Ga naar inhoud


[Sat4all] Wijzigingen op het board


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb het downloadscript aangepast. De downloads zouden nu weer allemaal op de gebruikelijke snelheid moeten werken.

Als iemand iets vreemds tegen komt hoor ik het graag.

 

Verder is het verstandig om zo af en toe je PM-box even te controleren. Een bug in UBB zorgt ervoor dat het bekende envelopje soms niet knippert terwijl je wel nieuwe/ongelezen PM's hebt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als iemand iets vreemds tegen komt hoor ik het graag.


Als ik naar een database wil, in dit geval de Wi-Fi Database, dan opent het in een nieuwe pop-up.
Het blijkt dan dat ik in een uitgelogde pagina kom, en als ik vanuit deze informatie database terug naar home wil, dan komt er een melding dat er aan de site wordt gewerkt (wegens upgrade zijn we gesloten)
klik maar eens op de bijlages

P.S. de bijlages zitten in de verkeerde volgorde, eerst de onderste bijlage en dan de bovenste crazy

post-3611-1318260202,2862_thumb.png

post-3611-1318260202,3593_thumb.png

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker onze vaste bezoekers zouden nu toch inmiddels wel moeten weten dat die database er op de nieuwe site niet meer is en niet meer komt en dat waar je nu naar kijkt een oude backup is.

@duwgati, daar hoef je dus niet meer in te duiken. We hebben veel meer aan een uitgebreid contactformulier:-))

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...