Ga naar inhoud


Betalende smartcardwissel bij TVVlaanderen


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Inderdaad Johan, heb ik ook gedaan en met positief resultaat. cool

Ter info: kaart werkte onmiddellijk op alle kanalen.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de brief ook gekregen en heb voor de derde maal kontakt gehad met de klantendienst van TVVL en voor de derde maal hebben die me bevestigd dat ik dat niet hoef te betalen als trouwe kijker van TVVL.

 

Bellen zou ik zeggen.

 

PS. Ik ben nu wel al voor de derde maal aan het wachten op een bevestigingsemail die wel heel lang onderweg blijkt te zijn (laten we zeggen de eerste maal is toch al een maand geleden)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zonet mijn beide TVV kaarten (1e= basispakket, 2e=vl-zenders) gekregen waar in de begeleidende brief van de bijkomende kaart staat dat ik deze Gratis krijg en in de begeleidende brief van mijn hoofdkaart 12,5 EUR te betalen heb. Dat vind ik nu echt grappig, je zou denken dat de hoofdkaart omdat ze meer opbrengt per jaar (zeker al sinds de +1 euro van 8,90 naar 9,90 na het eerste jaar TVV) dit op één jaar volledig betaald zou moeten zijn en men net 'die' gratis zou maken, niet dus.

 

 

Aangezien ik nu twee kaarten heb waarop ik 20 dagen het volledige pakket zou kunnen bekijken hier de vraag (voor ik ze in mijn ontvanger stop): begint deze periode van 20 dagen exact nadat men de kaart er voor de eerste maal ingestopt heeft, of is deze al aan het lopen voor beide kaarten.

 

Ik heb een tiental jaren geleden een Canaldigitaal Pace ontvanger gekocht met een nederlandse kaart en toen gaf dit kaartje (ik denk) een maand gratis alle toenmalige zender (Canal + rood, blauw enz...). Dit werkte onafhankelijk van enige activatie bij canaldigitaal.

 

Op deze wijze zou ik 2 x 20 dagen kunnen kijken.

 

 

grtz!

Ubik

VU+Solo², DM-800HD, T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ubik
Heb zonet mijn beide TVV kaarten (1e= basispakket, 2e=vl-zenders) gekregen waar in de begeleidende brief van de bijkomende kaart staat dat ik deze Gratis krijg en in de begeleidende brief van mijn hoofdkaart 12,5 EUR te betalen heb. Dat vind ik nu echt grappig, je zou denken dat de hoofdkaart omdat ze meer opbrengt per jaar (zeker al sinds de +1 euro van 8,90 naar 9,90 na het eerste jaar TVV) dit op één jaar volledig betaald zou moeten zijn en men net 'die' gratis zou maken, niet dus.


Aangezien ik nu twee kaarten heb waarop ik 20 dagen het volledige pakket zou kunnen bekijken hier de vraag (voor ik ze in mijn ontvanger stop): begint deze periode van 20 dagen exact nadat men de kaart er voor de eerste maal ingestopt heeft, of is deze al aan het lopen voor beide kaarten.

Ik heb een tiental jaren geleden een Canaldigitaal Pace ontvanger gekocht met een nederlandse kaart en toen gaf dit kaartje (ik denk) een maand gratis alle toenmalige zender (Canal + rood, blauw enz...). Dit werkte onafhankelijk van enige activatie bij canaldigitaal.

Op deze wijze zou ik 2 x 20 dagen kunnen kijken.


grtz!
Ubik


Je kan 2 x 20 dagen kijken mits je de tweede kaart in je decoder doet als de eerste kaart het volledige pakket niet meer opend.
Waarschijnlijk is de periode zelfs wel langer daar je na de eertse 20 dagen als de kaart opnieuw wordt geactiveerd je nog drie weken het volledige pakket krijgt.
Althans zo werkt dat bij CanalDigitaal.

Voor wat betreft de € 12,50 kan je beter deze TIP LEZEN

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat eigenaardig is, is dat als je de kaart ontvangt er geen factuur bijzit met de 12,50 Euro maar een document dat aanrekening wordt genoemd, dat geen nummer heeft en waarop zelfs niet eens een BTW-nummer van TVVlaanderen staat.

 

Allemaal nogal bizar.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wijst dat erop dat men bij TVVlaanderen zeer goed weet dat men die betaling niet hard kan maken.

 

Als een factuur wordt bijgevoegd en niet betaald, dan moet TVVlaanderen immers zelf de BTW van die niet-betaalde factuur voldoen.

 

Als men dat via een aanrekening doet, worden enkel die betalingen ingeboekt die gebeurd zijn en moet TVVlaanderen geen BTW betalen op de niet-voldane aanrekeningen, die niet verschijnen in de boekhouding.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Citaat:
als trouwe kijker van TVVL.

 

Kan iemand mij uitleggen hoe je die "status" van trouwe kijker krijgt. Als je die kaart eenmaal hebt..en je kijkt nagenoeg nooit (zoals ik) ben je dan toch bij wijze van hoge mate van uitzondering een trouwe kijker bij TVV..?

Of gelden daarvoor andere regels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Citaat:
als trouwe kijker van TVVL.


Kan iemand mij uitleggen hoe je die "status" van trouwe kijker krijgt. Als je die kaart eenmaal hebt..en je kijkt nagenoeg nooit (zoals ik) ben je dan toch bij wijze van hoge mate van uitzondering een trouwe kijker bij TVV..?
Of gelden daarvoor andere regels?

Als iemand dat van zichzelf zegt, zal het wel zo zijn, vermoed ik.
Hangt het alleen af van het feit of je al dan niet een kaart bezit ?
Misschien bestaan er wel trouwe kijkers zonder kaart...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...