Ga naar inhoud


[Sat4all] Wijzigingen op het board


Ron

Aanbevolen berichten

zie totaal geen verschil met wat ik zie.

ik heb een "jpg" bestand gebruikt in 'bestandsbeheer', zou het daaraan kunnen liggen ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

zou kunnen, resolutie is 462x189 in 32K kleurenpalet, totale grootte 350K.....

ok, hier volgt een versie van maar 9K :

post-21245-1318260174,4528_thumb.jpg

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat Toxic zijn software een spelletje met mij aan het spelen is confused

is niet belangrijk - laat maar...

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de naam van het bestand niet gewijzigd, ik vermoed dat het bbs dan de vorige versie behoud. Zal het nog 1x proberen met dat kleiner bestand.......

maar ik denk dat Dugati wel eens zou kunnen gelijk hebben : het moet een gif of 8-bits png zijn.

post-21245-1318260174,4963_thumb.jpg

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enig idee wanneer de RSS-feeds (weer) worden aangezet? Ik volg meerdere topics op het forum via RSS en dus mis ik het enorm nu m'n reader niet meer update.

 

 

DM600 (OpenPLi)
DM800HD (OpenPLi 3)
Technisat Multytenne 45 Twin LNB (13E,19E,23E,28E)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ron,

 

Bij mij staan alle datums (datum geregistreerd en datun bericht) in het formaat MM/dd/jj Amerikaans dus, terwijl mijn Windows op dd/MM/jj (Europees) staat.

 

Ben ik de enige?

 

vr.gr. Piet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piewie, hoe de datums op het board verschijnen heeft niets met Windows te maken...

Bij mij staat mijn Zweedse windows op standaard Zweeds, dat wil zeggen, Jaar, Maand, Dag... op het board staat het volgens de Nederlandse schrijfwijze: dd mm jj.

Ik heb even gezocht, en zag dat je dat kan instellen bij "Mijn Instellingen/Berichten"

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...