Ga naar inhoud


Betalende smartcardwissel bij TVVlaanderen


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Intussen is de brief van Paullo door hem aangepast naar een meer algemenere vorm en op het forum 1000-poot geplaatst.

Voor de link verwijs ik een aantal berichten terug in dit topic.

 

Om iedereen die zich betrokken voelt bij deze actie ook de kans te geven om daar te reageren is er een nick aangemaakt die jullie kunnen gebruiken:

Nick: Sat4all

paswoord: smartcard

 

Er wordt met nadruk gevraagd om geen misbruik hiervan te maken. De beheerders van 1000-poot kunnen ten aller tijde deze gunst intrekken. Eventueel zet je je eigen nick onder je bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Om iedereen die zich betrokken voelt bij deze actie ook de kans te geven om daar te reageren is er een nick aangemaakt die jullie kunnen gebruiken:
Nick: ********
paswoord: *********

Of vrijgeven van jouw inloggegevens een slimme actie is, betwijfel ik.
Jouw bericht, kan op deze manier dusdanig gewijzigd worden, dat er misschien wel gigantische problemen kunnen ontstaan.

Ik zou jouw gegevens aldaar zéér snel wijzigen.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

1° Gewoon de link naar sat4all verwijderen.

2° Niet spreken van sat4all maar van "gebruikers van een satellietforum"

 

wink

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft ons geroep dan toch enig effect ?

 

Dit stond op een ander forum:

 

" Origineel gepost door paullo

 

Zie ook hier: In het kader van een Europese actie tegen consumentenbedrog

 

http://www.1000-poot.com/phpbb/viewt...=34551&start=0

 

Greets

 

 

Heel vreemd dat gebruikers van Sat4All, die toch gezien moeten worden als satellietvrienden, hier de nagel aan de doodskist van TV Vlaanderen willen zijn. Waren dat nu net niet de mensen die twee jaar geleden moord en brand schreeuwden omdat ze geen eigen aanbod via de satelliet hadden.

 

Dat je het niet eens bent met het gegeven dat een groep abonnees extra moet betalen voor de smartcard kan ik me heel goed voorstellen. Ik zie ook in de reactie van TV Vlaanderen dat men daarvoor wel een soort aanbieding krijgt waarmee eigenlijk het geld wat voor de smartcard betaald moet worden weer op een andere manier terugkomt. Had je dan niet eerst moeten wachten wat dit aanbod precies is en als dat niet toereikend had geweest eerst met TV Vlaanderen zelf een poging tot dialoog moeten aangaan voordat deze stap genomen had moeten worden. Ik vind het hoogspel spelen met de kans daarbij dat het gevolgen kan hebben waarvan het leed niet te overzien is."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij een voorbeeld van de TV Vlaanderen brief.

 

Zoals ik al eerder vermeld had, na een telefoontje met TVV bleek het om een foutje te gaan en heeft men mij beloofd dat het rechtgezet zou worden.

post-36688-1318260170,603_thumb.jpg

post-36688-1318260171,1855_thumb.jpg

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een upgrade naar een hoger pakket, betekent ook meteen een verlenging van de abonnementsduur van het basispakket... wel knap bekeken. Acties met 'bijtekenen' wordt ook door de andere providers gedaan, maar daar staat dan meestal wel een of ander voordeel tegenover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staat duidelijk dat je 2 keuzes hebt...

 

Keuze 1. Geld dokken voor de activering van de nieuwe kaart, want de kaart is gratis...

Keuze 2. Upgraden en dan hoef je niet voor de activering te betalen maar wel voor een duurder abonnement...

 

Tja, simpelweg schandalig(!)

 

Wat is het foutje nu??? of beter wat wordt rechtgezet??? zoals ze aan de telefoon vermelden???

 

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vraag ik mij ook af. Volgens mij ben je gewoon op een dame van het call-centrum gevallen, die van niets afwist en om maar iets te zeggen, dan aangeeft dat het wel een foutje zal geweest zijn.

 

Vraag ze maar ééns je dat schriftelijk te willen bevestigen.

 

Je zal nog lang kunnen wachten, vrees ik.

 

Greets

 

 

PS Simean, Bedankt voor het plaatsen van de brief.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat de Nederlandse nieuwe kaart de zelfde weg opgaat want voor de omwisseling van de kaart voor de mensen met een Set Top Box-pakket is nog geen datum vastgelegd .

Zijn zij de kat uit de boom aan het kijken hoe het bij de belgen verloopt om ook voor die leden activering kosten aan te rekenen ?

Voor mij ziet er alvast zo naar uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ze heeft mijn kaartnr gevraagd en heeft dan in het systeem gekeken.

Ze vertelde me dat het om een foutje zou gaan daar ik reeds lang klant ben en dat ze de kost zal crediteren.

 

Waarom het PRECIES een foutje was weet ik niet. misschien omdat ik al een HD pakket heb ?

 

Ik betaal jaarlijks dus het duurt nog wel even voor ik mijn factuur krijg.

 

Ik neem aan dat er meer mensen zullen reageren en hoop dat TVV dan ook een algemene communicatie zal doen.

Indien dit niet gebeurt wacht ik gewoon af tot ik mijn factuur krijg. goedgelovig ? misschien!

 

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zopas telefonisch kontakt gehad met TVV over de kaartwissel en hun duidelijk gezegd dat ik niet akkoord was met de kost die ze gaan aanrekenen.

Na dreigen over het opzeggen van mijn abonnement was men uiteindelijk akkoord om de kosten (12,50 €) te crediteren.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arie kanarie
Of vrijgeven van jouw inloggegevens een slimme actie is, betwijfel ik.
Jouw bericht, kan op deze manier dusdanig gewijzigd worden, dat er misschien wel gigantische problemen kunnen ontstaan.

Ik zou jouw gegevens aldaar zéér snel wijzigen.

Dat is niet mijn nick maar een nick speciaal aangemaakt om de gebruikers van dit forum de mogelijkheid te geven daar te reageren zonder dat ze zich moeten registreren.

Het paswoord is trouwens veranderd en op aanvraag via PM te verkrijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar aanleiding van de vraag op het forum 1000-poot van Vladimir, hierna het antwoord van de Economische Inspectie (hetgene losstaat van de ingediende klacht), zie ook www.1000-poot.com

 

" Een contract is een contract: als het niet voorziet in kosten, kan men die niet van u eisen. Als een aanbieder het contract eenzijdig wil wijzigen, moet hij u de mogelijkheid bieden uw abonnement zonder kosten op te zeggen.

We gaan er van uit dat u het contract in die zin grondig hebt nagelezen.

 

Wij raden u aan om de dienstverlener alvast schriftelijk en in detail in te lichten van uw standpunt. Maak ook duidelijk wat u eist.

 

Ter info: de Wet op de Handelspraktijken werd vorig jaar gewijzigd. De meest recente versie vindt u hier: http://economie.fgov.be/protection_consumer/trade_practices/trade_law/law_on_protection_001.pdf.

De laatste grote wijziging was de omzetting van de Europese richtlijn over oneerlijke handelspraktijken.

Er bestaat een website van de Europese Commissie die alles hierover netjes uitlegt: http://www.isitfair.eu

Zeker de moeite om eens een kijkje te nemen.

 

_________________

FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie

Algemene Directie Controle en Bemiddeling

http://economie.fgov.be

 

T +32 (0) 2 277 54 84

F +32 (0) 2 277 54 52

eco.inspec.fo@economie.fgov.be"

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...