Ga naar inhoud


[Sat4all] Wijzigingen op het board


Ron

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Zeker onze vaste bezoekers zouden nu toch inmiddels wel moeten weten dat die database er op de nieuwe site niet meer is en niet meer komt en dat waar je nu naar kijkt een oude backup is.
@duwgati, daar hoef je dus niet meer in te duiken. We hebben veel meer aan een uitgebreid contactformulier:-))

Ron


Ja, je hebt natuurlijk gelijk, daar had ik niet meer aangedacht blushblush sorry voor de overlast

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Duwgati
Origineel bericht van: mereltje
Zou het niet mogelijk zijn om de markering alles gelezen per forum te laten werken confused


Ik heb een hack gebouwd voor dit "probleem".
Het werkt nu als volgt:
1. ben je in een specifiek forum (bijv. Off Topic) en klik je op de link "Markeer alles als gelezen", worden alleen de onderwerpen in dat forum als gelezen gemarkeerd.

2. heb je een bepaalde categorie geopend en klik je op de link "Markeer alles als gelezen", worden alleen de forums binnen die categorie als gelezen gemarkeerd.

3. ben je in het forumoverzicht en klik je de link "Markeer alles als gelezen", dan worden alle forums in alle categoriën als gelezen gemarkeerd.

Let wel, dit werkt dus alleen zo als je in een van de genoemde overzicht-pagina's staat.



Ik heb gemerkt dat als je een topic verwijderd , dit inderdaad weg is maar na verloop van tijd staat het toch weer als ongelezen . confused

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel een heel forum b.v. satelliet receivers daar klik ik dus op ,ga naar links onder (markeer als gelezen ) en dan moet je nog een keer aanklikken dat je ze wilt verwijderen ,ze zijn dan weg maar een half uurtje later staat het hele forum weer als ongelezen confused

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mereltje
Ik bedoel een heel forum b.v. satelliet receivers daar klik ik dus op ,ga naar links onder (markeer als gelezen ) en dan moet je nog een keer aanklikken dat je ze wilt verwijderen ,ze zijn dan weg maar een half uurtje later staat het hele forum weer als ongelezen confused


Ook als de die pagina vernieuwd? (F5)

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het lukt mij niet een afbeelding in mijn bericht zichtbaar te maken.

Vroeger kon ik wel een afbeelding zichtbaar maken, nu alleen een link.

 

klik

 

Doe ik iets fout of is er iets veranderd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is mij nu wel gelukt, maar vroeger hoefde ik al deze handelingen niet uit te voeren.

 

Weer wat geleerd.

 

Bedankt.

test

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/download/Number/55337/filename/voorbeeld.jpg voorbeeld.jpg

 

voorbeeld.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt gechecked op formaat in KB, in ons geval max. 100KB.

Het is verder niet te slim om afbeeldingen van meer dan 800 x 600 pixels te plaatsen omdat het geheel dan (inclusief topic) niet meer op een 1024x768 of soms zelfs al niet meer op een 1280 x 1024 monitor past.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Er wordt gechecked op formaat in KB, in ons geval max. 100KB.
Het is verder niet te slim om afbeeldingen van meer dan 800 x 600 pixels te plaatsen omdat het geheel dan (inclusief topic) niet meer op een 1024x768 of soms zelfs al niet meer op een 1280 x 1024 monitor past.

Ron


Mooi om te weten en hoop dat veel mensen dit zullen lezen want zelf ik heb heel soms nog wel eens een scrolbalk onder in het scherm :D

Bedankt voor de uitleg.

Groetjes,

Gekkenhuis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...