Ga naar inhoud


waar is tv vlaanderen toch mee bezig ???


Gast digibom

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Alphasat
All,

Ik denk dat bepaalde mensen NOOIT tevreden zullen zijn.

Voor sommigen mag er precies niets van kritiek geuit worden, of zelfs niet op enige lacunes in het aanbod.
Dat we zenders als La Une, La Deux, RTL-TVi, één+, Ketnet/Canvas+, Ketnet/Canvas HD, VTM HD missen in het aanbod, mag dat nog gezegd worden ?
Ik heb analoge kabel + TV Vlaanderen, maar binnen het jaar zal ik toch één van beiden wegdoen.
Dus ofwel doe ik de analoge kabel weg, met dus ook de mogelijkheid om digitale kabel te ontvangen, of TVV gaat eruit.
Ik zeg niet dat alles moet voldaan zijn opdat ik mijn TVV zou behouden.
Maar als dat allemaal achterwege blijft (de Vlaamse HD zenders, de + zenders), dan zie ik het voordeel toch weer richting digitale kabel evolueren.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: Alphasat
All,

Ik denk dat bepaalde mensen NOOIT tevreden zullen zijn.

Voor sommigen mag er precies niets van kritiek geuit worden, of zelfs niet op enige lacunes in het aanbod.
Dat we zenders als La Une, La Deux, RTL-TVi, één+, Ketnet/Canvas+, Ketnet/Canvas HD, VTM HD missen in het aanbod, mag dat nog gezegd worden ?
Ik heb analoge kabel + TV Vlaanderen, maar binnen het jaar zal ik toch één van beiden wegdoen.
Dus ofwel doe ik de analoge kabel weg, met dus ook de mogelijkheid om digitale kabel te ontvangen, of TVV gaat eruit.
Ik zeg niet dat alles moet voldaan zijn opdat ik mijn TVV zou behouden.
Maar als dat allemaal achterwege blijft (de Vlaamse HD zenders, de + zenders), dan zie ik het voordeel toch weer richting digitale kabel evolueren.


Je vergelijk apelen met peren. Zoals velen voor U hebben gedaan.
één+ en ketnet+/canvas+ zoals ook ketnet/canvas HD en VTM HD zijn niet op de analoog kabel te vinden!

Om de zenders één+ en ketnet+/cavas+ op satelliet te brengen zouden ze nog iets moeten toevoegen om de rest van de uren van de dag mee op te vullen, om de huur van een transponder rendabel te maken. Ik heb daar al een voorstel voor: Het nieuws van de regionale zenders bv. op de zender als één+ en ketnet+/canvas+ niet uitzenden. Waarom enkel het nieuws, simpel omdat de rest van de programmas niet mag van onze dome minister van media!!

Voor ketnet/canvas HD en VTM HD heb je gelijk. Die moeten heel spoedig in het pakket toegevoed worden.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Je vergelijk apelen met peren. Zoals velen voor U hebben gedaan.
één+ en ketnet+/canvas+ zoals ook ketnet/canvas HD en VTM HD zijn niet op de analoog kabel te vinden!

Daarin heb je gelijk, maar waarom mag ik enkel met analoge kabel vergelijken ?
TV Vlaanderen is toch digitaal ?
Bovendien sluit de beslissing om analoge kabel niet meer te nemen ook de mogelijkheid uit om digitale kabel te nemen.
Vandaar dat ik de twee aan elkaar koppel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: TokeMUp
Je vergelijk apeplen met peren. Zoals velen voor U hebben gedaan.
één+ en ketnet+/canvas+ zoals ook ketnet/canvas HD en VTM HD zijn niet op de analoog kabel te vinden!

Daarin heb je gelijk, maar waarom mag ik enkel met analoge kabel vergelijken ?
TV Vlaanderen is toch digitaal ?
Bovendien sluit de beslissing om analoge kabel niet meer te nemen ook de mogelijkheid uit om digitale kabel te nemen.
Vandaar dat ik de twee aan elkaar koppel.



Je spreekt in uw post helemaal niet over digitale kabel. Vandaar dat je appelen met peren aan het vergelijken bent.

Sterker nog Telenet levert geen digitaal signaal zonder analoog. Zodoende is dit koppel verkoop en nog steeds verboden in België.
Blijkbaar mag Telenet dit wel, want die staan boven de wet. Niet dat dit technisch onhaalbaar is om dit appart te leveren. Is dus perfect mogelijk, maar Telenet misbruikt dit nu eenmaal om kassa kassa te maken. Zo kunnen ze zeggen dat je voor 4€ digitaal kijkt (dikke leuge dus). Ik zou hun nog eens willen sprekken als ze het analoog volledig uit zetten. Gaan ze dan nog 4€ vragen of wordt het dan opeens 16,75€. Maar dit staat buiten dit Topic.


Ik zou zo ook kunnen beginnen over DVB-T. Waarom zit daar nog geen één+, één HD en ketnet/canvas HD op. Waarom is Norkring nog niet bezig met de uitzending van al de rest van de zenders.

