Ga naar inhoud


Nieuwe smartcard problemen


rolandroland

Aanbevolen berichten


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: ivoss
ok... of is er nog steeds een storing met de nieuwe kaarten? (ik heb een paar weken zonder problemen kunnen kijken namelijk)


Ja de storing zit dus in je ontvanger die verwerkt de update puls niet en de kaart gaat dan uit. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44


Ja de storing zit dus in je ontvanger die verwerkt de update puls niet en de kaart gaat dan uit. laugh


Hallo Aart44 je moet toch een EMM zien bij CCcam b.v EMM 1(0)?
Mijn kaart(en) doen het sinds vanochtend ook niet meer in CCcam 2.0.11.

Toch even gebeld met CD en het resultaat is...

Belangrijk
Heeft u onlangs een nieuwe Mediaguard 3-smartcard ontvangen van CanalDigitaal?
Deze smartcard, met nieuw smartcardnummer, is in dit scherm pas te zien na de datum die in uw brief vermeld staat.
Tot die tijd kunt u uw zenderpakket gewoon uitbreiden op de oude smartcard. Wij activeren het nieuwe zenderpakket vervolgens automatisch op uw nieuwe smartcard.

Bij mij staat dus 31Maart!!!In de brief..En ze zeggen glashard dat ze tot die tijd niets voor mij kunnen doen!!!



Heeft iemand een andere optie???
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij was gisteren(25-3-2009) op zwart gegaan...geen beeld op cccam 2.09 en geen beeld op de Canaldigitaal module in de dream...ik op de website opnieuw geactiveerd en nog steeds niet...stop de kaart in een technisat met de Canaldigitaal module en binnen 1 seconde weer beeld terug...in de dream ook weer beeld...datum nog steeds beide op 1-7-2009...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De eerste 3 weken blijft hij op 01-07-2009 staan.

Daarna wordt de kaart geactiveerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag met canal digitaal gebeld en schijnbaar is de kaart kapot...ik heb kaart naar hun opgestuurd en krijg binnen 3 weken een nieuwe kaart......

ben 2 dagen bezig geweest om beeld te krijgen en dat wou niet lukken.....

kijken of die nieuwe geen problemen geeft....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is bij mij het beeld uitgevallen met de nieuwe smartcard. Ik heb een DM8000 met CCcam (2.0.11 / 2.1.0) draaien.

Het lijkt erop dat ik hetzelfde probleem heb als Lemming.

 

Net zoals Lemming heb ik de kaart in een gecertificeerde ontvanger gedaan, waarna de kaart het weer deed.

 

Nu hij weer terug in de dreambox zit, blijft de datum op 2009-07-01 staan.

 

Lemming, weet je zeker dat de updates bij jouw binnenkomen en naar de smartkaart worden weggeschreven?

 

DM8000,DM7025,DM7000,NAS(DS407)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...