Ga naar inhoud


[Seca 3] werken alle modules?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: MegaTronics
Precies, hierboven staat het volgende:

Een seca3 kaart praat geen seca2, echter een seca2 kaart praat ook geen seca3

Dus als je met je nieuwe seca3 kaart beeld hebt, zal die ana het eind van het jaar ook beeld geven.


Denk je er nu nog steeds zo over?


Natuurlijk, want het werkt allemaal nog net zo goed als met de Seca2 kaart. Zelfs de updates komen netjes door.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nog wel ja......

 

Ook de kaarten binnen en een week getest met kaartje van de buren

 

Echostar 3000 ip met jawel dragon pred. 3.69 geen probleem (ook na een nacht opnemen niet)

Aston xena 1700 met zelfde cam en interne cam geen problemen

xstreme om moeten proggen van penta 1.20 (seca2 wel met penta 1.20) naar ucas 3.0 (3.1 wilde niet in xtreme, is voor matrix revolutions cam die het ook probleemloos doet)

reelbox pvr 1100 met aston 1.7 versie 2.18 geen problemen ook met mediaguard cam samen werkt perfect meerdere opnames mogelijk en kijken ( gelukkig decodeerd de reelbox zodat de opnames ook zonder kaart werken)

van Strong nog geprobeerd de 8100...ja die doet het heb nog een 8000 geen idee staat op zolder die proberen we nog.

De 4355 evo met diverse cammetje geen problemen ( geen dragon test gedaan)

En als laatste nog de Humax dv 1100 met matrix rev werkt ook uitstekend.

 

De oude aston 1.5 ben ik nu aan het zoeken.....kijken wat die doet.

 

Zal met bovenstaande receivers en cammetjes nog diverse combinaties proberen.......als de vrouw niet te veel gaat zeuren .....

 

Maar heb sterk mijn twijfels of dit idd ook zo zal blijven.... denk dat cd nog een addertje voor ons onder het gras heeft liggen en als het warm genoeg is deze boven zal gaan kruipen.

 

Tot zo ver groetjes.................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ampuria brava
Hallo,
Xtreme 6400 uci met penta 1.20.
helaas geen beeld met nieuwe kaart.
kijken of ik ucas erop kan zetten?
groet


Ik heb een Xtreme HUCI 6500 eveneens met penta 1.20 en het ziet er dus naar uit dat ik een probleem heb als de nieuwe CD kaart binnenkomt.

Kan iemand mij vertellen of dat UCAS erop zetten inderdaad de oplossing is en wat daar precies voor komt kijken?
Zijn er nog andere oplossingen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Afgelopen zaterdag de nieuwe Canal Digitaal SECA 3 smartcard ontvangen. Ik had een groene smarcard i.c.m. het settopbox pakket.

 

Wel, deze smartcard werkte voor activatie uiteraard niet, maar wel viel me op dat de datum van het managment (let op: er ontbreekt een "e") op 12/12/2009 stond.

 

Na online registratie kreeg ik echter na 10 minuten beeld in een Matrix Reborn CAM met Zcas 1.0 (nooit zelf iets aan veranderd)in een oude Topfield TF 4000 PVR. De datum die ik nu zie is: 10/10/2009 bij services. En een serienummer bij Managment (zonder "e" :D )

 

Ik zal niet te vroeg juichen, maar het ziet er toch goed uit tot zover. Daarna de smartcard nog in twee X-CAM's version 1.0 software 1.05 en 1.240-p (ook nooit zelf iets aan veranderd) gestopt en ook die werkten met zappen en wisselen tussen 4 satellieten en gelijktijdig opnemen zonder enige bespeurbare hapering.

 

Tja, wat de SECA 3 updates brengen mogen...

 

 

I burn not shine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...