Ga naar inhoud


[powercampro] Waar kan ik meer details vinden van deze module?


Con

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: theparasol
Con ik lees wel eens dat niet dreamboxen overnight de zaak decoderen. Je hebt toevallig toch niet een tweede slaapkamer tuner en dat je 's avonds de kaart uit je huiskamer tuner pakt of zelfs de tuner van de netspanning neemt?

Ik heb één decoder, één ci en één plek waar alles staat opgesteld.
En ik waag het niet om iets van plaats te veranderen, zeg maar
een soort anti-verhuis-drift.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: theparasol
Wat gebeurt er als je de tuner ter test eens een nachtje op "aan" laat staan ipv staande bij?


Sterker nog, na het commando "decoderen" met onze vingers 12 uur
van de decoder afgebleven, armpjes over elkaar maar geen resultaat.

De gebruiksaanwijzing is ook uiterst sumier, heb al gekeken naar
de conculega maar mocht tot op heden ook geen soelaas bieden.

Ook de laatste FW van zowel de ci als de decoder zelf. Ik wacht
eigenlijk nog op de nieuwe fw die blijkbaar bijna gebaard is.

Tenzij ik instellingen verkeerd heb staan, ik denk aan geen
juiste kanalen bij de juiste lnb . . . toch heb ik de beleving
dat ik op allebei de kanalen alles heb gescand. Maar nu verzand
ik erg in off-topic, het begon over de cam, nu heb ik het helemaal
over de decoder . . . .

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al de nieuwe software, zoals beschreven door Parasol er in gezet? Ik had er eentje liggen met de vorige software er op en deze reageerde trager dan de andere.

Trouwens ik heb de powercams nu in 4 verschillende ontvangers geprobeerd en in alle ontvangers wekten ze probleemloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Con, al met al de reacties zou ik het probleem terrein richting de tuner verleggen...


Helemaal waar, maar ik moest ergens beginnen, wordt vervolgd.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb laatst aangegeven dat de twee powercams pro's uitstekend werken in mijn Echostar 5020.

Een correctie is op zijn plaats: bij het afspelen van opgenomen films merkte ik dat de Powercam blokkerig en met verlies van geluid afpeelde. Of misschien zo heeft opgenomen.

Ik heb in één van de slots toch maar weer een Aston Cam gezet en nu gaat (opnemen?) het afspelen probleemsloos.

Het nadeel is nu weer dat bij omschakeling naar de Powercam met TVV kaart het vaak niet leukt, en luk het wel moet ik erg lang wachten.

Powercam toch niet probleemloos!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vond ik nog op het topfield gedeelte van sat4all,

ik heb geen power cam maar hebben jullie dit al gteprobeerd.

 

Voor het beste resultaat is het raadzaam om de cas te deactiveren

die niet wordt gebruikt. Bijvoorbeeld, wanneer uw kaart is

gecodeerd met Mediaguard schakel dan alle systemen op OFF

en houd Mosaic S op ON. Dit kan je doen door de lijn te kiezen

die u wilt uitschakelen en kies OK.

 

Ik hoop dat mijn vertaling van engels naar nederlands een beetje klopt.

 

Groetjes,

Ron.

1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax  88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hallo,

 

Om niet direct een een nieuwe topic met de zelfde naam te beginnen, stel ik mijn vraag hier.

 

Hoop dat iemand mij kan helpen.

 

Ik heb zojuist mijn PowerCam Pro ( HD V2.0.3 ) geinstalleerd ( slot 1 ) in een Humax iCord.

 

Pin code ingegeven.

Nu om zijn werking te controleren wil ik later gaan updaten naar de laatste firmware. Ik begrijp dat ik een verbinding moet hebben met HotBird.

 

Echter om nu meer te weten over de mogelijkheden zag ik dat er onder Pin en embedded Channels > Information > er twee keer 1 subscriptions aanwezig zijn. Hoe kom ik bij die subscriptions?

 

Moet ik hiervoor wederom verbinding hebben met Hotbird?

 

Bedankt

 

Edit: Typo corr.

Humax iCord - Onbekende Schotel van 120cm - merkwaardig goed werkende naamloze LNB + 2 Alp's - Powercam Pro HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Op de PowerCam Pro zijn er geen embedded kanalen inbegrepen. Dat geldt alleen voor de PowerCam. Heeft dus geen zin daar iets mee te doen op die CAM.

 

->Attention, le PowercamPro ne contient pas de chaines adultes intégrées !

 

zie de info van beide CAM's op de site van powercam. (google)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: alfred de witt
Ik zie na enkele dagen proberen updaten nog steed powercam hd2.0 in mijn instellingen staan. Hoe kan ik zien of hij naar 2.04 is gegaan?
Dan staat er 2.04 waar nu 2.0 staat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms schijnt dat ook niet meteen te lukken. Ik probeer het echter al een paar weken (zie ander draadje, met een TF7710HDPVR). Vandaag dus ook weer, zonder resultaat. Volgens mij wordt er de laatste tijd geen update meer uitgezonden. Misschien is er iemand met wat meer geavanceerde ontvangstapparatuur die kan vaststellen of dat zo is.

Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...