Ga naar inhoud


Oppassen met your-domain.com ?


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Zeker niet van Sat4all.

 

Mijn sat4all naam is "Greatone" maar mijn inlognaam is nog mijn vorige naam die ik hier had (voor naamsverandering), namelijk "Lunatic1978" en de mail was gericht aan "Greatone".

 

Als moderator van een andere site weet ik wel dat er onlangs een hack is geweest op enkele "CS" sites, waarbij alle informatie waaronder inlog gegevens etc. in handen van de hackers zijn gekomen.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik weet waar die mails vanaf komen.

Er was een forum bezig met een import naar andere forum software, en omdat de domein danwel het email adres van de admin nog niet was ingevuld krijg je dus een met your-domain.com dat is een domein die als voorbeeld geld.

Er ligt dus geen data base of dergelijke op straat.

Er is dus niets aan de hand.

Was alleen een foutje van de admin,

in verband met de regels hier kan ik niet zeggen om welk forum het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier komen ze vandaan:

 

Hallo Henksat,

 

Er is heden ochtend in verband met het importeren van gegevens uit de data base per ongeluk een mail naar alle users gestuurd met een nieuw paswoord,dit was nodig daar er anders niemand meer kon inloggen.

 

alleen was het niet de bedoeling dat die mail al verzonden werdt,omdat het nieuwe forum nog lang niet klaar is.

 

Het gaat hier om het forum van ***censuur**** .

 

Onze excuses voor het ongemak.

 

Binnen kort is het nieuwe forum online.

We hopen dan iedereen weer te zien op het forum.

 

Het ***censuur**** team.

 

Nu maar hopen dat dit wel goed gaat smile

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier hetzelfde mailtje gekregen als Henksat.

Is het nu de bedoeling om een ( al of niet bestaand ) forum op te starten met zoveel mogelijk leden van sat4all ?

Dat ***censuur**** forum moet zijn informatie toch van ergens halen ? whistle

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar dat is toch zo'n foute site waar wij als brave sat4all leden helemaal geen lid van zijn, hoe komt het dat jullie dan dat mailtje krijgen?

 

Wij willen geen lid zijn maar we moeten wel. Anders gaat er iemand anders vandoor met onze nicknames whistlewink

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...