Ga naar inhoud


Nieuwe Merlin kaart Canal Digitaal


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Davev
Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:
blijft Seca-2 in ieder geval tot september aktief.

Op de HD kanalen kan deze maand feitelijk al de plug van Mediaguard/Seca-2 eruit, daar de abonnees met minimaal dit pakket deze week allemaal een nieuwe kaart ontvangen hebben.

Mogen wij belgen ook nog hd kijken aub?

Worden er geen 2 seca 2 coderingen gebruikt?
1 voor belgië en 1 voor nederland.
Als ze de seca2 codering van nederland weghalen,hebben wij als belg met ons TVV kaartje nog gewoon beeld op de hd kanalen smile

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: sattv4iedereen

Worden er geen 2 seca 2 coderingen gebruikt?
1 voor belgië en 1 voor nederland.
Als ze de seca2 codering van nederland weghalen,hebben wij als belg met ons TVV kaartje nog gewoon beeld op de hd kanalen smile


En zo was het altijd al. Anders zouden met onze smartcard alle pakketten te zien zijn die momenteel met Seca2 worden gecodeerd.(Was niet gek geweest, trouwens. eek)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: sattv4iedereen

Worden er geen 2 seca 2 coderingen gebruikt?
1 voor belgië en 1 voor nederland.
Als ze de seca2 codering van nederland weghalen,hebben wij als belg met ons TVV kaartje nog gewoon beeld op de hd kanalen smile


En zo was het altijd al. Anders zouden met onze smartcard alle pakketten te zien zijn die momenteel met Seca2 worden gecodeerd.(Was niet gek geweest, trouwens. eek)

In het jaar 98 gebruikte multichoice belgië en nederland dezelfde key in irdeto.enkel was de landcode anders.Toen met een kleine aanpassing,waren de nederlandse kanalen zichtbaar op een belgishe :D maar zo dom zijn ze natuurlijk ook niet meer hé :D

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg nu regelmatig meldingen van de aston 1.07 (controleer uw abonnement) waarna het beeld op de kanalen buiten mijn pakket uitvallen. Na het aan en uitzetten van de tuner kan ik weer opnieuw naar de zenders kijken.

Het zal binnenkort wel helemaal zwart blijven.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paqbro
Heb even ingelogd bij canal digitaal, blijkt dat ik nog altijd het entertainment pakket heb. mad


Wel op tijd en schriftelijk opgezegd?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paqbro
Ik krijg nu regelmatig meldingen van de aston 1.07 (controleer uw abonnement) waarna het beeld op de kanalen buiten mijn pakket uitvallen. Na het aan en uitzetten van de tuner kan ik weer opnieuw naar de zenders kijken.
Het zal binnenkort wel helemaal zwart blijven.


Het ligt dus aan de combinatie ontvanger-cam.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: paqbro
Heb even ingelogd bij canal digitaal, blijkt dat ik nog altijd het entertainment pakket heb. mad


Wel op tijd en schriftelijk opgezegd?


Uiteraard, daar heb ik ook een bevestiging van, maar ja moet toch weer bellen om ze wakker te schudden.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net met canal digitaal aan de lijn.

Einde contract datum stond op februari 2010 omdat ik een 2e kaart heb aangevraagd nadat ik mijn abonnement had teruggezet naar family.

 

2e kaart is telefonisch geactiveerd en toen op entertaiment gezet omdat het entertainment pakket nog 1/2 maand zou doorlopen.

Ik had de canal digitaal medewerker daar toen al op gewezen, maar deze zei dat het automatisch family pakket zou worden.

 

De medewerker van Canal Digitaal heeft alsnog het Family pakket geactiveerd.

Toch nog netjes opgelost, complimenten (mag ook wel eens gezegt worden !)

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...