Ga naar inhoud


waar is tv vlaanderen toch mee bezig ???


Gast digibom

Aanbevolen berichten

Voor mij niets dan LOF voor TVV :

 

1. Ze durfden het aan het monopolie te doorbreken

2. Véél goedkoper

3. Perfect beeld (véél beter dan kabeldistributie, k weet niet wat het beeld is met andere digitale providers in Belgie, niet getest)

4. (wonende in het buitenland) Te ontvangen door IEDEREEN!!! en daar ben ik héél blij mee om mijn vlaamse zenders ook in het buitenland te kunnen ontvangen op een perfecte manier, een punt dat men blijkbaar uit het oog verliest, denk aan de vele duizenden vlamingen die ergens anders wonen.

5. Vergeet niet dat er niet alleen TVV is op satelliet!!!

 

Het is genieten én blijven genieten gewoonweg.

 

BRAVO TV Vlaanderen

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een Vlaams aanbod op satelliet is niet vanzelfsprekend! Het heeft héél lang geduurd en nu het er is kunnen we het beter hard koesteren.

Het is een volwaardig aanbod aan een redelijke prijs.

Uiteraard kan er gediscussieerd worden over welke zenders in welke pakketten moeten zitten, maar dit geldt voor meerdere aanbieders (bijv. CanalDigitaal).

Bovendien is TV Vlaanderen zeer correct: zij laat u vrije keuze inzake hardware toe! Dat is een luxe die andere aanbieders in Vlaanderen gewoon aan hun laars lappen.

 

Het enige wat ik TV-Vlaanderen zou willen aanraden is om actief te onderhandelen met Belgacom en Telenet om voetbal en film (beperkt) via satelliet te kunnen aanbieden. Dit is mogelijk in Nederland, waarom dan ook niet proberen in Vlaanderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: adupont


Het enige wat ik TV-Vlaanderen zou willen aanraden is om actief te onderhandelen met Belgacom en Telenet om voetbal en film (beperkt) via satelliet te kunnen aanbieden. Dit is mogelijk in Nederland, waarom dan ook niet proberen in Vlaanderen?


Is niet meer nodig, Kurt is al aan het onderhandelen met
Belgacom. Naar analogie met France Telecom die ook
Orange gaat verspreiden via Astra, om hun zwakke adsl
te ondersteunen. Het medialandschap zou nogal kunnen
veranderen mocht Kurt succes kennen met zijn onderhandelingen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lucdec2
Origineel bericht van: adupont


Het enige wat ik TV-Vlaanderen zou willen aanraden is om actief te onderhandelen met Belgacom en Telenet om voetbal en film (beperkt) via satelliet te kunnen aanbieden. Dit is mogelijk in Nederland, waarom dan ook niet proberen in Vlaanderen?


Is niet meer nodig, Kurt is al aan het onderhandelen met
Belgacom. Naar analogie met France Telecom die ook
Orange gaat verspreiden via Astra, om hun zwakke adsl
te ondersteunen. Het medialandschap zou nogal kunnen
veranderen mocht Kurt succes kennen met zijn onderhandelingen...


van waar haal je deze info,
orange is aan het spreken met canal+ fr voor hun zenders te verdelen op de astra,
de luc heeft daar niet veel mee te zien vrees ik.
en als je ziet welke film zenders telesat aanbied dan zal het geen kassuccessen zijn zoals op prime.
telenet heeft gewoon een exclusiviteit met hun prime op kabel die ze niet uit handen gaan geven,dat is net hun parade paardje om klanten binnen te halen.
vergeet dat maar dat die op sat gaan komen,
telenet denkt niet aan klanten hé wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is hier elders op het forum verwezen naar een artikel uit Trends waarin werd gewezen op het feit dat Mobistar (dochter van Orange) interesse heeft om triple-play te gaan aanbieden, zijnde internet, telefonie en televisie.

 

Eén van de pistes die daarin ZOU (want het gaat om geruchten) bewandeld worden is een eventuele samenwerking met TVVlaanderen - Télésat en in dat kader zou het feit dat Orange zijn zenders zou aanbieden via Astra daarin van belang kunnen zijn.

 

Canalsat heeft niets te maken met het aanbieden van Orange op Astra, het is Orange zelf dat een akkoord heeft afgesloten met Astra.

 

Wat wel waar is, is dat de abonnees van Orange de mogelijkheid hebben om ook via sat een uitbreiding van hun abonnement te nemen op de Canal+/ Canalsat-kanalen, hetgene vooral van belang is voor voetbalfanatici, want de Franse rechten zijn verdeeld tussen Orange en Canal+.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trends quote:

Citaat:
Mobistar is bezig met een denkoefening over de lancering van tv op het vaste net. Dat heeft Benoit Scheen, de gedelegeerd bestuurder van het gsm-bedrijf, gisteren gezegd in de marge van de Benelux Telecom Day van de bank-verzekeraar ING.

