Ga naar inhoud


[Seca 3] werken alle modules?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

kaart vandaag ontvangen.

 

werkt met > aston 1.05

werkt niet > diablo 2.2. Stealth 2.54

Magic Ci Penta 1.09

 

hardware > kathrein Ufs910 AAF 2.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MegaTronics
Precies, hierboven staat het volgende:

Een seca3 kaart praat geen seca2, echter een seca2 kaart praat ook geen seca3

Dus als je met je nieuwe seca3 kaart beeld hebt, zal die ana het eind van het jaar ook beeld geven.


Denk je er nu nog steeds zo over?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Lijkt me beter als je stopt met onrust zaaien.
Alles wat het nu doet zal het ook doen als seca2 uitgeschakeld wordt, niets spannends dus. laugh


Ik vind de ontwikkelingen tot nu toe niet zo rustgevend als jij suggereert.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jurgen36

Ik kan melden dat een T-rex al genoeg is om beeld te geven verrassend genoeg. Ik weet alleen niet of deze updates doorgeeft. De diablo doet het inderdaad niet en ook de Aston Dual 2.18 doet het niet. De 2.19 wel zegt men maar die heb ik niet dus kan ik niet testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Terradon
Voordat je onrust gaat stoken vermeld ff met welke ontvanger ('s) je dit alles hebt gedaan.........zie namelijk ook berichten dat de aston het wel doet.
groetjes...........


"Effen" een nieuw ontvangertje dan maar..? frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast top.peewee
Origineel bericht van: Jurgen36
Ik kan melden dat een T-rex al genoeg is om beeld te geven verrassend genoeg. Ik weet alleen niet of deze updates doorgeeft. De diablo doet het inderdaad niet en ook de Aston Dual 2.18 doet het niet. De 2.19 wel zegt men maar die heb ik niet dus kan ik niet testen.


Met welke software werk je op de T-rex en heb je langer dan een kwartier gekeken?
Bij mij hikt hij rond het kwartier, zowel met Predator als Predasaurus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jurgen36

3.66 staat erop, een wat oudere versie aangezien ik hem al heel lang niet meer gebruik. Het beeld is gewoon goed, zonder haperingen. misschien vershilt het per ontvanger, voor zover dat kan. Ik heb hem in een Vantage 8000 zitten. Ik heb ongeveer een uur gekeken denk ik, puur om te testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jurgen36
Ik kan melden dat een T-rex al genoeg is om beeld te geven verrassend genoeg. Ik weet alleen niet of deze updates doorgeeft. De diablo doet het inderdaad niet en ook de Aston Dual 2.18 doet het niet. De 2.19 wel zegt men maar die heb ik niet dus kan ik niet testen.


Heb gisteren de nieuwe Aston dual 2.19 ontvangen en deze functioneert goed in mijn Humax Icord. Geen onderbrekingen meer en een goed en stabiel beeld.

Groet Beukjes

Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird

Diablo & t-rex

T90 , DB8000, veel geduld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast top.peewee
Origineel bericht van: Jurgen36
3.66 staat erop, een wat oudere versie aangezien ik hem al heel lang niet meer gebruik. Het beeld is gewoon goed, zonder haperingen. misschien vershilt het per ontvanger, voor zover dat kan. Ik heb hem in een Vantage 8000 zitten. Ik heb ongeveer een uur gekeken denk ik, puur om te testen.


3.66 is inderdaad erg oud, ik ben benieuwd of ik die nog ergens kan vinden. Nu zit je al op 3.69.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Seca 3

Inverto idl 7000 pvr met Aston module geen probleem

Opentel 4000 pvr met Aston module geen probleem

 

Beide ontvangers met een Diablo cam geen beeld

beide ontvangers met een dragon cam veel problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...