Ga naar inhoud


mijn strong is overleden


Gast marcelkeuk

Aanbevolen berichten

Gast marcelkeuk

hoi mensen hier op forum ik ben echt een leek in schotel en schotel ontvangers nou is mijn strong 8000 waar ik jaren plezier heb gehad overleden hij kan de zenders niet meer inlezen helaas

nu mijn vraag ik kan via marktplaats een ontvanger kopen van het merk SAB en voor niet zo veel geld mijn bod was hoogste 40 euro doe ik hier goed aan of word dit mij afgeraden

bij voorbaad al bedankt en mischien nog wat tips waar ik op moet letten

groetjes marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: jimny
Het lijkt me ook handig of je uitzoekt of CD de Sab ondersteunt, nu was ik kortgeleden bij een dealer die ook de SAB verkoopt en die beweerde dat het geen probleem was en hij had al nieuwe software voor ondersteuning CD.


Ik kan dit verhaal bevestigen, met de laatste software (januari 2009) werken de Explorer's FTASC en de CISC perfect (tot nu toe) met de nieuwe kaarten van Canal Digitaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marcelkeuk

oke nou ben ik zo als ik zij een leek maar ik heb die link bekeken ern daar stond sluit uw schotel op de pc aan oke moet ik dus kabeltje kopen waar kan ik die kopen en wat kost zo,n kabeltje ik heb de ontvanger inmiddels hij ontvangt cd kanalen staan alleen over de hele schotel verspreid dus moet ik de zenderlijst er op zetten of is dit niet zo en moet ik alles handmatig op goede kanaal zetten??

mvg marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook de titel aanpassen, want je laat weten dat je strong is overleden, maar eigenlijk gaat je vraag over een SAB-ontvanger.

 

Ik neem aan dat een aantal mensen die misschien iets nuttig kunnen posten over een SAB-ontvanger, niet bepaald iets gaan lezen dat gaat over een strong ontvanger die defect is.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Ik zou ook de titel aanpassen, want je laat weten dat je strong is overleden, maar eigenlijk gaat je vraag over een SAB-ontvanger.

Ik neem aan dat een aantal mensen die misschien iets nuttig kunnen posten over een SAB-ontvanger, niet bepaald iets gaan lezen dat gaat over een strong ontvanger die defect is.
Greets


Je zou toch mogen aannemen dat op school bij Nederlands nog geleerd wordt wat "een passend kopje boven een tekst" (mail,posting) inhoudt. whistle

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...