 

En dat is dan ook het enige "gerucht" dat enigsinds geloofwaardig is. Mobistar wil absoluut een stuk van de adsl/vaste lijn markt inpalmen (zie bvb hun ijzersterke aanbod voor adsl) en dat blijkt steeds moeilijker te worden zonder triple play aanbod. En ze gaan daar heus wel inzien dat adsl+sattv in één pakket net iets te ingewikkeld is voor Jan Modaal.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al sinds mei bij TVV, en ik vind toch dat er enkele zaken mogen verbeteren bij TVV :

 

* de bitrate van de Vlaamse zenders ligt te laag, hoewel ik op een 82cm CRT kijk, zie ik toch af en toe MPEG2 artefacten.

* we missen een pak zenders die op de (analoge)kabel zitten :

RTL-TVi, La Une/La Deux, één+, Ketnet/Canvas+, Ketnet/Canvas HD, VTM HD, ActuaTV.

Nu Télésat er is, vind ik het niet logisch dat RTBF en RTL-TVi er niet bijkomen in het TVV abonnement, vermits die gewoon op de analoge kabel zitten.

* ook zitten sommige zenders in het TVV pluspakket, terwijl ze gewoon op de analoge kabel zitten, zoals MTV, Nickelodeon.

 

Wat ik meest apprecieer aan TVV is de vrije hardwarekeuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Ik ben al sinds mei bij TVV, en ik vind toch dat er enkele zaken mogen verbeteren bij TVV :

* de bitrate van de Vlaamse zenders ligt te laag, hoewel ik op een 82cm CRT kijk, zie ik toch af en toe MPEG2 artefacten.
* we missen een pak zenders die op de (analoge)kabel zitten :
RTL-TVi, La Une/La Deux, één+, Ketnet/Canvas+, Ketnet/Canvas HD, VTM HD, ActuaTV.
Nu Télésat er is, vind ik het niet logisch dat RTBF en RTL-TVi er niet bijkomen in het TVV abonnement, vermits die gewoon op de analoge kabel zitten.
* ook zitten sommige zenders in het TVV pluspakket, terwijl ze gewoon op de analoge kabel zitten, zoals MTV, Nickelodeon.

Wat ik meest apprecieer aan TVV is de vrije hardwarekeuze.


dat probleem van die rtbf en rtl zenders is iets wat hier al ter sprake is gekomen,
tvv heeft geen hotbird ondersteuning op hun goedgekeurde ontvangers en voegen die dus ook niet toe,
moesten die op astra 19.2 of 23.5 gezeten hebben dan konden ze die toevoegen op de TVV kaart.

die bitrate is een probleem,maar is te zien waneer je kijkt.

de rest van de zenders is een transponder huur probleem,
en actua tv is een telenet zender en zal niet zo snel op sat komen,ze hebben er het geld niet voor actua tv om dat te doen,is het zelfde met die S tv.
daar kan TVV niks aan doen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
dat probleem van die rtbf en rtl zenders is iets wat hier al ter sprake is gekomen,
tvv heeft geen hotbird ondersteuning op hun goedgekeurde ontvangers en voegen die dus ook niet toe,
moesten die op astra 19.2 of 23.5 gezeten hebben dan konden ze die toevoegen op de TVV kaart.

Da's dus puur een kwestie dat ze hun eigen hardware, die minder mogelijkheden heeft dan andere niet willen benadelen.
Ze kunnen dus wel, als ze willen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
* we missen een pak zenders die op de (analoge)kabel zitten :
RTL-TVi, La Une/La Deux, één+, Ketnet/Canvas+, Ketnet/Canvas HD, VTM HD, ActuaTV.


Mag jij mij wel eens vertellen waar je één+, ketnet+/canvas+, ketnet/canvas HD en VTM HD analoog op de kabel hebt?

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Origineel bericht van: zzzzzzz
* we missen een pak zenders die op de (analoge)kabel zitten :
RTL-TVi, La Une/La Deux, één+, Ketnet/Canvas+, Ketnet/Canvas HD, VTM HD, ActuaTV.


Mag jij mij wel eens vertellen waar je één+, ketnet+/canvas+, ketnet/canvas HD en VTM HD analoog op de kabel hebt?

mvg


Volgens mij staat daarom analoog tussen haakjes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: digitaal kijker
dat probleem van die rtbf en rtl zenders is iets wat hier al ter sprake is gekomen,
tvv heeft geen hotbird ondersteuning op hun goedgekeurde ontvangers en voegen die dus ook niet toe,
moesten die op astra 19.2 of 23.5 gezeten hebben dan konden ze die toevoegen op de TVV kaart.

Da's dus puur een kwestie dat ze hun eigen hardware, die minder mogelijkheden heeft dan andere niet willen benadelen.
Ze kunnen dus wel, als ze willen.


Met een MPEG2 ontvanger kan je geen MPEG4 zenders bekijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...