Ga naar inhoud


Betalende smartcardwissel bij TVVlaanderen


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Origineel bericht van: cookie
Hoeveel gaat die kaart dan kosten? Want ik heb pas sinds november vorig jaar de huidige smartcard gekocht, dus als ik nu weer evenveel moet betalen vind ik dat een rotstreek. ongeveer een week nadat ik abonee was geworden kwam plots dat nieuws over een kaartwissel. Als het maar 5 euro ofzo is dan ga ik me er niet druk over maken.


Volgens berichten in de pers hoeven kopers van een TV Vlaanderen smartcard uit de afgelopen zes maanden de bijdrage niet te betalen.

Canaldigitaal heeft deze regeling voor nederland niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast calculator

Dus iemand die vanaf het begin lid was van TV Vlaanderen en dus als trouwe klant al het meeste abonnementsgeld heeft opgeleverd is de klos?

 

DA'S, ECHT LOGISCH, TV VLAANDEREN !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet wel nog meegeven dat ik ook het HD pakket heb, ik las in een ander topic dat dat al voldoende zou zijn om onder de "activeringskosten" uit te komen.

 

 

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch wel bij de haren getrokken dat je zoiets op een forum moet zitten gissen, in plaats van dat daaromtrent nuttige communicatie is van de aanbieder.

 

10/10 voor de communicatieverantwoordelijke van TVVlaanderen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het Plus pakket van Tv Vlaanderen en heb de kaart gratis ontvangen , de kaart werkt ook naar behoren en is dus geactiveerd .

In het bijgevoegde schrijven staat ook klaar en duidelijk vermeld dat de kaart gratis vervangen wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het pluspakket is de overstap inderdaad gratis, maar niet voor een basispakket tenzij je overstapt naar het plus- of toppakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat staat bij de anderen ook (citaat uit de brief) :

 

Ontvang uw voordeel

 

Uw nieuwe smartcard is gratis. Voor de activering ervan zal TV VLAANDEREN u bij de eerst volgende facturatie een vergoeding aanrekenen van € 12,50. Indien u nu uw abbonement uitbreidt naar het PlusPakket, hoeft u deze actievatiekost echter niet te betalen! enz enz.

 

*************

 

sneaky mensen pushen naar een hoger abbo als je het mij vraagt.

 

Ik heb Basis + HD.. waarom zou ik zo stom zijn om dan naar het PlusPakket te gaan ??? voor 0.01€ het thema pakket laten liggen ?

 

Maar goed, zoals ik al schreef heb ik een telefoontje gedaan en heeft men me medegedeeld dat deze kosten niet zullen aangerekend ( uitspraak: gecrediteerd ) worden.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geld betalen waar je niet om vraagt en dan ook niets terugkrijgt (de oude kaart doet het toch prima, daar is niets meer mis en je hebt hem ook niet moedwillig stukgemaakt).... Stagneren die incasso zou ik zeggen (wel uiteraard de normale abbo kosten waar je voor gevraagd hebt overmaken)...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aan Toxic[Q] via PM toelating gevraagd en gekregen om jullie even op een Europese actie tegen consumentenbedrog te wijzen.

 

Hier de bewuste PM.

 

Origineel bericht van: vladimirke
Hey Toxic[Q],

 

Zoals je intussen wel weet is er op het forum veel beroering over het betalen van de nieuwe Seca3 kaart van CDS en TVV.

Ik ben ook actief op een ander Vlaams forum, www.1000-poot.com en daar loopt in de maand Maart een samenwerking met het FOD Economie (Federale Overheidsdienst Economie) een Europese actie tegen consumentenbedrog. De timing kan volgens mij niet beter.

Nu lijkt het me het beste om deze mensen eens te vragen of in elk geval de Vlamingen hier moeten betalen. En terloops erbij laten vallen dat dit ook voor de Nederlandse abbonees geld. Het is een Europese actie dus er moet toch ook iemand binnen een Nederlandse overheidsdienst mee bezig zijn.

Zou het daarom mogelijk zijn om bij uitzondering onderstaande link op het forum te plaatsen, in het deel van TVV, en onze mede sat-gebruikers hiervan op de hoogte te stellen?

 

http://www.1000-poot.com/phpbb/viewtopic.php?f=61&t=34551&start=0

 

 

Vriendelijke groeten,

Gilbert

 

 

Nu mijn vraag aan jullie.

Kunnen we met z'n allen ons probleem eens duidelijk omschrijven MET bewijs dat er betaalt moet voor dat kaartje.

Ik zal dan dit bericht copy/pasten op het forum 1000-poot zodat de juiste mensen ons waarschijnlijk een degelijke uitleg kunnen geven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan misschien de tekst van mijn allereerste bericht hier gebruiken en aanpassen. Ik weet niet wat ik er nog meer over zou kunnen schrijven. Voor het overige dacht ik dat iemand hier al een brief met de melding van TVVlaanderen had ontvangen.

 

Misschien kan hij een copie ervan (met verwijdering van persoonlijke gegevens) hier uploaden.

 

Prima idee trouwens om dat op dat forum aan te kaarten, des te meer lawaai we maken, des te meer kans dat er nog iets wijzigt.

 

Het ideale zou zijn om hierover een persbericht te maken en dit naar Belga te versturen. Dan kan het overgenomen worden in de Vlaamse pers. Maar hoe dat te werk gaat, weet ik niet.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Je kan misschien de tekst van mijn allereerste bericht hier gebruiken en aanpassen. Ik weet niet wat ik er nog meer over zou kunnen schrijven. Voor het overige dacht ik dat iemand hier al een brief met de melding van TVVlaanderen had ontvangen.

Ja, dat lijkt me wel goed te doen om je bericht aan te passen en dan op het 1000-poot forum te plaatsen.

Origineel bericht van: Paullo
Het ideale zou zijn om hierover een persbericht te maken en dit naar Belga te versturen. Dan kan het overgenomen worden in de Vlaamse pers. Maar hoe dat te werk gaat, weet ik niet.
Op dat 1000-poot forum zit ik elk geval iemand die bij het Belang van Limburg werkt of connectie's daar heeft. Ik zal hem eens polsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal morgen eens kijken of ik hem ingescanned krijg.

 

(hij is langer als een A4, er hangt zelfs een mooie antwoord kaart aan waarmee je in kan gaan op de tijdelijke actie :P)

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...