Ga naar inhoud


[enigma2] telefoonboek laden in fritzcall plugin


allez l'om

Aanbevolen berichten

Neen hoor in het menu van de plugin op je Dreambox kan je duits veranderen in Nederlands, dus dan heb je het Nederlandse telefoonboek.

 

B17 smile

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Helaas geeft dit draadje geen antwoord waarom het niet wil lukken op een Enigma2 box (Ok, een vu+ box), monitor functie is geactiveerd, juiste wachtwoord opgegeven, toch nog cannot get infos forma FRITZ!box.

Na inschakelen van de monitorfunctie verdween wel de error 146, maar in de log van de Fritz vindt ik niets terug.

 

Kan dit zijn omdat het een Internationale Fritz 7270 is?

Ontbreekt namelijk wel meer in.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Ik heb exact hetzelfde probleem. In de voip krijg ik wel mijn inkomende nummer te zien. Niet als ik via de vaste lijn bel. Terwijl alles wel goed is ingesteld.

 

Iemand al een oplossing

 

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: theparasol
Ja... nummerherkenning op vaste lijn niet actief!

 

Heb je wel nummerherkening dan heb je mogelijk onjuiste settings bij je landline staan.

 

Ben nieuwsgierig naar de plugin voor de 600!

 

Hmm het word nog wat vreemder..

 

Als ik met mijn Turkse mobieltje mijn vaste lijn bel dan geeft hij in de display van mijn DECT mijn naam en tel# weer (zoals vermeldt in de Frtiz phonebook). Echter op de TV alleen mijn nummer met daaronder 'Unknown'.

 

Als ik nu mijn stiefpa uit nederland naar mijn vaste lijn laat bellen wordt het wel allemaal netjes en correct weergegeven...

 

Ook als ik met mijn Turkse mobieltje mijn VOIP nummer bel dan wordt het correct weergegeven... smirk

 

?

There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: trucker56
Heb je soms een geheim nummer op je landline ?
groet
trucker

Mijn landline is inderdaad een geheim nummer, maar dat kan toch niet van invloed zijn op mijn inkomende nummers.
Het is toch niet zo dat omdat ik een geheimnummer heb, het telefoonnummer van iedereen wordt geblokkeerd?

Verder staat alle nummers gewoon in het telefoonboek van de fritzbox, maar zolang deze niet mee worden gezonden doet dat er ook niet toe.

Ik ga het morgen even op een andere manier proberen. Dan koppel ik alles even los en ga met mijn telefoon direct op de lijn zitten ipv via de fritzbox. Even kijken of dat helpt

There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mat de telefoon waar je een geheim nummer op hebt test zal hij alleen oproep weergeven. Als iemand je beld die in je telefoonboek van de fritz staat geeft hij de naam door zoals die in je telefoonboek staat. Vreemde nummers zoekt hij een naam en adres bij zolang dit ook geen geheime nummers of 06 nummers zijn.

Zo doet de fritzplugin het bij mij.(fritz7270)

Groet

Trucker

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

per toeval ontdekte ik dat mijn skin (nemisis glassline 13 voor SD) niet het hele menu van fritzcall toonde

 

maar bij mij werd het land niet weergegeven (en dat nr. terugzoeken ook niet)

raar hè...

maar ja voor iemand die het weet kan die natuurlijk een andere skin even kiezen, dan zie je wel alles.

 

 

zo zou het moeten worden weergegeven:

 

 

FritzCall1.png

 

 

 

ciao

Children Of The Sun

Dead Can Dance

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...