Ga naar inhoud


[Sat4all] Wijzigingen op het board


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi Ron,

 

Is het nu wel mogelijk de datums netjes op Dag/Maand/Jaar te zetten?

 

(Pff mijn 25e bericht, ik hoor er eindelijk bij... smirksmirksmirk )

 

M.vr.gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
o, het zijn driehoekjes, zagen er op het eerste gezicht als hartjes uit.
ben nu terug thuis, heb het hier ook voor, maar kan geen screen-prints maken, zal dat morgen op het werk wel doen - indien nog nodig, tenminste.....


Probeer eens het freeware programma Screen Grab, kan je ook delen van het scherm bepalen. erg makkelijk.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

voilà, ziehier de screenshot - zoals ge kunt zien is het inputvenster van "ga naar pagina" verborgen onder de 'ga naar folder' drop-down lijst.

post-21245-1318260173,7199_thumb.jpg

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha, heeft dus iets met mijn instellingen te maken .....

lig er niet van wakker, heb bovenaan de pagina ook zo'n driehoekje en dat werkt wel goed. Denk trouwens niet dat ik er zoveel gebruik zal van maken, maar bon, was al tevreden dat ik een "bug" gevonden had :D

hoe krijgen jullie eigenlijk die plaatjes rechtstreeks in jullie bericht ? Of gebruiken jullie de "afbeelding via url" knop ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE6 onder XP. de standaard onder de standaard, dus.

wat bedoelt ge met "uploaden" ? Toch geen ctrl+V zeker ?

.... nee, werkt niet....

.... zie ook niets speciaals in 'bestandsbeheer' ......

snap het niet cry

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE6 kan het probleem wezen.

IE6 vindt het niet prettig als er naast een CSS ook nog style informatie in de HTML staat. (Ik weet niet of dit het geval is, maar dat kan zo maar!)

Ik heb zelf een website die hetzelfde probleem vertoonde.. Was even zoeken waarom, maar dat was dus het probleem....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

bon, ga eens op mijn dochter haar machine inloggen, die heeft Vista met IE7, eens kijken of dat een verschil maakt.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is IE7 in Vista, ik ga die bitmap nu terug uploaden via bestandsbeheer :

 

--

shit, nee dus. zie wel "html is uitgeschakeld" staan als ik mijn bericht intoets en "UBBcode is ingeschakeld".... zal eens via html proberen.

--

pff, kan dat precies nergens niet instellen, die html. heb "mijn instellingen" nagekeken, evenals de forum instellingen. Bij "opmaak" kan ik alleen "gebruik UBBcode" aanduiden - geeft het op.

post-21245-1318260174,2858_thumb.jpg

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...