Ga naar inhoud


Hoeveel hebben jullie uitgegeven aan vuurwerk?


renzie

Aanbevolen berichten

Vandaag wat vuurwerk gehaald. Een tweetal vuurpijl pakketten, een chinese rol van 100.000 shots en wat klein siervuurwerk voor de kleine. Ik was eur 130,00 kwijt.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha,heb toevallig net de nps gekeken met een uitzending over vuurwerkslachtoffers in 1993.

Vingers weg,hand weg en nog meer narigheid.

 

Ik koop al jaren geen vuurwerk meer hoewel het samen met kijkwerk 1 van de mooiste werkjes is laughlaughlaugh.

 

De beste wensen voor een ieder dit leest en een behouden vaart morgen voor lijf en ledematen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

€0,00 :D

We zullen de knallende pijlen en knallende kurken van de champagne wel horen morgen rond middernacht.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal niets, in Spanje zou ik niet weten waar je dit kan kopen.

We waren 2 jaar geleden toen Barcelona de europacup won, in Barcelona er was toen meer vuurwerk te zien als met oudjaar.

 

Salu2, D.Quijote

 

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks nakkes nada. Vuurwerk verkoop aan consumenten mag men van mij verbieden en illegaal afsteken vervolgens zwaar bestraffen. Daar gebeuren te veel ernstige ongelukken mee. Voornamelijk bij onschuldige omstanders.

Wat mij betreft mag de gemeente het geld dat ze besparen door het niet hoeven schoonmaken van de straten, uitgeven aan een (of meerdere) gecentraliseerde vuurwerk shows die door ingehuurde professionals worden "aangestoken".

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de familie wat gekocht anders zien wij nie tveel in de polder.... cool

15 euris ......zei ik tegen die verkoper..... moet iets hebben wat maar 1 keer hoeft te worden aangestoken en daarna niet meer.........kan ik weer snel naar mun PILSKE... :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
] Daar gebeuren te veel ernstige ongelukken mee. Voornamelijk bij onschuldige omstanders.


Ron


Het is toch al jaren voornamelijk de mensen die het zelf afsteken en er verkeerd mee omgaan.Maar het blijft een feit dat vuurwerk gevaar kan zijn.Dus voor iedereen pas goed op morgen en alvast de beste wensen.

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm,

 

Daar waar ik afgelopen jaren nog een kindje was, en het heel leuk vond is de pret er nu wel een beetje vanaf (20Jaar).

 

Ook het feit dat ik mijn geld voor andere dingen nodig heb heeft ervoor gezorgd dat ik maar 20 euro heb uitgegeven aan vuurwerk; paar pijlen etc.

 

Vorige jaren ging er telkens 80 Euro weg.

 

Het voldoet om te zien hoe andere mensen van hun euro's pleuro's maken. smile

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...