Ga naar inhoud


Ervaring met Panasonic TH-42PZ8E


petry

Aanbevolen berichten

Zoals titel al zegt, zijn er mensen die ervaring hebben met bovengenoemde plasma tv.

Daar ik aan een nieuwe TV toe ben, lijkt mij de pana wel wat.

Echter zou graag eens horen hoe de gebruikers hierover denken.

 

Greetz Petry. smile

 

 

 

Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit model, althans bijna hetzelfde nummer, is al eerder HIER aan de orde geweest.

Overigens hoeft paralleimport geen grote drempel te zijn.

Het scheelt vaak honderden Euries en de meeste leveranciers van de parallelimport geven minimaal dezelfde garanties.

Voorwaarde is natuurlijk dat je de TV bij een bonafide (Internet)leverancier besteld.

Ikzelf heb al mijn Sony apparatuur via parallelimport in Nederland gekocht en krijg zelf 2 jaar garantie terwijl Sony NL maar 1 jaar garantie verstrekt.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad een goeie link naar reeds gegeven ervaringen.

 

uh die garantie (Europees) was bij mij 43 euro extra voor 3 jaar

lees echter goed de voorwaarden.

 

er zijn markten die de fabrieksgarantie afkopen en jou een flutgarantie daarvoor in de plaats geven met enkele euro lagere prijs

 

omzet is bij die winkel meer waard, dan correcte klachten afhandelen en oplossen.

 

alhoewel de betere merken bitter weinig klachten genereren/hebben.

(en in dat verband is de pioneer en de panasonic toch nog steeds top of the bill)

 

chiao

Tonskidutch

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch

er zijn markten die de fabrieksgarantie afkopen en jou een flutgarantie daarvoor in de plaats geven met enkele euro lagere prijs

Ik ben het helemaal met je eens dat je hierbij heel goed op je tellen moet passen en de voorwaarden goed moet nalezen.
Mijn ervaring met Sony is dat de garantie loopt via Sony Duitsland want die geeft 2 jaar garantie i.p.v. 1 jaar door Sony Nederland.
In dit geval is de garantie dus door Sony gedekt en geen probleem.
Ik weet echter niet of bij Pioneer en Panasonic ook een dergelijke constructie bestaat.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
[Mijn ervaring met Sony is dat de garantie loopt via Sony Duitsland want die geeft 2 jaar garantie i.p.v. 1 jaar door Sony Nederland.
In dit geval is de garantie dus door Sony gedekt en geen probleem.


Komen ze dan ook aan huis vanuit Duitsland of moet je hem zelf opsturen daar naar toe?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satdorus
Komen ze dan ook aan huis vanuit Duitsland of moet je hem zelf opsturen daar naar toe?

Nu dat je deze vraag stelt realiseer ik mij dat ik niet volledig ben geweest.
Het 1e jaar worden de eventuele reparaties onder garantie door Sony Nederland aan huis uitgevoerd en in het 2e jaar wordt de apparatuur gratis opgehaald en bij Sony Duitsland gerepareerd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een prima toestel.

Nou moet ik wel zeggen dat de Panasonic service nederland ook niet is om over naar huis te schrijven.Dus in dit verband maakt dat weinig uit.

En is het een betrouwbare webshop dan mag garantie geen belemmering zijn.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het eerder genoemde topic al gelezen,ging naar mijn mening over een ander type.

Wist niet dat dit een parallel import was, was sowieso van plan naar een goede firma te gaan voor de aanschaf van een plasma.

Zal dus naar een ander type gaan kijken, om eens te proeven en voelen hoe deze bij mij in de smaak vallen.

Bedankt voor de info.

 

Greetz Petry.

Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...