Ga naar inhoud


Nieuwe Merlin kaart Canal Digitaal


Aanbevolen berichten


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En werkt die met CCcam ?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier heel wat documentatie gevonden over de seca 3 merlin v10 kaart. Stond op een upload site dus durf em niet hier te plaatsen, weet namelijk niet of het illegaal is. Meeste info erin komt overigens van atmel. Geinteresseerden kan ik de link wel doorgeven via pb.

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand een idee of de seca2 kaarten zonder abbonement ook geruild kunnen worden ?

maw FTV kaarten ?

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaart moet eerst op jouw naam staan, dit doe je door het invullen van een overschrijvingsformulier wanneer de kaart op een ander zijn naam staat.

De kaart kan ook op een black list staan, dan kun je hem weggooien.

Even de klantenservice bellen denk ik.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ned 1 2 3 werken dus er zal geen achterstand op staan.

Kan je deze daan op je naam zetten zonder abbo ?

 

Had ik maar een unlooper dan kon ik er wat mee spelen... Het is het niet waard om er eentje voor aan te schaffen lijkt me.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
blacklist = openstaande rekening, die kaart is extra duur.

Altijd goed opletten als iemand zo'n kaartje aanbiedt en je er een ander doel mee hebt dan mosc-en!


Ik heb al vaker geschreven dat je dit niet hoeft te accepteren. Ze hebben een probleem met een (ex) klant, daar heb jij als nieuwe klant niks mee te maken! En de kaart is maar een stukje plastic hoor. Kunnen ze zo weer activeren. Natuurlijk ze jagen je liever op kosten, dat is meer winst voor hen en hebben ze magisch nog meer kaarten verkocht.

Op een onaardige manier (grote bek) vertellen dat je anders direct naar de concurrent stapt. Binnen 5 min heb je een puls.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal digitaal is voor ons een noodzakelijk kwaad!! Dit omdat we het nodig zijn voor reizen naar het buitenland.(en al vele jaren Ierland)(dreambox 500 + schotel in koffer)

Digitenne scheelt 2,5 euro per maand en dan heb je ook nog de Belgie 1 en 2. Mijn vrouw en ik hebben onze eigen ontvanger nl.

Vantage X211 T/S en GI 870 T/S ,zodat de regionalen en de BBC

altijd zijn te ontvangen (disecq-motor)

Wanneer het reizen (ook met de camper) over zal zijn dan is Canal digitaal voor ons verleden tijd!!! Een nadenkertje voor degene die op het platteland wonen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...