Ga naar inhoud


Betalende smartcardwissel bij TVVlaanderen


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens mij niet.

 

Op basis van de bestaande overeenkomst kan TVVlaanderen geen betaling vorderen van activatiekosten

 

Als voor de toekomst, TVVlaanderen dat wil veranderen (zoals bijvoorbeeld ook voor een wijziging van de abonnementsprijs of de programmapakketten) dan moet men de abonnees dat laten weten, die dan de keuze hebben, hetzij dit - voor de toekomst - te aanvaarden, hetzij zonder kosten een einde te stellen aan de overeenkomst met TVVlaanderen. Zulk een wijzigingen moeten per post verzonden worden om tegenstelbaar te zijn aan alle abonnees. De kostprijs kan je zelf berekenen, vandaar dat men niet al te zeer gesteld is op de Wet op de Handelspraktijken etc .... Men wijzigt liever de prijs zonder iets te zeggen (en zeker niet dat men dan kosteloos mag opzeggen) of het programmapakket (remember Action Now) zonder daarover te moeten communiceren. Als vanzelfsprekend houdt men van domme consumenten die niet reageren, minder opzeggingen en geen kosten om wijzigingen ter kennis te brengen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat men in Nederland nu plots geen datum meer kent voor de kaartwissel van het set-top box pakket en het FTV-pakket voor Ned 1, 2 en 3 en men weigert mede te delen hoeveel de kaartwissel voor deze pakketten gaat kosten, daar waar de kaartwissel voor de basispakketten reeds 9,95 Euro is.

 

Het vermoeden bestaat dat men daarover niet wil communiceren om nog meer heisa (en klachten bij de Opta) bij de abonnees te vermijden.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb via contactformulier ook aan TVV laten weten dat ik niet akkoord gaan met een betalende kaartwissel, en dat ik in indien dat het geval zou zijn, mijn abonnement zou beeindigen.

Enkele dagen nadien kreeg ik van TVV een telefoon met de melding dat de kaartwissel voor mij geen extra kosten zou meebrengen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betalen voor een nieuwe kaart: zeker niet.

De huidige kaart is maximum 3 jaar oud. Daar is 80 euro voor betaald, terwijl de kostprijs van zo'n kaart slechts een paar euro bedraagt. Daarbij is ook nog eens een activeringskost van 30 euro aangerekend, ook al zo'n quasi zuivere winst operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji
Betalen voor een nieuwe kaart: zeker niet.
De huidige kaart is maximum 3 jaar oud. Daar is 80 euro voor betaald, terwijl de kostprijs van zo'n kaart slechts een paar euro bedraagt. Daarbij is ook nog eens een activeringskost van 30 euro aangerekend, ook al zo'n quasi zuivere winst operatie.


De kaart kost misschien een paar euro, maar de rechten om het versleutel systeem van Nagravision te mogen gebruiken kost wel meer dan een paar euro. Die kosten moeten op een of andere manier gedragen worden.

Als je een basis pakket hebt en daar nog een 2 vlaamse kaartjes bij van 2 € het stuk. Dan zijn daar die kosten niet mee gedragen.
Eenerzijds wil jij de optie van een 2 € kaart voor een extra tv te bedienen. Anderzijds wil TV Vlaanderen een zo goedkoop mogelijk pakket op de markt, maar er blijven ook kosten die betaald moeten worden. De prijs van een basis pakket en het vlaamse pakket zal niet mee dragen aan deze kosten. van daar dat het ergens ook logisch is dat er een extratje wordt gevraagt.

Neem een groter pakketje voor een jaar en je hoeft het niet te betalen en daarboven op krijg je meer kijk plezier.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp


Neem een groter pakketje voor een jaar en je hoeft het niet te betalen en daarboven op krijg je meer kijk plezier.

mvg


Volledig mee akkoord, Begint mij te vervelen Wees
verdorie blij dat TVV er is op satelliet. Die
mensen moeten massas kosten hebben. Denk niet dat
TVV zoveel winst maakt eerlijk gezegd...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...