Ga naar inhoud


Betalende smartcardwissel bij TVVlaanderen


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaag ook een brief, niet van TVVlaanderen, maar van de Economische Inspectie.

 

Hierin werd mij vermeld dat "Mijn dienst zal binnen deze bevoegdheid een onderzoek instellen bij de betrokken onderneming."

 

Greets

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

  • Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb ook nog geen nieuwe kaart mogen ontvangen voor mijn pluspakket.

Ze hebben mijn oude al wel een keertje uitgeschakeld wat na een telefoontje was opgelost.

Ze gingen opnieuw proberen een nieuwe kaart op te sturen maar dat is alweer een week geleden.

Ze zijn daar weer goed bezig.

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 april (geen grap) mijn smartcard toegekregen met de vriendelijke vraag om hiervoor 12,50 eurootjes te betalen.

De lieverds schrijven tevens dat de winkelwaarde 79 euro bedraagt.

Men vergeet wel dat ik voor mijn "oude" op 06/06/2006 al 79 euro heb betaald.

Ik ga deze 12,50- euro dan ook niet betalen en de reden hiervoor zal ik hun laten geworden en hun reactie afwachten. mad

Ik bezit sinds dit jaar terug een basispakket waarvan ik het bedrag volledig jaarlijks vooruit betaal.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Paul,

 

je bent niet de enige die dit mooie cadeau heeft mogen ontvangen mad Ik heb vandaag ook de nieuwe smartcard ontvangen met een overschrijvingspapier. Ik heb echt geen zin om die 12,50 euro te betalen. Wij kunnen er als klant ook niet aan doen dat de huidige beveiliging niet meer voldoet.

Wat hebben jullie ondertussen al gedaan? Gebeld naar de klantendienst en jullie ongenoegen laten blijken?

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook een 1 april briefje mad met mijn grieven per post aan hun diensten laten geworden. Ik pik het niet een kaart van 79 euro in de vuilbak te kieperen en daar bovenop nog eens 12,50 euro te betalen.

Brief in bijl.

post-21573-1318260218,5151_thumb.jpg

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt je beklag doen bij de Economische Inspectie.

 

Er is een onderzoek gaande, maar des te meer zielen, des te meer vreugde.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik ook gedaan, + een boze brief naar tvvl dat mijn huidige kaart nog prima werkt en ik geen nieuwe wens .. dat ik reeds betaald heb voor de eenmalige registratie en activering zoals in de overeenkomst stond..vandaag verzonden + mail + klacht aan economische inspectie

MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...