Ga naar inhoud


totale nieuwe website


post

Aanbevolen berichten


Bij pagina eigenschappen zou ik het "naamloos document" vervangen door iets zinvollers. wink

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de blauwe randen rond de foto's weg te krijgen zorg je ervoor dat je geen rand rond de foto's zet.

Dit doe je door in het head van je pagina's

 

net boven

--> </style>

onderstaande bij voegen

 

img {

border: none;

}

 

Nog beter is met een apart css bestand gaan werken.

Zo hoef je de opmaak maar 1 keer te maken.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een Mac met Firefox krijg ik scrollbars in het top frame en linker frame. Ik zal dus zelf de frames iets groter maken. Eigenlijk zou ik helemaal van frames afstappen, maar dat is een ander geval...

Ook staat er in je footer: "2009©vhaastrecht.nl"

Een meer standaard manier van copyright vermelding is "© 2009 - heden vhaastrecht.nl".

 

Je gebruikt een tabel om je teksten te positioneren. Een nettere manier is om dit in een layer te doen.

 

Een tip; gebruik http://validator.w3.org om de html fouten uit de pagina te halen... Ik heb heel snel even de pagina (inhoud.html) gevalideert, en daar zitten >10 fouten in... frown

 

Suc6 ermee! smile

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een hint:

 

Je emailadres staat als "contact" als "mailto:naam@domein.nl"

Al wil je last van spam gaan krijgen (spiders gaan opzeker je email verzamelen) moet je dit zo laten. Als geen/minder spam wil ontvangen moet je er gewoon een "contact page" van maken, evt. beveiliggen met een script of je email als plaatje op je site zetten en niet klikbaar maken.

 

Dan typen mensen het email adres maar even over en als ze echt contact willen gaan ze dat echt wel doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Even een hint:

Je emailadres staat als "contact" als "mailto:naam@domein.nl"
Al wil je last van spam gaan krijgen (spiders gaan opzeker je email verzamelen) moet je dit zo laten. Als geen/minder spam wil ontvangen moet je er gewoon een "contact page" van maken, evt. beveiliggen met een script of je email als plaatje op je site zetten en niet klikbaar maken.

Dan typen mensen het email adres maar even over en als ze echt contact willen gaan ze dat echt wel doen.


E Cloacker kan ik je van harte aanraden, werkt beter dan een niet klikbare maar wel leesbaar e-mail adres, want dat geeft tegenwoordig ook weinig garantie.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

"E Cloaker" werkt leuk (kon het niet heb het even bekeken) alleen is er zeker geen garantie dat de (slimme) emailbots/"verzamel spiders" er niet al iets voor hebben.

 

Denk niet dat ze alle plaatjes lukraak (automatisch) gaan checken op een emailadres. Je moet het plaatje dan ook niet email.jpg .gif of anders herkenbaars noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andre,

 

Deze kleuren zijn al veel beter smile Alleen je index.htm (van contact) open nu in je linker frame je moet in dreamweaver zorgen dat ie nog in het goede frame terecht komt!

 

Je email (3x in totaal) staat nu als tekst op je site (in die index.htm van contact) alleen spiders vinden dit op deze manier ook nog makkelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...