Ga naar inhoud


Nieuwe smartcard problemen


rolandroland

Aanbevolen berichten


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: exciter
Origineel bericht van: jbbrans
Ik heb ook een xtreme en bij mij werkt het nieuwe kaartje ook niet.
Zou het plaatsen van een officiele canaldigitaal CAM het wel laten werken?


ja. of de Aston 1.07 cam.


Inderdaad, de MediaGuard CAM van CDS en de Aston 1.07 werken allebei. Bij mij doen bijna alle zenders het zonder problemen, alleen Eén HD komt nu bij mij hikkend binnen, beeld bevriest om de zoveel seconden en geluid blijft wel gewoon doorlopen. De andere HD kanalen doen het prima. Zijn er meer mensen met problemen op deze zender?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoor dat Topfield met Matrix problemen met opnemen geeft. Met oude kaart ok. Maar geeft dus wel beeld! Misschien dat ik dan even moet kijken hoe je ook alweer de kaartlezer van Xtreme naar Matrix zet(nu penta)Vroeger gedaan, maar das lang geleden....

 

heb trouwens vrijwel alle penta's en tetra, etc geprobeerd, no result!

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Nog steeds geen goed nieuws van de Digitall worlds. Importeur in NL is er 4 jr geleden mee gestopt, importeur in duitsland ook al weg, tja, dan blijft er weinig over dan een nieuwe receiver. Laatste fw's op de bekende site van hun is van 2008, zomer.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Het probleem gaat vanzelf over.... zodra CDS met Seca2 stopt...


Je bedoelt: net als autolampen die vanzelf uit gaan als je ze maar lang genoeg laat branden...? eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: scirocco60

de aston 1.05 werkt uitstekend. met het oranje kaartje. :D
gr ron


Op alle zenders? Er waren laatst toch problemen met de Aston 1.05 , o.a. met Trace?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: scirocco60

de aston 1.05 werkt uitstekend. met het oranje kaartje. :D
gr ron


Op alle zenders? Er waren laatst toch problemen met de Aston 1.05 , o.a. met Trace?


Klopt. Die doet het ook nog steeds niet met de Aston 1.05. Hij zal wel een abo hebben waar deze niet in zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: scirocco60

de aston 1.05 werkt uitstekend. met het oranje kaartje. :D
gr ron


Op alle zenders? Er waren laatst toch problemen met de Aston 1.05 , o.a. met Trace?


Klopt. Die doet het ook nog steeds niet met de Aston 1.05. Hij zal wel een abo hebben waar deze niet in zit.


Ik heb gisteren mijn nieuwe kaart binnen gekregen en in de powercam werkt deze uitstekend. Maar ook in de Aston 1.05 heb ik hem geprobeerd, maar daar deden een aantal zenders het i.d.d. niet. Dit betrof ESPN america, Mezzo, op één na alle MTV kanalen, beide VH1 kanalen en het geluid bij Boomerang. En heel vreemd, Motors TV en Tracé TV gaven geen enkel probleem, dit waren toch de zenders waar de problemen met Aston 1.05 in seca2 destijds mee begonnen.
Tracé TV doet het in de aston 1.05 bij mij dus wel, met de nieuwe kaart. Zal me benieuwen, of dat nog zo is, als hij in mijn abonnement is gezet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest

Ik heb gisteren mijn nieuwe kaart binnen gekregen en in de powercam werkt deze uitstekend. Maar ook in de Aston 1.05 heb ik hem geprobeerd, maar daar deden een aantal zenders het i.d.d. niet. Dit betrof ESPN america, Mezzo, op één na alle MTV kanalen, beide VH1 kanalen en het geluid bij Boomerang. En heel vreemd, Motors TV en Tracé TV gaven geen enkel probleem, dit waren toch de zenders waar de problemen met Aston 1.05 in seca2 destijds mee begonnen.
Tracé TV doet het in de aston 1.05 bij mij dus wel, met de nieuwe kaart. Zal me benieuwen, of dat nog zo is, als hij in mijn abonnement is gezet.


Bedankt voor je reactie.
De conclusie was toentertijd dat de Aston 1.05 een bug zou bevatten. Gezien het feit, dat deze module niet kan worden opgewaardeerd, was mijn conclusie dat alleen de aanschaf van de Aston 1.07 of de Mediaguardmodule de oplossing was. (achteraf blijkt dat Aston sowieso niet scheutig is met updatemogelijkheden, maar dat terzijde.)

Vreemd, inderdaad, dat Trace en Motors het nu wel weer doen op de 1.05. Aparte module.. crazy

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joop001
@Theo50,

Welke SW gebruik je op de Dragon cam?

Alvast bedankt voor een reactie.

groeten Joop

Er zit een oude Predator 3.65 op.
Moet hem nodig een keer updaten, maar zal de oude 3.65 dan natuurlijk wel bewaren, je weet maar nooit. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds 5 dagen werkt mijn nieuwe kaart niet meer... eigenwijs als ik ben had ik de oude kaart niet weggegooid en met deze kaart heb ik wel beeld! De nieuwe kaart geeft geen beeld, activeren via CD.nl helpt ook niet. Iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...