Ga naar inhoud


Betalende smartcardwissel bij TVVlaanderen


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Iedereen gelukig!


Neen, jij gelukkig blijkbaar.

Waarom zou ik naar Telenet moeten gaan, ik vraag alléén dat TVVlaanderen zich houdt aan de overeenkomst die ze met mij heeft afgesloten.

Als ik jouw plafond kom schilderen voor een forfaitaire prijs, moet ik toch ook niet stoppen met schilderen in het midden van het plafond om te zeggen dat de verf duurder is geworden en jij moet bijbetalen en als je dat niet doet je maar naar een andere schilder moet bellen.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

U bent topic starter, U zit dus al even op uw eieren te broeden. Hebt U al telefonisch contact op genomen?

 

Dit had U al lang terug kunnen doen en dan was U waarschijnlijk al lang terug een gelukkig mens en had je hier possitief kunnen posten dat na je telefoontje er geen betaling volgt.

 

En bij mij weten is er tot nu toe ook nog niemand die een rekening heeft gekregen waar deze nieuwe kaart op gefactureerd staat.

 

Nee U verkiest om ongelukig te blijven blijkbaar!

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Je hebt gelijk zeg uw abbo op en ga naar Telenet.

Iedereen gelukig!


Ik denk dat je onze reactie niet goed begrijpt.
Ik ben ook geen fan van het duopolie Telenet-Belgacom en ik ben ook niet van plan naar hen over te gaan, zoals uit mijn vorig antwoord blijkt. Ik ga gewoon voor wat minder aanbod (FTA en DVB-T).
Ik vind dat ik samen met anderen niet scheld op TV-VL maar enkel voor mijn contractueel recht opkom en lucht geef aan mijn gevoelens van mistevredenheid en bedrogen te worden.
Ik zie ook niet in waarom ik, zoals jij, zou moeten handelen vanuit erkentelijkheid tegenover TV-VL. Ze zijn gestart met als hoofdargument de goedkoopste te zijn. Dit zou echter maar na verloop van tijd het geval zijn omdat je met hoge startkosten zit (materiaal en installatie) en een kaart met éénmalige activering (110 euro). Na het eerste jaar sloeg het basispakket reeds met 10% op. Nu komt er de kost van een nieuwe kaart omdat de versleuteling gefaald heeft. En die kost wordt dan slechts verrekend op één groep klanten.
Een duurder abonnement nemen: ik heb dit vroeger overwogen maar niet gedaan omwille van de heterogene samenstelling van die pakketten in verhouding tot hun prijs (ik ben bijvoorbeeld enkel geïnteresseerd in documentaire en lifestyle programma's) en omwille van het gebrek aan commerciële soepelheid (nieuw abonnement is nieuw contract van minimum 1-jaar, opzeg pakket per aangetekend schrijven). Ik ga dus nu ook geen duurder abonnement nemen om geen nieuwe kaart te moeten betalen.
Ik was bij de start van TV-VL wantrouwig omdat ze het klein broertje zijn van CSD-NL en ik daar vaak klachten over heb gehoord op diverse vlakken. Dat Dhr. Pauwels voor TV-VL ging instaan vond ik dan wel een pluspunt. Nu kom ik tot de overtuiging dat ik mij vergist heb.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef hier TokeMUp volledig gelijk in.

Indien je benadeeld voelt , neem de telefoon een bel TVV.

Heb dit ook gedaan en daar hebben ze me bevestigd dat er niet dient bijbetaald voor mensen die "slechts" een basispakket hebben.

Nu is er geen ene klant van TVV die ik aan een kaartje "geholpen" heb die iets hebben moeten bijbetalen , en het zijn er tientallen.

 

Graag een beetje meer positieve noten over TVV cool

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige posters zijn blijkbaar verblind in hun devotie ten overstaan van TVVlaanderen.

 

Als je dit topic leest, stel je vast dat op 2 maart 2009 om 9u57 de brief (in gescande versie) werd geplaatst waarin duidelijk wordt gesteld dat 12,50 Euro aan activeringskosten zou worden aangerekend.