Deze dingen vragen nu éénmaal tijd en handen vol met geld. Kritiek geven is natuurlijk altijd gemakelijk. (Je mag hoor, Ik verbied het U niet) Maar Ik zou U eens een provieder uit de grond willen zien stampen en van nul beginnen.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Maar Ik zou U eens een provieder uit de grond willen zien stampen en van nul beginnen.

mvg

In belgie start je dan nog ver onder nul want je bokst op tegen bedrijven die allebei gedeeltelijk in handen zijn van de staat.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Davev
Origineel bericht van: TokeMUp
Maar Ik zou U eens een provieder uit de grond willen zien stampen en van nul beginnen.

mvg

In belgie start je dan nog ver onder nul want je bokst op tegen bedrijven die allebei gedeeltelijk in handen zijn van de staat.


Inderdaad, dus van mijn kant niets anders dan lof voor tvv.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp



Sterker nog Telenet levert geen digitaal signaal zonder analoog. Zodoende is dit koppel verkoop en nog steeds verboden in België.
Blijkbaar mag Telenet dit wel, want die staan boven de wet.


Er is een uitzondering voorzien voor BGC en TN , die mogen dit dus wel , en staan echt niet boven de wet . Net zoals elke ander kabel of dsl provider dit zou mogen doen .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp

Je spreekt in uw post helemaal niet over digitale kabel. Vandaar dat je appelen met peren aan het vergelijken bent.

Sterker nog Telenet levert geen digitaal signaal zonder analoog.

Maar dat is net wat ik probeer te zeggen.
Ik wil één van beiden opzeggen.
Analoge kabel is een vereiste om digitale kabel te nemen.
Leuk vind ik dat niet, maar zolang de Belgische en Vlaamse politici de monopolies de hand boven het hoofd houden, zit ik vast in deze situatie.

Origineel bericht van: TokeMUp

Ik zou zo ook kunnen beginnen over DVB-T. Waarom zit daar nog geen één+, één HD en ketnet/canvas HD op. Waarom is Norkring nog niet bezig met de uitzending van al de rest van de zenders.

Waarschijnlijk omdat er ruzie is tussen de federale en Vlaamse overheid over wie nu die vrijgekomen zendfrequenties mag hebben.
Ik vermoed dan ook dat dit een spelletje is dat opgezet is door de klassieke partijen, die niets liever doen dan Telenet en Belgacom te beschermen.

Origineel bericht van: TokeMUp

Deze dingen vragen nu éénmaal tijd en handen vol met geld. Kritiek geven is natuurlijk altijd gemakelijk. (Je mag hoor, Ik verbied het U niet) Maar Ik zou U eens een provieder uit de grond willen zien stampen en van nul beginnen.

Dat is natuurlijk zever.
Ik zou u eens willen zien brood bakken, dus moet u maar zwijgen over het melige brood van uw plaatselijke bakker, enz.
Ik betaal 20€/maand aan TV Vlaanderen, DVB-T krijg ik er zo bij, het is dus logisch dat ik mijn kritiek in de eerste plaats richt op TV Vlaanderen, en niet op DVB-T.
Waarmee ik niet wil zeggen dat één+ er niet moet bijkomen op DVB-T.
Maar zelfs dan nog heb ik een slechte ontvangst van DVB-T, dus dat lost mijn probleem niet op.
En wees gerust, ik heb ook genoeg kritiek op Telenet, en dat gaat ver...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: smoking


Er is een uitzondering voorzien voor BGC en TN , die mogen dit dus wel , en staan echt niet boven de wet . Net zoals elke ander kabel of dsl provider dit zou mogen doen .


OLA MOMENT: Je mag in de telecomsector tegenwoordig inderdaad paketten samenstellen en aan voordeligere tarieven aanbieden MAAR alle onderdelen moeten los verkrijgbaar zijn.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sergio Conceicao
inplaats van sponsering in het wielrennen ze zouden hen geld eens beter steken in betere zenders

Elk bedrijf heeft reclame nodig. Wat hebben we er als klant aan als tv vlaanderen alsmaar zenders toevoegd (natuurlijk mogen ze ook de prijs niet verhogen want dan is het daar weer gezeik over) maar geen klanten bijwint? Juist ja: dan zijn we binnen het jaar weer aangewezen op Telenet of Belgacom.
Terwijl als TVV klanten blijft bijwinnen (wat de bedoeling is van sponsoring) komen er ook middelen bij en kan zo stilaan de zenderlijst worden uitgebreid.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: smoking


Maar ze mogen gekoppeld verkocht worden met fikse kortingrn per product dat erin zit . Is een uitzondering op de wet ivm koppelverkoop .

klopt maar ze verschuilen zich allebei achter "technische beperkingen" voor het los aanbieden van digitale tv (het los verkrijgbaar zijn van de losse onderdelen in een pakket is een voorwaarde van de uitzondering)
Telenet beweert dat digitale tv technisch onmogelijk is zonder analoge tv en BGC beweert dat het technisch onmogelijk is om bgc tv aan te bieden als je je adsl bij een andere provider hebt of geen actieve (=betalende) telefoonlijn. Beide zijn flagrante leugens.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...