Ga naar inhoud


Jaarlijkse bijdrage c+


Daan

Aanbevolen berichten

Gast wanderer

krijg net een schrijven van canal digitaal, wat denk je per 1 mei gaat de prijs van het settopboxpakket naar 69,95€....dus dit jaar weer 10€ erbij....

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast sjonnie123

dus nog 2 jaartjes wachten en het is net zo duur dan Digitenne.

 

Ik kan de FTA digitenne zenders ontvangen en zie op m'n FULL-HD TV echt niet veel verschil tussen Schotel en Digitenne (muv voetbal beelden die zijn meer blokkerig op digitenne), maar dat neem ik dan maar op de koop toe.

 

Binnenkort maak ik de switch naar digitenne, ik ben al dat 'klantje pesten' gedoe van CD helemaal zat, de schotel gaat zeker niet de deur uit want er blijft genoeg over om te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD wil het liefst zo snel mogelijk van dat STB af blijkt al weer.Als dit dan gelukt is om iedereen naar het basis pakket toe te jagen kan dat weer verhoogd worden.

Ben alleen bang dat er dan geen aangroei meer komt bij CD zolang kpn digitenne op het bestaande bedrag houd.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen vergeet hier dat digitenne vorig jaar ook met 55 cent verhoogt was net als het basispakket bij CDS...

 

En zelfs op 9.95 had gestaan en dan plotseling 3 maanden daarna op 6.95 stond om klanten te trekken...

 

Klanten heeft dit zeker voor Digitenne opgeleverd. Maar het blijft budget-TV want op meer bandbreedte kun je daar echt niet rekenen. Digitenne zit nu helemaal vol....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten hier een paar gasten die grijpen iedere verandering aan bij CDS om te gaan huilen.

 

Als je geen cent overhebt voor het kunnen kijken van tv ga dan lekker met je gezin liggen ganzenborden, puzzels in elkaar zetten van 10.000 stukjes, bekijk uitzendinggemist, of laat je bekeren en ga in Westerhaar wonen. Daar wordt het kijken van TV beschouwd als een grote zonde!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo vergeet iedereen dat Digitenne een leuke prijs aanbied voor een redelijk pakket aan zenders.?

Die kans krijgen we niet eens want littlesat zal ons daar wel helpen aan herinneren.! laugh

 

Je kan het dan ook wel budget TV noemen maar dat is mischien wat veel klanten willen waardoor CDS deze klanten kwijt raakt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit slaat nergens op.Cd kaart heb ik om eventueel het nederlandse journaal mee te bekijken en satelliet heb ik voor de hobby.

Denkt theparasol dat we alleen een sat installatie hebben om naar cd te kijken?Dus de sat gaat gerust de deur niet uit hoor.

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Juist, stoppen met zeuren dus: overstappen en verkopen die sat meuk die je aangepraat is in de tijd dat er "gratis" illegaal gekeken kon worden.


Jij slaat inderdaad de plank mis.
Zonder jaarlijkse bijdrage heb je :

- Nederland 1/2/3
- 10 Regionale zenders
- BVN
- Heel veel Duitse zenders
- Heel veel Engelse zenders
- Heel veel andere internationale kanalen

Keus genoeg zou ik zeggen.......

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...