 

Op mijn mailbericht met verzoek tot uitleg aan TVVaanderen verstuurd op 27 februari 2009 heb ik tot op vandaag nog geen antwoord gehad.

 

Jij bent een onvoorwaardelijke fan van TVVlaanderen, mij niet gelaten en niemand vraagt je om niet akkoord te gaan met hun manier van werken.

 

Maar ik stel vast dat jou antwoorden steeds naast de kwestie zijn, in de genre van kijk eens naar Telenet, ga dan weg naar Telenet en het uiteindelijk gaat naar het persoonlijke ....

 

En als dan per telefoon wordt gezegd dat er niet moet betaald worden, heb je daar dan al een bevestiging van op geschrift en waarom staat het tegenovergestelde in de brief. Het kan dan toch niet zo moeilijk zijn dit op de website te vermelden of krijgt alléén de mondige consument waar hij sowieso recht op heeft.

 

Greets

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
U bent topic starter, U zit dus al even op uw eieren te broeden. Hebt U al telefonisch contact op genomen?

Dit had U al lang terug kunnen doen en dan was U waarschijnlijk al lang terug een gelukkig mens en had je hier possitief kunnen posten dat na je telefoontje er geen betaling volgt.

En bij mij weten is er tot nu toe ook nog niemand die een rekening heeft gekregen waar deze nieuwe kaart op gefactureerd staat.

Nee U verkiest om ongelukig te blijven blijkbaar!

mvg


Je hebt gelijk dat hij wel eens voor zichzelf moet kijken of hij die kost niet kan doen laten vallen.
Eventjes dreigen met opzeggen kan al voldoende zijn.
Maar Paullo heeft ook gelijk dat hier veel ruchtbaarheid rond wordt gegeven.
Wat TV Vlaanderen doet is wettelijk niet in orde, en dat moet aangekaart worden.
Als iedereen zijn mond houdt, kan dit soort praktijken nog lang doorgaan.

En wat Telenet betreft, in het Engels hebben ze een mooie uitdrukking daarvoor "Two wrongs don't make a right".
Het is dus niet omdat Telenet je bedriegt, dat het dan maar OK is dat TVV dat ook doet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

al dit gekrakeel had dus kunnen voorkomen worden indien TVV wat duidelijker had gecommuniceerd met zijn klanten.

maar ja, TVV = canaal digitaal, en wie het CD forum wat volgt die weet wat voor een knoeiers die bende is. Mijn haren gaan rechtop staan als ik al die berichten lees over de seca3 aktiveringen : wel beeld-geen beeld-wel beeld-geen beeld-beetje beeld-weer niks- etc ...... Idem ditto wat al hun communicaties betreft : onjuist, onvolledig, tot zelfs ronduit gelogen. En de fout ligt uiteraard altijd bij de klant, nooit bij hen.

 

ik vrees dat we hiermee gaan moeten leren leven - we moeten hen tenslotte toch dankbaar zijn voor het feit dat ze een Vlaams boeket op de satelliet gebracht hebben.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

al dit gekrakeel had dus kunnen voorkomen worden indien TVV wat duidelijker had gecommuniceerd met zijn klanten.

maar ja, TVV = canaal digitaal, en wie het CD forum wat volgt die weet wat voor een knoeiers die bende is. Mijn haren gaan rechtop staan als ik al die berichten lees over de seca3 aktiveringen : wel beeld-geen beeld-wel beeld-geen beeld-beetje beeld-weer niks- etc ...... Idem ditto wat al hun communicaties betreft : onjuist, onvolledig, tot zelfs ronduit gelogen. En de fout ligt uiteraard altijd bij de klant, nooit bij hen.

 

Hi Jean-Claude , hééél veel naar "villa polita" gekeken wink

Trouwens u bent toch de specialist van het Sky aanbod als ik mij niet vergis , wat voor een bende knoeiers zijn het daar niet.

