Ga naar inhoud


M & M 's verlegt de pestgrens op Vlaamse kanalen.


Ubik

Aanbevolen berichten

Het loopt de laatste tijd de spuigaten uit qua verpesten van films door reclame.

 

Daar waar tot voor kort op de Vlaamse (de Nederlandse omroepen zijn nog erger) 2 onderbrekingen per film waren, zijn het er nu 3 geworden en bovendien met als (zure) kers op de taart het kompleet vergallen van het effect van het einde van een film door M&M's. Alhoewel de meeste films virtueel op hun einde zijn 10 à 20 seconden voor het fysische einde, is het voor mij belangrijk te kunnen genieten van de laatste noten muziek, de laatste scene die weg-fade, het beetje tijd nodig om in-en uit the mood te komen, ...

 

Het komt mij zo de strot uit, dat ik een aversie begin te krijgen van alle merken die in deze momenten hun producten promoten, want ik aanzie hen als oorzaak van dit fenomeen.

 

M & M 's zijn dus met onmiddellijke ingang "producta non grata" in mijn huis geworden. De omroepen hebben de vrijheid als commerciële omroepen te denken dat dit een goede zet is, maar ik heb als eindgebruiker de uiteindelijke beslissingmacht die ****tproducten niet meer te kopen.

 

mvg

Ubik.

 

Oef, dat lucht op !

 

VU+Solo², DM-800HD, T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind dit wel meevallen, want op de Belgen krijg je na dit fout knopje sportje nog tenminste de normale aftiteling van een film. In Nederland begint of het volgende programma direct of je krijgt meteen een reclameblok van 8 seconde... Zonder film aftiteling...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

De tijd dat ik überhaupt naar dat soort zenders keek ligt al ver achter me. SBS staat hier nooit op, RTL hooguit tijdens het half acht nieuws. De Belgische zenders ken ik niet, de Duitse RTL-en en zo schijnen net zo erg te zijn.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ubik
Het loopt de laatste tijd de spuigaten uit qua verpesten van films door reclame.

Daar waar tot voor kort op de Vlaamse (de Nederlandse omroepen zijn nog erger) 2 onderbrekingen per film waren, zijn het er nu 3 geworden en bovendien met als (zure) kers op de taart het kompleet vergallen van het effect van het einde van een film door M&M's. Alhoewel de meeste films virtueel op hun einde zijn 10 à 20 seconden voor het fysische einde, is het voor mij belangrijk te kunnen genieten van de laatste noten muziek, de laatste scene die weg-fade, het beetje tijd nodig om in-en uit the mood te komen, ...

Het komt mij zo de strot uit, dat ik een aversie begin te krijgen van alle merken die in deze momenten hun producten promoten, want ik aanzie hen als oorzaak van dit fenomeen.

M & M 's zijn dus met onmiddellijke ingang "producta non grata" in mijn huis geworden. De omroepen hebben de vrijheid als commerciële omroepen te denken dat dit een goede zet is, maar ik heb als eindgebruiker de uiteindelijke beslissingmacht die ****tproducten niet meer te kopen.

mvg
Ubik.

Oef, dat lucht op !



Het is nu eenmaal zo.
wil je dit niet is er een alternatief:
We kunnen hier nog blij zijn dat het bijvoorbeeld bij film1 in nederland en prime in belgie geen reclame is!
bij veel landen is er ook reclame bij betaaltv
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die M&m's reclame er ook wat over.

Zit je lekker te genieten van het einde, komen die 2 bonen het even vergallen!

Gelukkig eet ik die dingen toch al niet, scheelt direct een product minder op mijn banlijst! :D

DM 7020, gem 4.60, astra1,2,3 & 13° op Big Visiosat. TVV + CD abbo. Soon Visiosat 1.20M draaibaar!

TVV Full, Telesat Full, CD-NL Settopbox,..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chukky2
Het is nu eenmaal zo.
wil je dit niet is er een alternatief:
We kunnen hier nog blij zijn dat het bijvoorbeeld bij film1 in nederland en prime in belgie geen reclame is!
bij veel landen is er ook reclame bij betaaltv


breng hen niet op het idee hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chukky2
bij veel landen is er ook reclame bij betaaltv
In feite zijn VT4 , VTM e.d. gecodeerd via satelliet
of via kabel ook betaalzenders !! winkfrown

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beste remedie tegen dat soort praktijken is dat kijkers die zenders boycotten.

Stop dus met naar 2Be te kijken, en als er genoeg zijn die dat doen, zal het rap gedaan zijn met die smerige praktijken.

 

Een goed alternatief is Film4.

Die draaien hele dagen films, en er zitten ook reclameblokken tussen, maar zo storend als bij 2Be doen ze nooit.

Of nog beter, neem een film op van een openbare omroep als de BBC, dan heb je helemaal geen reclameblokken meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...