegoed opvraag krijg ik wel een italiaanse stem te horen die meldt dat ik 0.00 euro beltegoed heb... De instellingen zouden dan toch goed moeten zijn, anders zou ik dit toch ook niet kunnen horen denk ik...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij doet het! Heb even alles gereset... zowel de router als de telefoon... en nu is alles prima!

 

Het enige wat nog niet helemaal goed is, is dat als je met een vaste lijn belt, er blijkbaar geen nummerweergave dooregeven wordt naar voip. Ik dacht dat dit wel het geval was... straks nog maar eens even kijken...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is helemaal geen truukje...

Ik heb gewoon mijn naam en adres ingevuld... ook moet je een geldig e-mail adres invullen, want daarop krijg je een link die je moet klikken voor het activeren...

Na activatie kan je een nummer uitkiezen. Bij een NL adres kan je een Roemeens of een UK nummer kiezen. Je kan uit erg veel netnummers (UK) kiezen... daarna krijg je een hele lijst abonnee nummers waaruit je er eentje kan kiezen.

 

Wat is je probleem? ik begrijp je vraag niet echt goed?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat maakt hier dus niet uit... Ik heb dus als land "Olanda" ingevuld, en heb gewoon mijn Zweedse mobiele nummer opgegeven...

Dat mobiele nummer hebben ze nodig als je kiest om je login gegevens via sms te krijgen ipv gewoon via de mail.

Je moet wel een nummer opgeven, maar dat maakt niets uit voor het krijgen van een nummer. Als een zweeds nummer lukt, moet een Nederlands ook kunnen denk ik!

Succes!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Hij doet het! Heb even alles gereset... zowel de router als de telefoon... en nu is alles prima!

Het enige wat nog niet helemaal goed is, is dat als je met een vaste lijn belt, er blijkbaar geen nummerweergave dooregeven wordt naar voip. Ik dacht dat dit wel het geval was... straks nog maar eens even kijken...


Hoi, meestal is je account na een dag gereed, nummerweergave werkt hoor denk dat een het instelling is van je siemens ik gebruik hem zelf op een asteriskserver.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: daan


Hoi, meestal is je account na een dag gereed, nummerweergave werkt hoor denk dat een het instelling is van je siemens ik gebruik hem op een asteriskserver.

Ik werk ook met asterisk maar bij werkt de nummer weergave
ook niet ,als ik in de log kijk zie ik als nummer weergave
"anonymous".

Zou je mij jou sip.conf kunnen geven om te vergelijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gertitombo
Origineel bericht van: daan
ik heb zelf ook zo'n nummer die gebruik ik alleen voor inkomende gesprekken was dit ook de bedoeling ? het nummer is gratis ik denk bellen met dat nummer kost je wel wat,bellen doe je toch met de betamax providers dat doe ik ook.


Beste Daan, kan je mij ook een link sturen voor een gratis inkomend UK nummer, graag wel beginnend met 01xxx

thx


die nummers hebben ze ook ik heb 00441xxxxxxxx

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Origineel bericht van: daan


Hoi, meestal is je account na een dag gereed, nummerweergave werkt hoor denk dat een het instelling is van je siemens ik gebruik hem op een asteriskserver.

Ik werk ook met asterisk maar bij werkt de nummer weergave
ook niet ,als ik in de log kijk zie ik als nummer weergave
"anonymous".

Zou je mij jou sip.conf kunnen geven om te vergelijken ?



gebruik je hem voor het uitbellen ?

als je alles juist in je extensions_custom.conf zet net als je betamax provider zou het moeten werken.

kijk maar >

-- Executing [0044xxxxxx@VoIP-incoming:1] Dial("SIP/0044xxxxxx-b70c5b48", "SIP/12345&SIP/100&SIP/23") in new stack
-- Called 12345
-- Called 100
-- Called 23
-- SIP/23-0821bce0 is ringing
-- SIP/12345-081d7148 is ringing
-- SIP/100-08217d78 is ringing

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel op het display van de Siemens als in je account op hun website staat "Anonymous" Dat is dus wel iets van van bij hun doorgezonden wordt, want de taal van de Siemens is Zweeds, en dus komen er nooit Engelstalige boodschappen op het display.

 

De siemens staat volgens mij goed ingesteld, want als ik naar het Duitse 0180-1 nummer bel komt wel het nummer van de beller op het display.

Ik zal wel eens een mailtje naar eutelia sturen... Tenzij het pas werkt als je geld op je konto gezet hebt... Dat ga ik binnenkort toch doen, want het is de bedoeling om dat nummer door te schakelen naar mijn mobiele nummer tijdens mijn vakantie. En om dat te kunnen doen moet je uiteraard beltegoed hebben...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb probleempjes met eutalia

1. als een gesprek binnen komt geeftie als extentie aan 's' ipv je telefoon nummer

2.ik heb 2 tel nummer bij hun (een engels en een italiaans) belt

iemand het engels nummer dan komt het gesprek via de italiaans trunk binnen.

 

Weet iemand een oplossing ,kan zijn dat op hun site een finkje gezet moet worden

maar kan het niet vinden

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat ook al een tijdje op m'n lijstje, dus dit topic komt als geroepen.

 

Uitbellen doe ik al via VoipStunt met een Siemens S-450-IP, nu wil ik ook gebeld kunnen worden via VOIP.

 

Hoe zit dat met gesprekskosten als je zo'n Engels nummer belt vanuit NL? Ik neem aan dat je dan een internationaal gesprek betaalt.......

 

Zijn er ook mensen die uitbellen via VoipStunt en die het voor elkaar hebben om een nummer in het display van diegene die je belt te laten verschijnen? Als je via de VoipStunt client belt kan dit wel.

Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70

WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1

10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...