 

ik vrees dat we hiermee gaan moeten leren leven - we moeten hen tenslotte toch dankbaar zijn voor het feit dat ze een Vlaams boeket op de satelliet gebracht hebben

 

Daar heb je een punt whistle

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand met verstand van de wetgeving kost veel geld en die mensen kunnen ook fouten maken.

 

Ik weet hoe het werkt op zo een groot bedrijf in de telecom.

Is net zoals in de politiek. Een gerucht is al snel een feit geworden als het van persoon naar persoon gaat.

 

Misschien is dit allemaal wel een foute communicatie naar de drukker geweest.

Ook niet vergeten dat het schrijven dat het zoveel kost nog niet een aanrekening is.

En juridische stappen ondernemen, zoals aantal woorden hier in dit topic klinken, heeft ook geen zin want je hebt nog geen factuur waar dit bedrag op vermeld staat.

 

Ik vindt het ook niet proper wat ze doen. In tegenstelling tot sommigen beweren dat Ik naast de feiten kijk. En ja het had anders gekunt. Maar zoals vele al gedaan hebben, help praten met tvv. Een schriftelijke bevestiging vragen is zekker niet verkeerd en niet abnormaal.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hier niet verder over blijven discussiëren, maar als je kijkt naar de artikelen in een satelliet magazine (waarvan ik de naam hier niet noem) dan kan je lezen dat Algemeen Directeur Kurt Pauwels die hierover werd gecontacteerd, duidelijk bevestigt dat het de bedoeling is van de basispakketten een bijdrage van 12,50 Euro te laten betalen.

 

Het ging dus niet om een vergissing, misverstand of verkeerde communicatie naar de drukker, vandaar mijn klacht nadat ik dit gelezen had.

 

Aan iedereen die belt, zou het niet worden aangerekend, maar als ik op 27 februari per mail aan de klantendienst vraag hoe het zit voor de basispakketen en of het bedrag dan nu al dan niet in rekening komt, dan geeft men niet thuis, want ik wacht nog altijd op antwoord.

 

Op papier krijgt men het dus blijkbaar niet gezet en dat is verontrustend en mij moet men geen beloftes doen aan telefoon, want daar is achteraf geen spoor meer van terug te vinden en is m.a.w. niets waard.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

meer dan een week geleden heb ik een drietal dagen na elkaar naar TVVL gebeld ivm de kosten van de nieuwe smartcard voor mezelf aangezien dat ik een basispakket heb.

 

Daar hebben ze me de laatste tweemaal beloofd dat ik niets moest betalen en dat ik daar dan ook via email een bevestiging van ging krijgen.

 

Tot op vandaag heb ik deze mail nog altijd niet ontvangen.

 

Denk da ik morgen nog eens ga bellen.

 

 

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude

maar ja, TVV = canaal digitaal, en wie het CD forum wat volgt die weet wat voor een knoeiers die bende is. Mijn haren gaan rechtop staan als ik al die berichten lees over de seca3 aktiveringen : wel beeld-geen beeld-wel beeld-geen beeld-beetje beeld-weer niks- etc ......


Het zijn geen knoeiers. Dit is gewoon het gevolg
van een vrije keuze van hardware. Dit is een luxe
hier in Vlaanderen, of wil je misschien zo een
opgedrongen Telenet of Belgacombox. Dat zijn pas
knoeiers...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Misschien is dit allemaal wel een foute communicatie naar de drukker geweest.

Achja, geloof je dat nu zelf ?
In mijn brief (toppakket) stond uitdrukkelijk dat het gratis is.
Anderen kregen een andere brief waarin stond dat ze moesten betalen, maar dat ze het konden vermijden door naar een duurder pakket te upgraden.
Dat wil dus zeggen dat TVV 2 verschillende brieven gemaakt heeft.
Helemaal geen drukfoutje dus.
Ik weet echt niet waarom je je in zoveel bochten wringt om er toch maar iets gerechtvaardigd van te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...