Ga naar inhoud


Jaarlijkse bijdrage c+


Daan

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me eens af, moet iedereen dit betalen of geldt dit alleen voor een settopbox,zit te denken om het fam pakket tenemen moet ik dan ook elk jaar die 59,00 betalen?

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: wanderer
nee, veel meer....
zie de betreffende website...


wat bedoel je met veel meer ? ik betaal nu elke jaar dat bedrag van rond 59 euro iets van die richting.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Set top box pakket is 59.95 per jaar.

Familie pakket is 13,50 per maand, x 12 = 162,00 per jaar.


Ok dat begrijp ik, stel dat ik het familie pakket neem + 1 extra kaart voor 1 euro per maand zoals ik gelezen heb je korting op de 2e kaart daar zit het set top pakket op moet je voor die 2e kaart ook dan elke jaar die 59,95 betalen ?
anders wordt het een dure hobby.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat allemaal duidelijk op de website.

settopbox kost 59,95. Dit betaal je per jaar.

De overige abo's betaal je per maand. Deze kosten zijn incl de smardcard verzekering ed. Je betaald dus verder niks extra, behalve de eenmalige administratie kosten.

 

Een 2e kaart, indien geregistreerd op hetzelfde adres en naam, 1 euro per maand voor settopboxpakket, en 2.50 voor de duurdere abo's, maar dat is afhankelijk van het abo op de zg hoofdsmartcard. Zie op de site: korting op uw zenderpakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacobus
Het staat allemaal duidelijk op de website.
settopbox kost 59,95. Dit betaal je per jaar.
De overige abo's betaal je per maand. Deze kosten zijn incl de smardcard verzekering ed. Je betaald dus verder niks extra, behalve de eenmalige administratie kosten.

Een 2e kaart, indien geregistreerd op hetzelfde adres en naam, 1 euro per maand voor settopboxpakket, en 2.50 voor de duurdere abo's, maar dat is afhankelijk van het abo op de zg hoofdsmartcard. Zie op de site: korting op uw zenderpakket.


Dat is allemaal duidelijk, maar dat was mijn vraag niet,het gaat over de 2e kaart die ik erbij wilt nemen daar betaal je 1 euro extra voor,moet je voor die 2e kaart ook de volledige abbo betalen daar zou alleen het set topbox pakket moeten wezen i.c.m de eerste kaart is dan het familie pakket.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat is allemaal duidelijk, maar dat was mijn vraag niet,het gaat over de 2e kaart die ik erbij wilt nemen daar betaal je 1 euro extra voor,moet je voor die 2e kaart ook de volledige abbo betalen daar zou alleen het set topbox pakket moeten wezen i.c.m de eerste kaart is dan het familie pakket.

 

De 1e kaart kost : € 13,50

De 2e Kaart kost : € 1,00

 

Je moet dan wel de 2e kaart koppelen aan de 1e kaart. Dat kun je hier lezen: 2e kaart koppelen

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: daan

Dat is allemaal duidelijk, maar dat was mijn vraag niet,het gaat over de 2e kaart die ik erbij wilt nemen daar betaal je 1 euro extra voor,moet je voor die 2e kaart ook de volledige abbo betalen daar zou alleen het set topbox pakket moeten wezen i.c.m de eerste kaart is dan het familie pakket.


Voor € 1, - per maand krijg je het Set Top Box pakket op je tweede kaart,
mits deze gekoppeld is aan je hoofdkaart.
Het STB pakket op je tweede kaart kost dan 12 x € 1, -
Op jaarbasis kost het STB pakket dan € 12, - in plaats van € 59,95
Je krijgt dus een korting op het Set Top Box pakket van € 47,95 per jaar.
Goedkoper is je kaart delen met een SwartWi
Voordeel van de SmartWi is dat je geen tweede kaart nodig hebt á € 110, - incl. registreren
en hebt geen abonnement kosten van € 12, - en je kijkt op drie Tv's naar je volledige pakket.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt het dat de merlin kaartwissel voor basis en STB abbo's niet gratis zijn?

Ik las dat CD voor de kaarten van deze abbo's €9,95 en Tv Vlaanderen €12,50.

Dit als tegemoetkoming in de kosten van de kaart.

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn kennissen kring word er bij CDS alleen om € 9,95 gevraagd voor de standaard pakket en recreatie kaarten.

Set Tob Box en hoger zijn gratis ....

 

Bij TVV wordt er incidenteel een bijdrage gevraagd van € 12,50

Klanten die hier boos over bellen krijgen de € 12,50 kwijt gescholden door TVV dus hoeven niet te betalen ....

 

Misschien moeten we ook bij CDS gaan bellen en kijken of zij ook door de knieën gaan ....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaart is gratis. Maar er zouden activeringskosten voor de kaart komen(!) Echter of het echt zo is voor CDS is nog niet zeker. Dat wordt pas bevestigd als we de eerste brieven zijn waar het uiteraard in staat. Dat het verborgen en daarmee onredelijke activeringskosten zouden zijn dat is duidelijk.

 

Tja dat noem ik creatief omgaan met hoe je het brengt(!)

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb basis en STB.Als het zo is dat er activatie kosten aan die kaart verbonden zijn is dat het laatste financiele kunstje wat CD mij flikt.Dan mogen ze de hele boel houden en ga ik wel digitenne kijken.Krijg ik veel meer voor minder geld(voor zolang dat duurt)

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...