Ga naar inhoud


[Radio] Radiozenders van Arrow moeten uit de lucht


Mister Bean

Aanbevolen berichten

Ach laat toch lekker failliet gaan,als je niet kunt betalen heb je ook geen luisteraars dus geen bestaansrecht. wat een infantiele zender is acr met een databankJE van niks, met de veiling van de inboedel levert de cd verkoop ook niks op. ze hebben er maar een paar ja ik ben ook een rockliefhebber, maar het is niet mijn zender had hem al iets van 2 jaar niet meer beluisterd, op mn werk een dagje opgezet en ja hoor na 2 jaar nog steeds hetzelfde databankJE op de shuffle ik hoopte dat ze zz top niet zouden draaien, had ik een klacht in kunnen dienen bij acr maar nee hoor 2 nummers gehoord van zz top ze worden slapend rijk zz top door buma stemra . je zal na 20 jaar uit coma ontwaken en de doktoren denken laat hem maar een weekje met rust om bij te komen radio op zn kamer op acr na een week moet hij in therapie want hij geloofd nooit dat hij 20 jaar is weggeweest. en laat al die andere fm zenders ook maar falliet gaan zijn we van die bagger af en debiele zenders verlost hulde aan de uitvinder van de mp3 speler heb er 2 van elk 60 gb werk en thuis kan niet meer zonder ja ja zz top staat er ook op, alleen die nummers heb ik nog nooit op acr gehoord wel gehoord bob marley en muddy waters raar he

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zelf ook helemaal gek van dream theater heb alles van ze en rush ook heb een paar cd van ze nog helemaal gek van moving pictures. maar een tip voor arrows classic rock en hoe ze hun zender kunnen redden verander de naam in arrow blues rock het woordje classic doet zo oud aan weg dr mee blues is rock maar dan een versnelling hoger dus dat kan best samen. als ze dat doen hebben ze een wereld zender. en dan niet alleen singletjes maar ook album nummers. ja ook onder werktijd durf iets. acr werkt niet meer dat is dood probeer niet op de ouwe voet verder te gaan. en geld te bietsen bij de luisteraars. want dat gaan ze dan elk jaar doen. ik citeer obama nee zwahilie change het roer omgooien en ik wil ze daar nog bij helpen ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arrow heeft volgens mij intussen al pech?

 

de kavels worden gewoon weer geveild shocked

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu
de kavels worden gewoon weer geveild shocked


De kavels worden niet opnieuw geveild... pas al de nieuwe verdeling aan de gang gaat. Het is namelijk niet te doen om voor 2 jaar een station op poten te zetten. Enige manier om nu aan een frequentie te komen is om een bestaand station op te kopen.

R.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: omanski
Het zou idd een slechte zaak zijn als Arrow Classic Rock zou verdwijnen.
Nu hoor ik sinds vandaag regelmatig een spotje voor geld inzamelen onder de luisteraars.... confused
Zou dat voldoende zijn...is het gat nog te dichten ?? sick

Ze hebben dit weekend nog een speciale programmering, waarmee ze proberen het benodigde bedrag nog binnen te halen. Ik heb, hoewel ik er een hard hoofd in heb, een kleine donatie overgemaakt aan Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM. Ik houd er in ieder geval 2 cd'tjes aan over, mocht het niet lukken...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een beetje wat gemengde gevoelens bij.

Aan de ene kant is het station vreselijk 'rommeling' in elkaar gezet qua muziekkeuze en programmering en mag het wat mij betrfte verdwijnen, maar aan de andere kant is het toch wel weer zonde, omdat je op deze zender muziek hoort die je op andere stations niet tegen komt.

 

Dus als het station verdwijnt van de ether, dan zal ik weer illegaal muziek moeten downloaden, omdat de muziek ook bijna niet in de winkel is te verkrijgen, zonder dat je er andere 'rommel' bij krijgt.

Ok, ik weet het, het is een slap argument om aan muziek te komen, maar wel een goede! laughlaugh

 

Hoe dan ook, het station zou er goed aan doen om al die Sky radio tracks er uit te gooien, en eens wat meer tempo muziek te gaan draaien.

Dus, meer hard rock, meer metal, misschien wat meer (rock)blues en geen verschillende genre nummers door elkaar gooien, dus na een tempo-plaat geen ballad en omgekeerd. Dat werkt namelijk vreselijk vermoeiend en frustrerend.

 

Naar mijn mening heeft Arrow Classic Rock geen toekomst als ze zo door blijven gaan met die rommel programmering...

..en gooi die zouteloze presentators er uit!!!!

Ik val zowat in slaap als ik die Manuela Kemp hoor presenteren..

Als ik het voor het zeggen zou hebben bij Arrow Classic Rock, dan zou ik het heel anders hebben aangepakt.

 

Arrow Jazz daar in tegen doet het naar mijn mening wél goed qua muziek.

..al is het niet mijn muzieksmaak.

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik snap dit niet hé.

 

Er zijn honderden, wat zeg ik? duizenden radiozenders over talloze satellieten verdeeld.

Daar moet toch wat voor ieder z´n smaak bij zitten.

 

Dan gaan die gasten van Arrow nog lopen leuren en bedelen om hun boel aan het draaien te houden.

 

Wat een stel ondernemers zeg. Als mijn zaak op de rand van de afgrond ligt, ga ik ook niet lopen bedelen om me alsjeblieft wat geld over te maken voor een CD-tje.

 

Ik lach me weer de zoveelste krul in mijn leuter. :D

 

Trouwens, nu ik er over nadenk, kunnen ze mooi die Optimod compressor zooi verkopen. Brengt weer een paar honderd €uro. mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, er zijn inderdaad genoeg radiozenders over de hele wereld. Daar is altijd wel een zender naar jouw smaak bij. Maar in de Nederlandse ether hoor je heel veel van hetzelfde. Ik kan hier bijna niet luisteren naar Arrow, maar ook naar Veronica. Dan blijft er weinig alternatiefs over voor de hitzenders als Q-music of Radio 538.

 

Ik hoop dat Arrow het redt. Lukt het niet, dan hoop ik dat Radio 10 Gold het kavel kan overkopen. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, liever geen radio 10 Gold, dat is het namelijk nu al.. smile

 

In ieder geval heb je in de ether weinig radiostations die interessant zijn.

Die hubbabubba-oenkaboenka-laag-IQ-puber-stations zijn in mijn ogen al te veel vertegenwoordigd.

 

Op satelliet is het geen punt om een goed station te vinden, daar luister ik sinds jaar en dag naar Rock Antenne, ook via internet trouwens.

ok, de laatste tijd ook wat minder vanwege het werk en dat ik veel in de auto zit.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...