Ga naar inhoud


voorstellen


Gast joost1963

Aanbevolen berichten


Bij deze dan

 

Hallo ik ben Joost

 

Ik ben hier al een tijdje rond aan het neuzen maar hoop een deze dagen mijn oude Nokia 9500 te vervangen voor iets nieuws.

Wat ik aan ga schaffen laat ik nog even in het midden omdat het ook gebruiksvriendelijk moet zijn voor mijn wederhelft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn wederhelft is blij met de dreambox 600 en 7020.

Megasnel teletext (gebruikt ze ipv krant de hele dag door)

Ze was cijfertjes drukken gewend en mopperde in het begin.

Maar nu doet ze inmiddels ook het kanalen kiezen via cursor bediening.

Daarnaast kun je zelf de "verschijning" van de menus kiezen.

Voor iedereen is er inmiddels wel wat wils. Bij voorgaande tuners moesten we ons maar schikken naar wat de fabrikant bedacht had qua kleuren en plaatjes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn wederhelft heeft zowel mijn dreambox als de reelbox aan het hangen gekregen. smile die wil gewoon analoge tv. (kan je die kabel er ook rechtstreeks in doen?)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach het is net wat je wil. Ik ben al jaren tevereden met mijn oude philips box (DSR2000) en mijn wederhelft ook. Du shet is maar net wat je er mee wilt doen of wat je nodig hebt.

 

Ofwel bedenk eerst goed wat je witl voordat je iets koopt. Je moet er zelf mee aan de gang. De voorkeuze van een ander is niet jouw voorkeus, anders reden we allemaal in een zwarte T-Ford rond :-)

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joost1963
Bij deze dan

Hallo ik ben Joost

Ik ben hier al een tijdje rond aan het neuzen maar hoop een deze dagen mijn oude Nokia 9500 te vervangen voor iets nieuws.
Wat ik aan ga schaffen laat ik nog even in het midden omdat het ook gebruiksvriendelijk moet zijn voor mijn wederhelft.


Welkom,

Dit is wel héél toevallig, ook mijn geboortejaar en mijn echte voornaam.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt je ook "voorstellen" door het gebruik van een handtekening met enige informatie.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...