Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb de lijsten even bekeken. Mijn complimenten. Dit is toch veel werk. Complimenten ook voor de andere lijstenmakers.

Groet, Albert!

Vu+ Uno (VTI), Vu+ Duo (OpenPLI), Xtreamer, Panasonic PV80, Sony Bravia 24EX320, Sony DTS, T55 met Satcon 4/1

• Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: kistedu
Multitenne settings DM800 incl HD kanalen

Astra 1, 2, 3 en Hotbird

Heb deze lijst bekeken met dreambox edit en ziet er goed uit, weet iemand hoe ik deze om kan zetten naar e1 settings?

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Geplaatst:
Origineel bericht van: TheMystery
Origineel bericht van: kistedu
Multitenne settings DM800 incl HD kanalen

Astra 1, 2, 3 en Hotbird

Heb deze lijst bekeken met dreambox edit en ziet er goed uit, weet iemand hoe ik deze om kan zetten naar e1 settings?

Veel plezier wink

enigma1multitenne.zip

Geplaatst:

hoi

tps pakket schijnt hier niet helemaal

op de sat te staan veel ber

meer mensen met dit probleem

verder goede settingslijst bedankt hiervoor

gr cor

Geplaatst:

er zijn nog dingen die missen in de lijst van op de hotbird,

Telesat staat er ook niet tussen.

TPs die verdwijnt normaal of toch een deel van de zenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Ik vind dit toch wel een van de betere settinglijsten, en heb na lang zoeken en vergelijken deze erop gezet!

Bedankt!

En blijven updaten hé!

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

Bedankt dit is een mooie settinglijst voor de astra's en de hotbird ziet er klasse uit ik hoop dat je er nog een paar meer maakt bedankt.

Jack

AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket

Geplaatst:

top setting lijst ,hoeft maar een paar kleine aanpassingen te maken om aan me wensen te voldoen top. komen er regelmatig updates ??

DB500.DB 600 DB7025 DB800 DB 500 HD HD DB8000 HD PVR DB7080 HD DB900UHD

Big Bisat 7e13e19e23e28e3942e45e

Geplaatst:

Vind ik persoonlijk ook de beste rotorlijst voor de enigma2 . En dit zonder afbreuk de willen doen aan de andere "settinglijstbouwers" want ik heb veel respect voor die mannen. Want wij mogen toch gratis gebruik maken van de door hen geleverde inspanningen . Hiervoor aan allen een grote dank wink

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

Inderdaad, eindelijk weer een fantastische zenderlijst gevonden. Was altijd fan van pet123 maar nadat hij was gestopt eigenlijk nooit een echte fijne lijst gevonden, tot kistedu kwam... Fantastisch werk!!!! Megabedankt...

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Geplaatst:

Kistedu, bedankt voor je lijst voor de DM800!

Geplaatst:

Ook B17 gebruikt m !!

Thanx

B17 smile

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen