Ga naar inhoud


[powercampro] Waar kan ik meer details vinden van deze module?


Con

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: alfred de witt
dan wordt er dus niet geupdate. Hij staat wel al dagen te initialiseren in mijn tf 5000 pvr op free x maar updaten ho maar. Iemand een idee wat hier mis gaat ?
Niet echt. Maar als er aangegeven wordt dat ie aan het initialiseren is en dat blijft enkele minuten zo dan kan je de boel gerust resetten want dan gebeurt er helemaal niets.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De update werkt niet in een 77x0HDPVR. Ik heb het nog niet getest in een 5500. Heb er gisteren nog een geupdate.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de tekst destijds gekopieerd in een tekstbestand vanuit Sat4ALL.

 

Misschien was het jouw tekst wel. Herken je het onderstaande?

 

"Stem af op de zender Free-X-TV. Deze is te vinden op Hotbird, freq. 12207, pol. Horizontaal, symb. 27500".

 

"De update start automatisch binnen 10 minuten. De totale updatetijd kan oplopen tot 45 minuten".

 

"Het updateproces is te volgen via het Common Interface menu van uw ontvanger".

 

Als dit van jou is ging het dus toch niet. Maar wel met een tuner van een ander merk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: decodertje
yip die omschrijfing ken ik.

bij mij werkte het wel op die manier met mijn TF7700hdpvr


en ook bij jaq met een 7710 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1523378/2

misschien heeft het iets te maken met de firmware versie?


Ik had de cam versie 2.0 en wilde naar 2.0.4. De softwareversie van de Topfield is altijd up to date bij mij.

Maar wat mij betreft geen probleem dus. Ik heb de 2.0.4 er ingekregen, alleen niet met mijn 7700.

Kan het de lucht in Almere zijn? :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren is het dan eindelijk gelukt in mijn 5500 pvr. In mijn 7700hdpvr ging het niet. Alleen is versie 2.04 volgens mij een behoorlijke teruggang. Kon ik voor kort nog mijn films opnemen en de dag erna kopieren dan kan ik dat nu wel vergeten, films van gisteren zijn niet meer af te spelen?

Wat een ..... anfluiting dat hele gedoe, vee lgeld betalen voor de meest moderne apparatuur maar goed werken en fatsoenlijke updates ho maar. Ik mopper niet snel maar het begint nu vervelend te worden.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alfred de witt
Kon ik voor kort nog mijn films opnemen en de dag erna kopieren dan kan ik dat nu wel vergeten, films van gisteren zijn niet meer af te spelen?


In mijn TF7710HDPVR vooralsnog dit nog niet gemerkt.

iRuud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...